Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle begynne å skrive dagbok her inne jeg også. Så har jeg fått ned på "papiret"de tankene som surrer rundt oppi toppen hos meg....

Jeg er 21 år(snart 22 :D :D ) og gift med verdens herligste mann.

Vi giftet oss i fjor sommer, og har det utrolig godt sammen. I januar i år bestemte vi oss for at jeg skulle slutte på "pilla". Vi snakket lenge sammen om det "passet" å få barn, og vi konkluderte med det at:"Passer det noen gang........." Så vi bare sluttet. Jeg tok ferdig det brettet, og siden har jeg ikke tatt noen.

I februar reiste vi på en litt forskinket bryllupsreise. Vi var på Mauritius.(Jeg lover, det er paradis på jord). Anbefaler på det varmeste en tur dit.

Jeg tenkte ikke så mye på dette med å bli gravid da, jeg mener,vi hadde nettopp sluttet, og man har jo hørt om at det kan ta laaaaang tid. Det var liksom normalt at mensen skulle komme. Jeg fikk den heldigvis ikke da vi var der nede......

Men så kommer hverdagen, og det normale. Jeg kom tilbake på jobben, og noen måneder etter at vi kom hjem fra ferie begynte noen å spørre om turen bar"frukter". Jeg spøkte det bort først, men etter at flere begynte å stille spørsmål om jeg var gravid,begynte jeg å tenke mer og mer på det.

Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal bli lei meg når jeg får mensen, men hver måned kjnner jeg at håpet vokser. Har jeg ikke litt ømmere bryster nå enn vanlig, er det morgen kvalme jeg føler?? Jeg er liksom på leting etter signaler som sier at jeg er gravid. Men så brytes alt ned igjen av at mensen kommer. Mannen min sier at han har merket dette. At selv om jeg har sagt at jeg ikke bryr meg noe om det, så ser han at jeg sliter med det. Jeg tror jeg hadde en SA i september. Jeg gjennkjente symptomene fra en tidligere SA,for mange år siden.....Men legen kunne ikke si for sikkert. Jeg var iallefall veldig langt nede. Men det går bedre.

Jeg er glad jeg "rotet" meg inn på KG sidene. Her er det flere som har det flere som har det slik som meg. Og det er litt deilig. Håper nå bare at jeg kanskje kan få en koselig julegave........ :D :D

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

...som dagbokskriver her inne!

Vi trenger alltid nye prøvere i leiren,

for det finnes de som må forlate oss,

til fordel for barseltid... :wink:

Og endelig er jeg ikke yngst! :ler: (jeg er 22) :ler:

Blir moro å følge med på deg!

Og lykke til!

Lillen

PS: Vi er en gjeng her inne som har tenkt å bli gravide før jul,

eller i julen... Lyst til å melde deg på? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Takk for det!!!

Selvfølgelig vil jeg være med i den klubben. Hadde liksom tenkt at nå er det på tide. Hadde vært en alletiders julepresang til oss eller nyttårs presang da.....fungerer det også... :D :D

Takk for hyggelig hilsen i dagboka!!

Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig er jeg ikke yngst! :ler: (jeg er 22) :ler:

Men lillen da, det er du da ikke.

Jeg er bare 21 jeg (21 og 7 mnd) :ler:

Lilletrollet:

:velkommen:

Velkommen inn på KG, og velkommen som dagbokskriver!

Blir spennende å følge deg også.

Men jeg må "advare" deg:

Jeg er flinkere til å lese i andres dagbøker, enn å skrive i dem.

Så selv om jeg ikke legger inn innlegg, så "følger jeg med" alikevell, altså :wink:

Lykke til og en kjempeklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommens kal du være!! og lykke til med en spennende og til tider frustrerende tid..men da er det så deilig med denne dagboken- og alle jentene som trøster og gir råd, oppmuntrer og heier på deg!! :lol:

Håper du får en hyggelig førjulstid, og en av livets største undere i gave til nyttår!!

Klem fra Kipa, som er av de slemme som snart forlater dere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig å møte så mange snille mennesker. Jeg må si det igjen, jeg er så glad for at jeg "dumpet"innom her jeg altså.....

Og Kipa, forstå meg rett, men jeg synes det er hyggelig at du "forlater" oss snart......det betyr jo at det er håp, og at det er lys i tunnelen......he he. :D :D

Jeg skal skrive litt mer her senere, har bare så innmari mye annet å gjøre først......Forsov meg i dag.....ikke at jeg skulle"opp" til noe spesielt, mne jeg hadde tenkt å stå opp i 10 tiden......men den som klarer å skru av vekkeklokka det er meg......11:10 våknet jeg :roll: ......Det positive var da at jeg var uthvilt... :D

Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit som dagbokskriver hos oss! :vinke::hoppe:

Skal bli gøy å følge med deg. Håper det klaffer superfort! :D Krysser fingrene :blunke:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!!!!! :D :D :D

Det er helt super deilig at helgen kommer.....jeg er så lei av å jobbe kvelder og helger at jeg kunne spy.....Men sånn er det når man er turnus arbeider.... Men nå skal jeg nyte helgen.(lang helg,jeg har fri mandag også he he) Tenkte jeg skulle besøka mine foreldre i helgen. Få litt god mat ol...he he(litt frekk,jeg har litt lite penger før lønning, så jeg må spise borte he he) Nei da så ille er det ikke,men det er liksom en før juls middag da, Skal ikke feire jul sammen med Mamma og de i år, så da tar vi feiringen på forskudd.

Ellers skal jeg se Ringenes Herre-to tårn, i kveld. Må se den før jeg ser den siste. Har ikke bestilt biletter enda, men jeg tenker vi ser den rett over julen. Digger de filmene!! Gleder meg til den siste. Fikk boken i bursdags presang et år, og den leste jeg ut på kort tid....he he. Lese hest er jeg òg. :ler::ler:

Ellers går jeg å venter på tante rød snart......håper ikke den kommer, men jeg blir ikke overasket om den gjør.....men men. Får hoøde motet oppe. Får heller begynne med ny frisk igjen på nyåret da.....he he.

Ha en fantastisk helg da dere!!!!

Klemmer fra Lilletrollet :hoppe::ler2::blomst:

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helgen på hell også....de går så alt for fort. Og nå er det snart jul og allting. Jeg driver å forbereder heimen på jul. Og da må det til med julepynt,og hjemme laget marsipan. (marsipanen er det :hjerte: som står for da) Jeg lager julepynt til å ha på treet eller å henge opp litt andre steder. Det er gøy, føler meg som barn igjen....

Ellers så ble det ingen førjuls feiring hos mine foreldre....de var strøm løse pga at det blåste så forferdelig natt til lørdag. Men vi var hos gode venner og lagde god mat der. Det var koselig det òg.

Jeg venter fremdeles på tatne rød, men har ikke sett snurten av den i helgen.... :D håper bare at hvis den kommer, så kan den komme nå, for jeg skal på julebord neste helg. Hater å ha første dager med mens når jeg skal ha det hyggelig. Jeg har en tendens til å bli så dårlig.... :evil: :evil: Men men.......

Får komme meg avbgårde, skal ut å se enda en film!! :P:P

Lilletrollet :hoppe::hoppe:

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt sånn sporadisk skrevet i denne dagboka, men det får heller være.... I går (mandag) var jeg flinkt husmor :ler::hoho::hoho: og bakte jule kaker!!! Flink ikke sant?? he he, gøy var det iallefall. Jeg og en venninne bakte kaker. Noen hadde vi aldri bakt før, så da var det greit å ha tlf.nr til svigermor i nærheten.....He he.

Min venninnes 1år gamle sønn syntes det var stas med all bakinga.....til å begynne med...,men så begynte det å bli kjedelig.....så da var det bare å bytte på å bake, og å underholde ham. Men når han fikk smake på noe av det ferdige resultatet, da var alt toppen!

Ellers synes jeg at det er alt for kaldt i dag. Var en tur i butikken, og måtte fyre opp da jeg kom hjem igjen....Gruer meg til å gå på jobben etterpå. :sjokk::sjokk:

Tante rød er ikke her, men jeg lurer på om jeg ligger en uke skjevt i telling....... :oops: :oops: Så jeg tror ikke den skal komme før neste uke....kryss fingrene or at den ikke kommer!!!!! Hadde vært verdens fineste julepresang om jeg ble gravid......da trenger ikke jeg annen julegave!!

Stor klem Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle julegavene i hus.....ja bortsett fra til :hjerte: da..... Vet ikke hva jeg skal kjøpe til ham. Tok med meg min mor på shopping i dag. Det var kjempe hyggelig!! Vi spiste god mat og brukte MYE :o :o :o Penger!!!!! Men men, det er bare jule en gang i året... Så da får det heller bare stå til.....

Ellers så har jeg sett siste omgang av håndball kampen mellom Slovenia og Norge....Litt for spennende spør du meg.....Gøy allikevel da!

Vel nå må jeg nok gjøre noe konstruktivt.....(vet ikke helt hva, men...)

Klemmer fra Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lilletrollet og takk for hilsen i boka mi!

Vi er jo nesten like grønne som dagbokskribenter begge to så dette kan bli spennende! Spent på når du har tenkt til å teste.

Jeg kommer til å følge med!

:wink: GadgetGirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden je ghar skrevet noe i min egen dagbok....Har bare skrevet hilsner i andres dagbøker....Ja ja... Takk for alle hyggelige hilsner i dagboka mi!! Det er så koselig å få hilsninger!

Nå er det ikke lenge til jul, og det blir bra. Jeg er ferdig med alle julegavene...nesten jeg mangler til :hjerte: !! Ellers har jeg sendt avgårde det som skal andre steder i landet, og alt av mat er handlet inn!!!

Så i år har vi vært tidlig ute. Var i sverige å handlet mye av maten. Må tenke litt økonomisk. Det flyr så mye penger ut der allikevel så...

Nå går jeg bar å venter på tante rød, slik at jeg kan komme ignag med ordentlig Syklus regning.......Har ikke vært så veldig flink til dette...Har prøvd å ta det litt med ro når det gjelder dette her. Men nå begynner det å bli vanskelig. Håper så fælt på at jeg kan få to blå i jule presang!!!!!Men regner ikke med det. Det får heller være en kjemp bonus gave om jeg gjør det.

Da skal jeg finne senga, og :hjerte: he he he!!! :hoho::hoho:

Klemmer fra Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sent ute :oops: men velkommen som dagbokskriver. :blomst_opp:

Og lykke til med prøvingen. Hva med å se om grapejuice og hostesaft virker? Mange som har lykkes med det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkomstklem med på veien fra meg også selv om jeg ikke er skikkelig skriver her lenger... :oops:

Men dette med å avslutte dagboken er for trist også...

Dessuten kan det jo være at jeg blir skikkelig skriver en dag igjen...:wink:

Lykke til - håper du snart går fra prøver til snartmamma... :klem2:

Klem fra Mayamor :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har tanta kommet.... :sinna: den kom for fult i går.....Jeg har ventet på den, men jeg har jo hatt et lite håp da.....Men men, nå får man heller prøve igjen da.... Nå kan jeg iallefall si for sikkert hvilken dag i syklusen jeg er i.

Ellers er jeg hjemme alene i kveld.... :hjerte: er på julebord. Så da er det bare å finne på noe annet da.... Jeg hadde tenkt å dra ut å handle den siste julegaven,til :hjerte: altså. Men jeg orket ikke. Var så slitsomt å komme seg avgårde i dag. Jeg hadde mere lyst til å komme hjem, og slappe av litt. Så da får jeg finne på noe annet. Ikke at det er noe problem....vi får folk hit på søndag og da må det ryddes litt. Det er mine kjære svigerforeldre som kommer. Og av en eller annen grunn er jeg mere opptatt av at det er ryddig når de kommer,enn når mine egne foreldre kommer..... :klø: Rart det der..... Vel vel, jeg får vel se å gjøre noe da....

Takk for hilsen i dagboka Mayamor, og ja jeg håper også at jeg går fra prøver til snart mamma!!!!! :D

Klemmer fra Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!!! Dumme mensen :evil:

Men neste gang...

Jeg er akkurat som deg-- Når svigers kommer. da er det så fint her så.. Mamma og pappa kjenner jeg jo og de kjenner mg, så det går fint liksom..

Lykke til med neste syklus da :D

Klem fra Meta :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Meta!! JA det er akkurat det jeg mener også...Mamma og pappa har sett rotet mitt før de, og da er det ikke så nøye liksom. Men man vil jo gjøre litt ekstra for at svigers skal være fornøyde.....He he, jeg er veldig heldig og har en svært hjelpsom svigermor og svigerfar for den saks skyld, sånn at hvis det er noe så stiller de gjerne opp.

Jeg kom inn igjen for å si at i dag er CD 2!!! (nå har jeg endelig funnet ut av dette he he he :hoho::hoho: )

Klemmer fra Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...