Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

:o :o Vet ikke helt....har ingen test i huset akkurat nå.....Tenkte å teste litt nærmere helgen Hva tror dere??

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes i alle fall at du skal annonsere en test dato av to grunner:

Grunn 1, så vet vi når vi skal krysse fingrene for deg.

Grunn 2, så vet vi når vi skal kikke innom dagboken din for å lese den fantastiske nyheten! :D

*tørker en tåre* (Begynner visst å bli litt sentimental.)

Syntes det høres lovende ut med formen din, og håper virkelig at du tester positivt!

Klem fra GadgetGirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jenter...Jeg tror kanskje jeg skal kjøpe en test i morgen og ta den på torsdag eller fredag. Da har dere noe å se frem i mot iallefall. Jeg har fryktelig vondt i megen nå,og er litt engstelig....Men jeg håper og tror at det er bare positivt!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia! :D

Du kan få positiv test før IKM vet du...

Dette blir spennende!

Skal krysse fingre for deg torsdag (eller fredag?)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er skikkelig spent nå altså. Skal kjøpe et par tester i morgen,så blir det nok testing torsdag.... :o :o Er litt skummelt også,det kribler sånn litt liksom.

Stor klem fra meg!!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått til innkjøp av CB tester....Men jeg lurer på om jeg skal vente med å teste til fredag,fordi da har jeg fri og mannen skal ikke på jobb før senere. Så da kan han være der sammen med meg. (jeg tror jeg trenger det....) Sorry at jeg lar dere vente altså jenter.....men jeg vil gjerne ha litt god tid og ro rundt meg....Ikke tisse på pinnen og rase avgårde på jobb. Aner jo ikke hvilken sinnstemning jeg er i etter på....

Lover å skrive her så fort jeg kan etter å ha tatt testen. For alt jeg vet kan det jo være for tidlig å teste også.....Men me,jeg skal ikke tenke så mye på det nå. Nå har jeg straks tenkt å finne senga mi!!!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er jo ikke for vår del du skal ta testen vel...? :lol:

Selv om jeg er spent som fy... :oops:

Ta testen når det passer for dere... :kyss:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, ta testen når du føler for det og når du har best tid. Det tar gjerne litt tid å fordøye resultatet...

Men bare for å si det: Jeg testa ganske sterkt positivt i dag, 1 dag før IKM, så det er nok ikke for tidlig å teste i morgen!

Krysser fingre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii! Leste i dagboka til La Traviata skjønner du, at det er en spennende morgen for deg! :-) Du har kanskje testet allerede nå? Vil ihvertfall ønske deg lykke til, og krysser fingre og bein og armer for at det blå krysset melder sin ankomst!

(hvis jeg hadde fått til å lage sånne "blå vibber" skulle jeg gjort det óg :oops: )

klem fra la Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og takk for gratulasjonen i dagboka mi :-)

Har du testet ennå (mener ikke å mase altså, er bare litt nysgjerrig...)?

Du har rett i at symptomene våre høres like ut, så det kan godt hende at begge er i "lykkelige omstendigheter"...

Si fra når du vet noe da! Krysser stadig fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Jeg testet negativt....Men men,jeg har alle symptomene,og hvis jeg ikke har fått tanta på besøk i løpet av helgen så tester jeg på mandag igjen... Var nesten helt sikker denne gangen,jeg har liksom alle de "riktige" symptomene....Men det kan jo være at jeg har innbilt meg noe også da.

Jeg er ikke "knust",bare litt trist. Lurte på om jeg skulle bestille meg time til legen å snakke med ham til uken. Skulle det vise seg at jeg er gravid kan jeg jo snakke med ham om det,men skulle jeg ikke være det,så kan vi starte utredningen. Lurt?? He he.

Takk for positive tanker. Jeg gir ikke opp håpet helt enda....jeg lurer fremdeles litt....

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, det var ikke no særlig. Men smør deg med tålmodighet du, du KAN jo være en av dem som produserer HCG sent...

Uansett er det en god idé å bestille time hos legen til uka, så har du noe å se frem til og føler at du får fart på ting. Blir det din første svanger skapskontroll er jo det en bonus, selvfølgelig! :wink:

God helg fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig... men som de andre her sier: så lenge mensen uteblir er det håp!

Vet du når du hadde eggløsning forresten? Beregning av IKM kommer jo veldig an på EL var... Kanskje du hadde sein EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke akkurat når jeg hadde el....trodde jeg hadde tidlig,men jeg kan ha tatt feil....har ikke jobbet noe for å finne det ut sånn nøyaktig heller...Men men,jeg ringer legen på mandag,og da vet jeg jo kanskje noe mer også.(hvis ikke mensen kommer....)

Nå sitter jeg å ser på skiskyttings staffetten. Spennende,men kan noen lære Lars Berger å skyte!!!! :ler2: Han går jo som ei kule,men skyter litt sånn vilt.....Ja ja,morsomt er det allikevel!!

Stor klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Krysser fingrene for at du bare produserer hcg sent, eller har hatt litt senere el denne gangen, og at det er en liten spire som klorer seg fast hos deg :wink:

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...