Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Oi,jeg har vist en dagbok også ja...hehe :sjenert: Takk for at dere holder liv i den!

I kveld har jeg skikkelig oppblåst mage,har vært på besøk hos noen,og det var en pine å ikke kunne åpne bukse smekken...gikk på do ett par ganger for å "løsne litt på trykket" :ler: Men som sagt i en annen tråd,jeg (prøver) å ikke legge for mye i symptomene...Har såpass mange skuffelser bak meg at jeg ikke kan være symptom jeger... Men jeg håper,og jeg er positivt innstilt da! Jeg har fortalt "påske eggene" at de kan bli til over påske og i ni måneder! Og jeg håper de hører etter! ;)

Ha en fin påske!

Klem :klem: fra et oppblåst lilletroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bra du har fortalt påskeeggene at de må klore seg fast!

Jeg krysser masse for deg vet du :klem:

...og dersom juleverkstedet vårt ikke slår til, skal vi lete etter forsinkede påskeegg etter påsken vi... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Oj her var det lenge siden jeg har vært...

Vi har sendt søknad til Danmark i dag :klappe: Så nå skal vi se om ikke minitrollet finnes der! Vi får kanskje plass allerede i november,så her går det fort når det først setter igang! Tror kanksje jeg har hatt godt av så lang pause!

Skal prøve å oppdatere litt inne her når vi er i gang.

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kjempeglad på deres vegne!! :juhu:

Gleder meg kjempemasse til du sitter der noe forvirra over at testen ble positiv ;)

Både jeg og Mannen krysser alt for dere :smilbla:

...jeg kan ihvertfall krysse alt nå, for vi har forbud mot...ehh...fysisk aktivitet...i minst 3 uker...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...