Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

HUff, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Han sier jo at han ikke trenger noe, han har så og si alt. Årmbåndsklokke kjøpte jeg første julen vi var sammen, og han bruker den hver dag, så kan ikke kjøpe det x(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kanskje du kan hjelpe oss!

Broren til kjæresten min er lego-gal, er det noen nettsider eller butikker som selger litt artige lego-ting? Ikke så alt for dyrt da :)

Inne på www.epla.no har jeg sett mansjettknapper av lego! Pluss andre artige ting av lego.

Ellers skal jeg gi Calvin Kleinklokke til min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på dette nye PS3-spillet, "Uncharted 3".

Han har en PS3, men kjøper sjeldent spill til den. Mener på at de er så dyre.

Tror jeg skal snakke litt løst om spillet for å se om han virker interessert.

Vi er spillnerder begge to, så det skal nok ordnes uten at han fatter mistanke :lur:

Jeg mener, det er jo dumt å kjøpe noe han legger fra seg igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en kalender på Mac som han skal få - egentlig en gave til oss begge. Kalenderen består av bilder av hunden vår og fra forskjellige ting vi har gjort sammen, også innholder den alle bursdager og andre merkedager i både hans og min familie. :)

Dette blir en ekstragave, så selve hovedgaven vet jeg ikke hva blir.

Han ønsker seg abonnement på Terrengsykkel(blad) og serien Dag på DVD, men tror jeg kommer til å tipse andre om å kjøpe det til han og heller finner på noe annet selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok barbermaskin som blir hovedgaven til min kjære. Han skal få mye annet også, endel småting som ullsokker og boxer, yndlings godteriet, lær norsk cd, maxi yatzy og en kalender med bilder av oss.

Elsker og gi gaver til mannen min. Vi skal feire alene i år så regner med at det blir pengegaver fra familien, så kjøper mange gaver til hverander så vi har noe og åpne på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kanskje du kan hjelpe oss!

Broren til kjæresten min er lego-gal, er det noen nettsider eller butikker som selger litt artige lego-ting? Ikke så alt for dyrt da :)

Jeg har kjøpt direkte fra Lego shop siden jeg skulle ha en spesifik lego ting. Så er det det du er ute etter vil de ha så og si alt der!

Er du ute etter "voksne" ting med lego i anbefaller jeg som en annen bruker over her epla.no siden.

Her søkte jeg bare på lego! http://epla.no/search/?d=1&q=Lego

Også har man den engelske siden for epla, nemlig Etsy! Her er det såklart en del mer utvalg, men ikke alle som sender til norge!

http://www.etsy.com/search/handmade?search_submit=&q=Lego&view_type=gallery&ship_to=NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter veldig med denne, siden mitt forhold er veldig nytt! Synes det blir feil at vi bruker masse penger på hverandre, selv om jeg har lyst til å gi ham alt han vil ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster som anonym så ikke kjæresten får overraskelsen ødelagt :)

Tenkte på denne han kan ha på jobben.

kanskje en samleboks med The Pacific i blu ray, også en kokebok som han ønsket seg med brødoppskrifter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker å bruker ca 1000kr på gave til hverandre.

Han er veldig glad i wiskey så planlegger å kjøpe en flaske til han, og bjørn borg undertøy:) Regner med at jeg har råd til en ting til, men litt usikker på hva jeg skal kjøpe..

Han har jo også bursdag i desember. Da skal han få gavekort på lefdal eller elkjøp. Da kan han kjøpe kamerautstyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg råd, blir det nok en ny telefon, ikke superfancy men med Android (Han sitter konstant med min mobil og spiller angrybird og andre spill. :ler: )

Hvis ikke får jeg finne på noe. Han ønsker seg vekter og stang osv, så kanskje det. Evt noe x-box greier han trenger. Håper jeg får pengene jeg satser på, men det kan gå galt. Og da har jeg ikke råd til mobilen jeg så gjerne vil gi ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her henger jeg meg på!

Jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe.. Ganske nytt forhold, og jeg er student, så har fryktlig lite penger.. + at vi skal på tur ved juletider i to uker..

Og eneste nautet klarer å si at han ønsker seg er ULLSOKKER!! (han skal selvsagt få ullsokker asså, men må jo få noe mer! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har bursdag i desember, så jeg må være dobbelt-kreativ.

Tenker på en skjorte fra en fantastisk kul butikk - rockahula i København, og en helg på hotell. Har en venninne som kan ordne personalrabatt på hotellet så det kommer ikke på mer enn 400 kr. Og det er et hotell i toppklasse.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Veldig usikker!

Han snakker om at han vil lære seg teknisk tegning, så jeg har fått en del tips til utstyr i en annen tråd her inne.

Ellers tenker jeg litt på en miljøvennlig vinterjakke laget i hamp (fra Hoodlamb), han har ikke noe han kan bruke i 20 minus.

Har også tittet litt på konsertbilletter til et band jeg tror han kan like.

Så har jeg sett på kokkekurs og tegnekurs. Men jeg er redd han ikke kommer til å dra på noe sånt alene!

Blir liksom ikke fornøyd uansett hva jeg tenker på. Vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Kjæresten min har bursdag i desember, så jeg må være dobbelt-kreativ.

Tenker på en skjorte fra en fantastisk kul butikk - rockahula i København, og en helg på hotell. Har en venninne som kan ordne personalrabatt på hotellet så det kommer ikke på mer enn 400 kr. Og det er et hotell i toppklasse.-)

Den typen klær høres ut som noe for min kjæreste også. Har de nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tenkt å kjøpe Moods Of Norway dress til kjæresten min. Han er den typen som har alt, og seie aldri kva han ynskje seg. Så i år skal eg slå på stor tromma og kjøpe noke eg veit han har sikla over i mange år (onkelen hans har ein slik rutete dress). Så eg veit at han vert glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...