Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal kjøpe Playstation 3 + et spill til ham.

Vi flyttet nylig sammen, og begge han bodde med tidligere hadde PS3, så de hadde en i hver stue. Men nå som de har gått hver til sitt, sitter han igjen uten. Dessuten trenger vi noe å spille av filmer på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som skal kjøpe "noen kule t-skjorter": har dere link til noen? :)

Threadless!

Ok, så etter tips her inne vurderer jeg denne (i blå, ikke svart og gull!) som bursdags- eller julegave til kjæresten. han har bursdag få dager før julaften så han får noe annet også. Han trenger sååååårt en treningsbag, men er det en kjip gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Skal kjøpe klokke :) Noe sånt tenkte jeg på.

Må kjøpe en litt "penere" klokke siden han er litt soss.. :gjeiper: :)

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å lage noe til jul siden vi begge er studenter og det er litt trangt med penger. Så jeg lurte på om jeg kanskje skulle lage en bildebok, med bilder jeg har tatt og så skriver jeg en morsom historie til! Eneste problem er at jeg vet ikke når jeg skal få tid til dette siden vi bor sammen :/

Ellers vet jeg ikke hva jeg kan gi han, vi har jo så liten plass å bo på at ting blir bare rot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Tenkte å lage noe til jul siden vi begge er studenter og det er litt trangt med penger. Så jeg lurte på om jeg kanskje skulle lage en bildebok, med bilder jeg har tatt og så skriver jeg en morsom historie til! Eneste problem er at jeg vet ikke når jeg skal få tid til dette siden vi bor sammen :/

Ellers vet jeg ikke hva jeg kan gi han, vi har jo så liten plass å bo på at ting blir bare rot!

Du kan lage bildebok på nettet :) (Eller var det kanskje det du tenkte å gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegaven til min kjære er nå i boks! :) Bestilte to t-skjorter fra thinkgeek.com med nerdemotiv på og en annen en med seilflymotiv siden han elsker å fly seilfly. :rodmer: ... Synes kjæresten er så vanvittig vanskelig å kjøpe gave til, så er litt letta nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt Dolce Gusto kaffemaskin til ham :nigo: Han ble rent misunnerlig da bestekameraten hadde skaffet seg en slik, og er stadig over der for å drikke både det ene og det andre :fnise:

Det har jeg og gjort :D Men er det samme hvilke kopper man bruker i den? For det kommer ingen med sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg og gjort :D Men er det samme hvilke kopper man bruker i den? For det kommer ingen med sant?

Ja, det står at den er justerbar, slik at de fleste kopper/glass skal passe :) Følger ingen med såvidt jeg vet.

Tror det blir en populær gave :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det står at den er justerbar, slik at de fleste kopper/glass skal passe :) Følger ingen med såvidt jeg vet.

Tror det blir en populær gave :jepp:

Åja, så bra :) Ja, jeg gleder meg veldig til å gi den hvertfall :DD Har aldri gitt så dyr gave, men siden det ble litt svakt i fjor får han denne i år! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så bra :) Ja, jeg gleder meg veldig til å gi den hvertfall :DD Har aldri gitt så dyr gave, men siden det ble litt svakt i fjor får han denne i år! :rodmer:

Han blir sikkert kjempeglad! Gleder meg veldig til han skal åpne denne gaven selv også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det klær i form av genser, bukse, boxere, og en mc-jakke som jeg ikke aner om han vil like, men som i verste fall kan byttes i annet rockestash fordi jeg har kjøpt den i en rockemerch-butikk. Han kjøper seg aldri klær selv, så dette er det eneste han absolutt trenger. Litt kjedelig, men. Har også kjøpt en KISS-parfyme på nett, aner ikke om den lukter godt for jeg har ikke fått den enda, men han er blodfan av bandet, så... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...