Gjest Kath Skrevet 4. desember 2011 #161 Skrevet 4. desember 2011 Her er gode tips til julegaver til kjæresten http://lifebymyself.blogg.no/?c=1323006429
elvital Skrevet 4. desember 2011 #162 Skrevet 4. desember 2011 Da er gaven sendt. Det ble et par sokker, en spesiell tskjorte han ønsekt seg, skolisser (intern), et bilde jeg har malt, norsk sjokolade og thats it tror jeg. + noe penger til pass.
Anglofil Skrevet 4. desember 2011 #163 Skrevet 4. desember 2011 Filmavisen dvdboks og Seinfeld: Season 3. Det er det mannen ønsker seg, så da er det også det han får. Mvh Yvonne
Cheesecake Skrevet 4. desember 2011 #164 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har kjøpt en slags matte som man legger under laptopen om man skal sitte med den i fanget eller i senga, slik at den ikke blir varm. Også har jeg oppgradert den fillete morgenkåpen hans men en skikkelig fin en. Jeg skal pakke det inn separat, og sammen med morgenkåpen skal jeg legge ved en brosjyre til Farris Bad, hvor jeg har booket hotellovernatting med spa for oss:-)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #165 Skrevet 6. desember 2011 Dag (TV-serien) på DVD, et PC-spill og en veldig fin genser.
Lista Skrevet 6. desember 2011 #166 Skrevet 6. desember 2011 Levisbukse og et par sko Mulig det blir noen boksere og slik også.
Amens Skrevet 7. desember 2011 #167 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har kjøpt to bøker han ønsker seg også skal jeg en tur på kondomeriet å kjøpe en ting eller to han kan åpne før vi drar til familien for julefeiringa;) Jeg pleier som regel å bare spørre han hva han ønsker seg til jul. Orker ikke å styre med en gave han egentlig ikke vil ha...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #168 Skrevet 7. desember 2011 jeg skal gi han gavekort på pondus i 1 år:-) han elsker pondus ! Så har jeg tenkt å ta bilde til fotograf av meg selv i undertøy ;-) må åpne den gaven alene ^^ Så blir det kanskje en klokke
Gjest Ann-Siri Skrevet 11. desember 2011 #169 Skrevet 11. desember 2011 Tror jeg har kommet opp med noen gode ideer nå! har vært sammen med gutten min i snart to år nå. Tenker å bruke under tusenlappen på julegave til ham i år. - Å bake noe han liker godt - Et spill - En klokke - Spotify Premium, iTunes/AppStore-gavekort - Hudpleieprodukter(har lest at gutter liker sånt, men liker ikke å fortelle om det/kjøpe det selv...) - Kinobilletter/middag på restaurant - en eller annen opplevelse. - Delelig hjertesmykke(litt barnslig for noen, og for min del oppbrukt og lite interessant.) Et tips er å tenke på kjærestens interesser, hva dere pleier å gjøre sammen, og hans/hennes personlighet. Også lurt å gi noe som brukes, eventuelt brukes opp, slik som spiselige ting, hudpleieprodukter osv.(: Lykke til!:D
Gjest Vettel Skrevet 11. desember 2011 #170 Skrevet 11. desember 2011 Jeg er skikkelig dårlig på å gi gaver til mannen. Han har mye bedre betalt enn meg og kjøper det han har lyst på selv. (hvilket i-lands problem..) Men, jeg skal kjøpe sigarer, sånne riktig fine dyre noen. En til jul/nyttår, og en som jeg skal henge en lapp på med "Til den nybakte pappa" - vi blir foreldre til sommeren nemlig. Dessuten funderer jeg på en pappabok av noe slag.
Linvei Skrevet 11. desember 2011 #171 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har bestilt 10 nr av GATEBIL og 2 gavekort på matlagingskurs: Mannemat for hedonister. også får han forskjellige spekepølser..
Orchideae Skrevet 11. desember 2011 #172 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min får gavekort på en spillbutikk, en sixpack med øl og "gavekort" på "hjemmealenekveldmedgutta".
Gjest hest Skrevet 11. desember 2011 #173 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har kjøpt baby feet: http://www.vita.no/baby-foot-fotpeeling.html + Et smykke som likner på et jeg kjøpte til han når vi først ble sammen (som er utslitt nå) Samt et rådyrt headset til mobilen, som han har siklet på lenge Skulle ønske han kunne åpne det nåååå
Gjest Svipptur Skrevet 11. desember 2011 #174 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min får et års abonnenent på Pondus, Ponduskalender 2012, to bøker og Belgiske trøfler fra Jacobs
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2011 #175 Skrevet 11. desember 2011 Endelig vet jeg hva jeg skal kjøpe og det uten at han har sagt hva han ønsker seg! 1. En band-tskjorte med et av yndlingsbandene hans. 2. En parfyme jeg velger ut, siden jeg klarte å knuse hans første gang jeg var hjemme hos han 3. En flaskeåpner med en inngravering F. eks navnene våre + datoen vår. Om dette blir veldig dyrt, velger jeg nr 1 + enten nr 2 eller 3. Når jeg først er i gang; noen som vet om et sted der det blir solgt fine flaskeåpnere?
Luppa Skrevet 13. desember 2011 #176 Skrevet 13. desember 2011 (endret) . Endret 3. juli 2025 av Luppa
Gjest Skrevet 13. desember 2011 #177 Skrevet 13. desember 2011 Nå begynner jeg å slite! Må ha gaven til kjæresten klar til fredag og har ikke snøring... Han skal få litt klær, men han må få en "hard" pakke i tillegg, og aaaner ikke hva jeg skal kjøpe! Han har ny mobil, ny pc, nytt kamera og i følge seg selv alle de dataspillene han ønsker seg. Tips??? Han er for øvrig 23. Hm.. Du vil kanskje ikke kjøpe noe godt å drikke? Nå vet ikke jeg hva han drikker, men en god rødvin, whisky, e.l. Om han har ipod kan du jo kjøpe noen gode høyttalere til de? Eller du kan kjøpe en god parfyme Huff, synes gave til kjæresten er vanskelig!
Gjest Anonym Skrevet 14. desember 2011 #178 Skrevet 14. desember 2011 Hvilken parfyme gir dere til deres gutter/bruker deres gutter? Ønsker å gi en parfyme, men er så usikker på hvilken. Kjæresten min bruker Chanel Allure homme sport, den lukter utrolig godt!
Luppa Skrevet 14. desember 2011 #179 Skrevet 14. desember 2011 (endret) Etter uendelige runder med "er det ingen bøker/filmer/spill/HVA SOM HELST du ønsker deg?" hvor svaret har vært "næsj" hver gang, får han: Skinnhansker (har mistet det paret han hadde) Genser Whiskey + småtteri (snop, julehefte og div.) Endret 21. mai 2020 av Luppa
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #180 Skrevet 14. desember 2011 Off jeg syns synd på de mennene som får scrapbook med masse bilder av seg selv til jul. Haha 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå