Gå til innhold

Julegave til kjæreste!


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Tror de er litt små til treningstøy om han skal ha med sko og håndkle. Adidas har noen kule som heter Adidas Team et eller annet, de finnes på xxl.no bl.a. Litt som den du så på, men større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen gutter er enkle og liker helt svarte, firkantete treningsbager, mens andre er litt mer opptatt av utseende.

Jeg har sett noen veldig fine på en sportsbutikk (tror det var g-sport). Der hadde de en grå/svart nikebag som hadde fin fasong og god plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ene delen av julegaven er kun til ham som han skal få på morgenen på julaften. Det er selvfølgelig meg i nissekjole, nisselue og julestrømper :nissekonekyss:

Andre halvdelen som skal være under treet er jeg ikke helt sikker på. Han er også en slik en som kjøper ting til seg selv som han trenger, og så er han så vanskelig i klesveien.

Ender ofte opp med at han vet hva han får. Han trenger ihvertfall nytt headset og så kommer det et dataspill veldig nært jul.

Hadde vært gøy om han for en gangs skyld ikke visste hva han får (foruten om nissekjolen som er hemmelig).

Å, så gøy! Hvor får man kjøpt det? Eller bestiller/bestilte du på nettet? :) Virket som en god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Han er blakk og uten inntekt for tiden, og jeg prøvde å finne en gave med nytteverdi. Den kom vel på 1300 tror jeg :)

Han pleier å lage mye fint til meg, for han er veldig kreativ. Jeg finnes ikke kreativ så jeg kjøper istedet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er litt små til treningstøy om han skal ha med sko og håndkle. Adidas har noen kule som heter Adidas Team et eller annet, de finnes på xxl.no bl.a. Litt som den du så på, men større.

Den var ikke dum! Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min får en genser fra Moods. Den koster 899. Legger kanskje ved en bokser eller lignende. Pleier å kjøpe for mellom 600 og 1200, litt etter hva jeg finner. Vi har ikke avtalt pris, men burde vel gjøre det... Hadde vært greiere. Det viktigste for meg er at jeg finner noe han liker, om det koster litt mindre eller litt mer enn hva jeg hadde tenkt er mindre viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble og nysgjerrig! Send link du og!:) har tenkt å kjøpe klokke til kjæresten min og, men det er så altfor mye å velge i...!

Tenker litt på klokke selv også! Men må man ikke da få ham til å måle håndleddet.. blir ikke det litt mystisk om det skal bli en overraskelse :O? Er redd den blir for stor eller for liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne til samboeren min en jul for noen år tilbake, vi liker den veldig godt begge to.

I år får han ny klokke.

Har ikke kjøpt noen til ham enda, men jeg sa en gang han skulle kjøpe seg Diesel - Only The Brave, og Van Gills - Under The Sheets, men jeg liker også veldig godt Bruno Banani - Not For Everybody og Bruno Banani - Pure Man.. ellers likte jeg godt Sean Paul - Gaultier Cologne, men den tåler jeg rett og slett ikke lenger, med tanke på at rektoren min brukte den dag ut og dag inn i 3 år.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt til å si til kjæresten min at jeg ikke orker lage julekalender til ham (og jeg syns det er litt teit å pakke opp 24 gaver hvor halvparten er "fyllstoff" og ender opp som fyllstoff i søppelposen i halle fall), men den legokalenderen hørtes morsom ut! Kjæresten min digger Lego :) Er det kjempefrekt å spørre hva slags Lego du har kjøpt? :sjenert:

Ellers, tips om butikk med mye Lego: Outland.

Volkswagen T1 camper van! Han har virkelig hatt lyst på dette! Så blir vel delvis julegave, delvis kalender pga prisen for den vanen!

Men tok tid da, 1332 biter eller noe slikt! Brukt en hel dag på å dele opp. Tok da og delte opp instruksjonsboka, fant tilhørende deler og la de i gaveposer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Ble ingen gavekalender i år - plutselig kommer mini og da blir det bare 15 småpakker :fnise:

Som vanlig en flaske whiskey og en personlig almanacka med bilde av ungene foran :rodmer:

Denne kommer da litt etter jul ettersom mini kommer sent i år. Men det går fint!

Billetter til Devin Townsend og en genser. Han trenger gensere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker litt på klokke selv også! Men må man ikke da få ham til å måle håndleddet.. blir ikke det litt mystisk om det skal bli en overraskelse :O? Er redd den blir for stor eller for liten..

Kjæresten min ønsker seg veldig klokka. Han har i tillegg bursdag i desember. Klokka er kjøpt og jeg gleder meg til å gi den til han. :) Jeg avtalte på butikken at han kan komme innom der å få tatt av noen ledd da jeg regner med at den er for stor til han. Det var ingen problem for dem å gjøre det - selvom jeg kjøpte den leeeenge før han får åpnet den. Så visst du går for klokke så spør om de kan tilpasse den til han i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få mye annet også, endel småting som ullsokker og boxer, yndlings godteriet, lær norsk cd, maxi yatzy og en kalender med bilder av oss.

Hvilke cd er denne "lær norsk cd"en? Tenkte det kanskje kunne være noe nyttig for min kjære også. Ellers er jo norsk tv og norsk radio veldig bra norskopplæring - dersom han bor i Norge vel og merke. Min kjæreste har plutselig fått dilla på "Småbyliv" med Robert Stoltenberg. Så vurderer å kjøpe "Borettslaget" boks til enten jul eller bursdag. I tillegg har han langt om lenge oppfattet at radio er veldig bra visst man virkelig skal få øvd på norsken. Bare det at han ikke har noe radio utenom på mobilen... Så radio står også på innkjøptlisten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endelig kjøpt gave til samboer. Valget falt på en to dagers cruise med Color line, fra Oslo til Kiel. Måtte kjøpe flybillet også, da vi bor i nord-norge. Alt i alt ble det 3500 kr for oss begge. Hadde egentlig tenkt å kjøpe hele Pink Floyd kolleksjon, da han ønsket seg den, men ville heller kjøpe noe der han blir overrasket.

Tror jeg skal bestille noe sexy nissekostyme også, som noen brukere snakket om lengere opp her i tråden. Men vi blir ikke å våkne sammen på selveste julaften, så da blir det kanskje dumt å kle meg ut som en nisse på en annen dag?

Dere som har bestilt fra Ann summers før, er det toll når man kjøper over 200 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volkswagen T1 camper van! Han har virkelig hatt lyst på dette! Så blir vel delvis julegave, delvis kalender pga prisen for den vanen!

Men tok tid da, 1332 biter eller noe slikt! Brukt en hel dag på å dele opp. Tok da og delte opp instruksjonsboka, fant tilhørende deler og la de i gaveposer!

Den vanen var utrolig kul! :jepp: Jeg landet på Off road Fire truck & fireboat. Hver gang vi har vært på Outland og kikka har han siklet i Legoseksjonen og sagt "ååh, Lego City..!". :fnise: Da måtte det jo bli noe derfra.

Da jeg sa at jeg hadde fikset julekalender til han, sa han helt ut av det blå "Er det Lego??". Selvsagt er det ikke Lego! :fnise:

Jeg skrev ut instruksjonsboken og la ved hele boka når man blir ferdig med det som står i. Tenkte det var greit å ha hele boka, og ikke stykkevis og delt. Det ble ikke så fryktelig mye i hver gavepose, men håper han blir fornøyd likevel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke cd er denne "lær norsk cd"en? Tenkte det kanskje kunne være noe nyttig for min kjære også. Ellers er jo norsk tv og norsk radio veldig bra norskopplæring - dersom han bor i Norge vel og merke. Min kjæreste har plutselig fått dilla på "Småbyliv" med Robert Stoltenberg. Så vurderer å kjøpe "Borettslaget" boks til enten jul eller bursdag. I tillegg har han langt om lenge oppfattet at radio er veldig bra visst man virkelig skal få øvd på norsken. Bare det at han ikke har noe radio utenom på mobilen... Så radio står også på innkjøptlisten :)

Har ikke funnet en bestemt en ennå, men tenkte på en interaktiv en som han kan bruke med datan. Han hadde en før, men han mistet den. Skal på juleshopping til uken, så jeg kan si fra viss jeg finner en som ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...