Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt morgenkåpe, to fancy grytekluter, bakeboller og supermyk pute fra Enklere liv.

Tror jeg må finne en hard pakke også, dette var femi saker :fnise: Skal nevnes at han nylig har kjøpt ny leilighet så praktiske ting er på sin plass:p Vi har ikke vært sammen så lenge, så merker det er vanskelig å finne noe veldig personlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ham et dyrt paint ball gevær /m utstyr, pute og ett "kult" senge tøy han har mast om at han liker (den har noe anime greier på det, og vi er godt oppi tjue årene, men det er litt søtt at han har en leken side syntes jeg^^)

Han får nye høytalere i ett merke han forguder, skinn hansker og oppi jule strømpen ligger det godteri som jeg vet han liker og en morsom sparegris så vi kan spare inn noen kroner til ferien vår til neste år.. :P

Jeg spesial bestillte resten av familiens gaver mye tidligere i år, så da hadde jeg litt råd til å gå amokk, og jeg har hatt det kjempe gøy med å finne ting til ham. Er så kjempe glad i ham, vil bare gi ham alt ! Hehehehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår jul og bursdag sammen siden han blir 40. Til jul blir det billetter til London. Han kommer til å tro at det er det siden vi drar dagen etter bursdagen hans, men når vi kommer dit får han vite at han skal kjøre Ferrari og andre sportsbiler på bane.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut at jeg har en del gaveideer som jeg selv syns er gode og som kanskje ikke er for den typiske "roser og lys-mannen".. ;) Noen har jeg brukt selv. En del er sikkert allerede nevnt, men hvis ikke er det bare å bruke:

Hjemmelaga godteri, konfekt, bakst eller noe annet godt å spise og gi i en fin/romantisk boks eller annen innpakning (hvis han er glad i sånt)

Tur (flybillett, togreise e.a.)

Tegneserie (-bok)

Konsert-, fornøyelsespark- eller festivalbillett

Restaurantbesøk

Bilde/album fra en tur, opplevelse e.a.

Brettspill, feks Buzzweisser

Helikopter, eller annet (radiostyrt)

Statoilkopp

Bilvask (av deg selv?)

Inngravere noe, feks klokke eller annet smykke

Puslespill, kopp eller kalender (med eget/egne fotomotiv?)

Bordtennibord (evt. lite)

Egendesigna t-skjorte

Squashrecket

Ishockey/fotballspill (sånt med spaker)

Vin eller annen eksklusiv drikk (lage egen eplesaft/egne epler på presseri??)

Gullfisk eller kjæledyr

Sjekk ellers ut: denne sida for mange kreative dupeditter!

Håper dette var til hjelp for noen... :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår jul og bursdag sammen siden han blir 40. Til jul blir det billetter til London. Han kommer til å tro at det er det siden vi drar dagen etter bursdagen hans, men når vi kommer dit får han vite at han skal kjøre Ferrari og andre sportsbiler på bane.

Skal gi det samme til min kjære, bestilte gavekort hos superday.no. Så får han rast ifra seg på bane samtidig som vi får en fin kjærestetur til London. Jeg har nemlig hatt lyst til å reise dit lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har malt et bilde til han:) av noen pusekatter som leker seg i et tre. i svart, hvitt og rødt for å matche med interiøret på rommet hans. Så har jeg kjøpt ham en hval-refleks som en liten morogave, og to eggeglass fordi han ikke har noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble "Uncharted 3", det PS3 spillet.

Han kjøper seg sjeldent spill til PS3, siden ja - det er jo ikke akkurat billig, så jeg håper han vil like det.

I tillegg til det får han et "bur" han kan ha i kjøleskapet/på rommet, for å unngå "godterityver". :fnise:

Denne var mer for gøy.

Han får også en julestrømpe med diverse godteri + noen julekaker jeg har baket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjøpt dongeribukse til min kjære (diesel). hadde egentlig lyst å kjøpe klokke men vet at søsteren kom over ei på tilbud som han får til jul så da var jeg litt mer fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min har lenge hadd lyst på tattovering. Æ e student og har ikke så sykt mye penger å bruke, men tenkte et gavekort hos en tattovør kunne være noe.. D e billigere her i Dublin enn d e i norge, så hvis æ kjøpe gavekort som dekke halve prisen av d han vil ha (Han vil ha full sleeve), så kanskje han blir gla..

Yes or no??

Eller e d veldi upersonli me gavekort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjæresten min har lenge hadd lyst på tattovering. Æ e student og har ikke så sykt mye penger å bruke, men tenkte et gavekort hos en tattovør kunne være noe.. D e billigere her i Dublin enn d e i norge, så hvis æ kjøpe gavekort som dekke halve prisen av d han vil ha (Han vil ha full sleeve), så kanskje han blir gla..

Yes or no??

Eller e d veldi upersonli me gavekort??

Det kan være en helt super gave, men forsikre deg om at du kjøper gavekortet hos den tatovøren han ønsker å gå til. En tatovering, og i hvert fall en full sleeve, er ikke noe man tar hos hvem som helst. Det bør være nøye gjennomtenkt og planlagt sammen med den rette tatovøren.

Evt. så kan du gi han penger, eller et selvlaget gavekort der du bare forteller at du betaler halvparten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å slå meg sammen med hans beste kompiser, og gi kombinert jul og bursdag gave. Han blir 30 neste år, så jeg har tenkt litt på flybilett til Las Vegas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...