Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Bedre sent enn aldri!! Her kommer en liten hilsen til deg lille vennen!! Ønsker dere all lykke til og jeg gleder meg sånn til å se deg gravid snart. Sender deg all lykke til jeg bare kan, håper det klaffer snart!!!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Takk for hilsen i dagboka mi. Jeg leser ofte her, men det går lenge mellom hver gang jeg skriver. :oops:

Gøy å følge med uansett.

Krysser fingrene for full klaff denne dangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia egget!!! :hoppe:

Heia småsoldatene!!! :hoppe:

Og vips så fant de hverandre :ler:

Festesmertene vil du sannsynligvis kjenne i løpet av ei uke :wink:

Veldig sann og optimistisk spådom fra Murmeldyret :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,takk for det Murmel! Det hjelper masse! Håper virkelig på at denne gangen skal det gå. Hvis ikke så er det rett til legen når tanta er ferdig..... Han sa det at jeg måtte vente til det hadde gått 1 år,men da var det bare å komme.

Takk for hilsen Tiny. Jeg leser i noen dagbøker uten å skrive jeg også.Men noen ganger er det jo hyggelig å legge igjen en liten hilsen!

Vi prøver som bare det vet du :wink: he he. Det var som en eller annen hadde skrevet i boka si(husker ikke hvem),vi leker ikke prøvere heller da. He he.

Takk for kjempe hyggelig hilsen Ida,og ja jeg håper også jeg blir gravid snart!!

I dag er CD 14!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Bizzy som er flink til å kaninere og ikke leker prøver :hoho:

Sender deg noen

((((((((((( BLÅ vibber ))))))))))) siden du så pent ba om å få overta noe av min kvalme. Værsågod :blunke:

Håper virkelig det lykkes for dere denne syklusene. Fingrene mine er ihvertfall i kryss :D

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det ja Metahusker det nå! He he. I dag har jeg ikke gjort noen ting. Jo jeg har vært på jobb,men etter det. jeg var en liten tur ut med en kollega på storsentret,men ellers har jeg bare sløva`n! Deilig det da. Mens mannen har vært flink å måket snø. Det laver jo ned i bøtter og spann! Fytterakkern. Glad jeg ikke jobber som snømåker. De tror jeg har nok å gjøre!

Vel dette var bare en sånn liten rapport.Ingenting nytt på prøve siden,vi holder på :ler::ler:

CD 15 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen var jeg her inne hos deg da?

Så rart? du må ha forsvunnet for meg...

GOD HELG VENNEN!! :kyss:

Håper du får en fin helg og får masse energi til ny uke!!

Klem Magnhild!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at du har vært prøver

like lenge som meg jeg... :oops:

Så nå blir det kanskje utredning på deg også??

Det blir spennende...

Vel, egentlig så får vi vel håpe på at du ikke trenger det,

fordi tanta aldri kommer... :Nikke:

Ha en fin helg, Troll!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da Lillen har faktisk vært prøvere i et år nå...Men nå skal det være slutt. Jeg vil ikke være prøver lenger,jeg vil være GRAVID! He he,men hvem her inne vil ikke det da?? He he.

Nå skal jeg starte en ny bølge,og alle som ikke er gravide skal være med!! Det tror jeg at jeg bestemmer akkurat nå! Enig?

Thi hi!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du ikke trenger utredning da. For vi skal jo blir gravide denne syklusen :tommel:

Begynner å nærme seg året ja. Vi har ikke brukt prev siden mars. Men jeg liker å si vi har vært prøvere siden mai. For i begynnelsen var det mye frem og tilbake, og ikke helt hundre prosent.

Men det begynner å bli en stund føler jeg.

Jeg vil veldig gjerne være med på en sånn bølge :D

Ha en fortsatt fin helg :P

Klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17! Ja jeg håper jeg slipper utredning!! Vil ikke det. I går hadde jeg sånn"rart" vondt i magen...Jeg kjenner det inni mellom nå også,men kan ikke forklare hvordan det føles. Håper bare det er positive smerter... Vi har vært veldig flinke til å lage barn i det siste :ler::ler: (men det har faktisk ikke vært for å lage barn....vi har bare vært i det kosete hjørnet i det siste.... He he,har det sånn inniellom!)

..... :o :o Ble litt satt ut her nå....Mannen kom spaserede nybarbert ut fra badet i bar overkropp..... :hjerter: Tror jeg får skrive mere senere jeg....

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Har du kosa dag nå :ler:

Nå skal det snart bli slutt på alle prøverene her inne på KG...for vi har nemlig tenkt å bli gravide hele gjengen, og det veldig snart. Og vi som har passert EL, er jo faktisk gravide allerede :Nikke:

Nå har jeg så vondt på høyre side down under, at er ikke dette festesmerter, så burde jeg bli veldig bekymret og oppsøke gynekologen min snarest :-?

Blåser en blå vind over oss alle >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg bare trist... Jeg sitter bare å griner :cry: . Har skrevet noen om det under Kjæledyr,men jeg må få skrive det her også. Hesten "min" som jeg og mine søstre har trent på i mange år,blir slaktet i morgen :cry: . Ja han er halt og ja han har vondt,men jeg ønsket ikke dette for ham....Jeg er så glad i denne hesten,og han har liksom alltid vært der. :cry::cry:

Hvorfor gjør det så sinnsykt vondt?

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Det gjør alltid vondt å miste noe man har vært knyttet til. Det være seg et kjæledyr eller en bamse. Vi mennesker er sånn, vi.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Trist å høre om hesten deres... :trøste:

Samtidig er det jo godt at den slipper å lide.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Hei Lilletrollet

Så tråden din på Kjæledyr (skrev noen ord til deg der også) og ville bare gi deg en trøsteklem.. Vet hvordan du har det....

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da :klem: Vil bare si at jeg tenker på deg.

Håper det har klaffet for dere denne gang da, sånn at det ihvertfall skjer noe positivt da.. :tommel:

Mange klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 12 i dag døde han.....Ååå det er så trist... Jeg snakket med min søster i går,og hun har det enda værre enn meg..

Men han har det godt nå,og slipper å lide mere.

Takk for alle klemmer og støtte,det gjør godt. Tårene er fremdeles i øyen kroken,men det blir nok lettere snart.

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke har hatt et kjæledyr, kan ikke forstå hvor vondt det er når de blir borte. Jeg har hatt hund og jeg vet hvor vondt det er! Vil si at jeg tenker på deg og gi deg en klem! :trøste:

Er innom for å takke for gratulasjoner! :blomst_opp:

Ta vare på deg selv, klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...