Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Jeg har endelig funnet julegave til kjæresten min! Jeg hadde først ingen anelse om hva jeg skulle finne på, helt til jeg husket at han trenger ny klokke. Den han har har vært falleferdig i et par år, så han fortjener noe som faktisk henger på plass :P

Flere her som er "ferdig" med kjærestegaven(e) for i år? Hva har dere kjøpt/laget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe en klokke til samboeren min i år, jeg vet han har ønsket seg en lenge, jeg har bare ikke funnet den rette, men NÅ har jeg endelig funnet den perfekte klokka! :biggrin:

Tror klokke er ett ganske "safe" kjøp til en mann, det er jo trossalt eneste accesories en mann bruker, bedre det enn å bomme på en bukse eller en tshorte... om ikke annet så er det vell alltid kjekt om gutta får seg noe som trenger ledning og gjerne en fjernkontroll :laugh:

Sist jul gav jeg ham en hundevalp, han ble sååå glad for den. så fikk han en widescreen tv og playstation 3 pluss to spill som førjulsgave :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg tror jeg skal ta en tur på kondomeriet. Det er så mye vi har lyst på derfra.

Vi skal feire med foreldrene mine da, så jeg tror jeg skal kjøpe en liten ting han kan åpne foran dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Åh, hadde man bare visst det.

Kjæresten min kjøper seg alt han ønsker seg selv, så det er jo umulig å kjøpe spill og sånt til han (som også er hans <ene> store interesse)..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, mannnen kjøper seg jo det han trenger og vil ha selv. Synes han kan la NOE være igjen til jul slik at jeg kan finne noe å kjøpe, uten at jeg må DRA ut av han hvajeg kan kjøpe og minnne på at han må ikke kjøpe deg selv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver å sparer til en reise sammen, så derfor skal vi ha billigaver i år. Så jeg skal scrappe mange gavekort til han, da gavekort på romantisk middag, kosekveld med film, godis, BJ, sex, massasje osv. Så regner jeg med at det blir en pondus bok også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å kjøpe Iphone til han, han trenger ny tlf. Så prøver å spare :)

Skriver som AB for han vet hva jeg kaller meg her inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir trolig softshell jakke, lommebok og kokebok! Han trenger både jakke og lommebok, men han kjøper sjeldent slik selv, så da kan jeg slå til! Også har han snakket mye om at han kunne tenke seg å eksperimentere litt mer med middager, så da blir det kokebok å :jepp: Men ikke kjøpt noe enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gave klar ennå, men han er veldig glad duppedinger. også vet jeg at han ønsker seg

iPhone 4s

Ann Christin, hva får han i kalendergaver?

Jeg tror jeg skal gi mannen min forskjellige juleøl i kalender. hvis jeg finner 24 stk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker av som AB siden kjæresten min er her på forumet. Har kjøpt en diamantring, som hun virkelig fortjener, hun har ønsket seg det lenge nå. Om jeg ikke tar helt feil så har hun plukket ut en brudekjole allerede, tror det var ett hint. :gjeiper:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er skikkelig musikkmann, så tror jeg skal kjøpe han hele samlingen med Pink Floyd sine plater. Selges i en stor boks på nettet. Tror det kan bli en hit! Har lyst til å kjøpe noe mer, men aner ikke hva, kan liksom ikke bli i dyreste laget da samlingen koster 1600 kr.

Må sette meg i tenkeboksen en stund!

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gave klar ennå, men han er veldig glad duppedinger. også vet jeg at han ønsker seg

iPhone 4s

Ann Christin, hva får han i kalendergaver?

Jeg tror jeg skal gi mannen min forskjellige juleøl i kalender. hvis jeg finner 24 stk da...

Typen er skikkelig lego fan, så har gått til innkjøp av en litt større legokonstruksjon hvor jeg deler opp intruksjonsboka i 24 deler og får side + tilhørende deler hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi driver å sparer til en reise sammen, så derfor skal vi ha billigaver i år. Så jeg skal scrappe mange gavekort til han, da gavekort på romantisk middag, kosekveld med film, godis, BJ, sex, massasje osv. Så regner jeg med at det blir en pondus bok også.

Jeg har alltid synes at dette med lapper og "gavekort" blir så rart. Det man "gir bort i gavekort" er da ting man gjør som kjærester uansett? Og jeg hadde ikke akkurat blitt så sjarmert om kjæresten hadde kommet bort med et gavekort på bj når jeg minst har lyst ;) pondus var derimot et knalltips, det tror jeg at jeg skal kjøpe :)

Kjæresten min får nok et par filmer, litt klær og massevis av melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får converse sko, som jeg vet han har lyst på! Så fant je en klokke som han også ønsker seg! Ooogså tenker jeg en god parfyme!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Typen er skikkelig lego fan, så har gått til innkjøp av en litt større legokonstruksjon hvor jeg deler opp intruksjonsboka i 24 deler og får side + tilhørende deler hver dag!

Da kanskje du kan hjelpe oss!

Broren til kjæresten min er lego-gal, er det noen nettsider eller butikker som selger litt artige lego-ting? Ikke så alt for dyrt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...