Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe gavekort på eple huset eller hva det nå heter. Han ønsker seg veldig en ipad men jeg synst dei er så dyre så derfor synst jeg et gavekort er greit å gi han. så får jeg finne noe småtterier å pakke inn i lag med gavekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har lenge ønsket seg et par svarte skatesko aktig. Han hadde et par før, men de ble stjålet/borte. Så nå har jeg bestilt et par nye... Ikke heeelt like, men etter min mening mye kulere! Og forhåpentligvis er han enig. Bestilte fra en nettside som jeg aldri har hørt om før, så er spent på når jeg får skoene etc. Er jævla billig ihvertfall! Betalte tilsammen ca. 67$ (tilsvarer ca. 370 norske kroner)

Har tenkt å kjøpe litt mer ved siden av skoene. Men er ikke helt sikker på hva... Tenkte på en fin og varm genser og en lommebok. Han har lenge ønsket seg en lommebok også. Eller kanskje jeg bytter ut genseren med en treningsshorts eller tskjorte. Det får igang treningsmotivasjonen hans igjen! Supersmart! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Mrs. Morgan : Boardshop.no har faktisk mange fine og billige skatersko! Den anbefaler jeg til fremtidig shopping :D

Fikk klokken til min kjære i dag. Den er innmari fin altså! Kjempefornøyd :) Var litt redd den skulle være kjempestor og klumpete, men det var den ikke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Morgan : Boardshop.no har faktisk mange fine og billige skatersko! Den anbefaler jeg til fremtidig shopping :D

Fikk klokken til min kjære i dag. Den er innmari fin altså! Kjempefornøyd :) Var litt redd den skulle være kjempestor og klumpete, men det var den ikke! :D

Åååjj!!! Tusen takk! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Morgan : Boardshop.no har faktisk mange fine og billige skatersko! Den anbefaler jeg til fremtidig shopping :D

Fikk klokken til min kjære i dag. Den er innmari fin altså! Kjempefornøyd :) Var litt redd den skulle være kjempestor og klumpete, men det var den ikke! :D

nysjerrig på hvilken klokke dette er? link ? :D jeg har også kjøpt klokke ser du men jeg er så nervøs for om han kommer til og like den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nysjerrig på hvilken klokke dette er? link ? :D jeg har også kjøpt klokke ser du men jeg er så nervøs for om han kommer til og like den :(

Jeg ble og nysgjerrig! Send link du og!:) har tenkt å kjøpe klokke til kjæresten min og, men det er så altfor mye å velge i...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil bare ha billig gave har han sagt. Meeen han spesifiserte ikke hvor mange billige gaver, så prøver å finne. Fått noen gode tips her, men bare kom med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

nysjerrig på hvilken klokke dette er? link ? :D jeg har også kjøpt klokke ser du men jeg er så nervøs for om han kommer til og like den :(

Jeg kjøpte denne! Fordi den er nesten identisk med den han har nå (som er halvdød) og fordi jeg liker at den er så "clean". Liker ikke digre tunge metall-klokker. Dessuten tar han den nesten aldri av, greit å ha en brukervennlig en :fnise:

Klokka jeg kjøpte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne! Fordi den er nesten identisk med den han har nå (som er halvdød) og fordi jeg liker at den er så "clean". Liker ikke digre tunge metall-klokker. Dessuten tar han den nesten aldri av, greit å ha en brukervennlig en :fnise:

Klokka jeg kjøpte!

ooh den var kul:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (og baby) skal gi han ca et halvt pass (altså penger til passtøtte), en tskjorte han har ønsket seg-om jeg kan finne det. Og så tipper jeg norskt godteri (daim sjokoladeplater spesielt, og kvikk lønsj plater). Kanskje noe annet om jeg kommer over noe :)

Edit: Og ekstra mobilbatteri!

Endret av elvital
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kjøpe noen tskjorter, masse lion-sjokolade og en pizza-kokebok. Trenger ikke slå på stortromma hvert år synes jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer et abonomment på FHM, skjorte og kanskje en flaske Whisky. Ønsker også å gi billetter til en rocke konsert eller stand-up, men vet ikke hvilken.. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan får man til å gi gaveabonnement egentlig?

De fleste blader har en egen gave eller julegave løsning på sidene dems. På FHM sine sider så hadde de "bestill til deg selv" "gave" og "julegave" knapp med tilbud. Velger jeg julegave så blir ikke første blad sendt ut før etter julaften. Så printer jeg ut et gavekort og legger i julestrømpa eller under treet hvor det er en beskrivelse av gaven.

Min samboer kjøper ulike blader hver mnd, så for han er dette en grei gave tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken parfyme gir dere til deres gutter/bruker deres gutter? Ønsker å gi en parfyme, men er så usikker på hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...