Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige hilsninger,setter utrolig stor pris på det! :klem:

Pause ja...frem til Mai så! Da setter vi igang med ICSI forsøk nr 3! Går det ikke denne gangen,så vet vi ikke helt hva vi gjør,men adopsjon er et alternativ! Vi vurderer dette allerede nå,men pga jeg er for ung til å sende inn søknad :overrasket: (man må være fylt 25 år,for i det hele tatt få sende inn søknaden),så får vi se hva som skjer! Jeg får trampe ned dørene til adopsjons kontoret,og si hør på meg!

Formen er fin! Jeg driver å lager meg hjemme side,gøy altså!Kommer ikke til å linke den herifra,men tror den blir bra! I morgen reiser jeg og mannen til svigerforeldrene mine i Ålesund,det gleder vi oss veldig til! Skal bli så deilig å få noen dager sammen med tantebarn,og svigerfam! Jeg er veldig glade i dem!

Ellers så planlegger jeg tur til trøndelag i mars,så da skal jeg treffe Lillen og hokus igjen! Det gleder jeg meg veldig til! :hoppe:

Nå må jeg pakke litt(utsetter det alltid til siste liten,ja ja) Vi skal heldigvis fly,så vi slipper den lange bilturen!

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Innom med en stoooor :klem:

Nå er det ikke så lenge til mai.

Håper inderlig det klaffer for dere da!

Tenker på deg/dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom dagbøkene nå.

Lykke til med forsøket, skal krysset fingrene!

Stor klem Cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.april skal jeg begynne med nesespray! Og uke 22 (kanskje uke 21) er det egguttak! Spennende,og litt skummelt!

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempespennende! :hoppe: Jeg krysser alt jeg har!

Sendte jeg meldingen forresten, eller ble det med tanken? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg begynt på nesespray(hadde skrevet 21 mai lengre oppe,men det var 21 april..) Pluss at jeg har vært i kontakt med en ostopat som kanskje kan hjelpe meg til å holde på evt befruktet egg. (vi kaller han bare ostepoppen her hjemme :ler::ler: ) Så nå håper vi på positivt resultat!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med oppstart :)

krysser fingrene for at det gror en liten spire i magen din snart.

klem cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til osteopat neste mandag! Spennende om hun evt finner noe,og om hun kan gjøre noe med det! (jeg tror jeg får snakke litt med henne hva hun gjør og hvordan før jeg forklarer her inne,for jeg skjønner egentlig ingenting :ler: )

TR kom i dag,og det var veldig bra,for jeg har sprayet en uke,og da skulle den komme,så da kan jeg ringe sykehuset på tirsdag,og får da vite når jeg skal begynne med sprøyter!

Har vært fryktelig PMS de siste dagene,og det har vært skikkelig j.....! Så denne gangen har jeg fått bivirkningene tidlig synes jeg! Men men,jeg får holde ut! Skal holde ut mye jeg,hvis dette resulterer i et lite nurk :hjerte: i februar/mars.

Ha en fin helg videre!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå håper jeg det snart blir vår tur til å få hvert vårt lite nurk :klem:

Spennende å følge med på hvordan det går med deg.

Stooor klem fra Capri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, så spennende at du er igang igjen! :tommel:

Håper ostepoppen kan bidra med noe positivt! ;)

Jeg vet ikke helt hva slike kan gjøre for noe...

Lykke til uansett! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Innom og titter!

Tvi tvi med ostepopbehandling! (Utrolig kult navn!! :ler: )

Og tvi tvi med ale hormoner du tar!

Følger med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med hilsninger! :klem:

Her går det i et hormonelt kaos om dagen... Jeg er plaget med skikkelig hodepine,og hetetokter så man skulle tro jeg var et klimaanlegg...jeg måtte gå fra jobben i dag pga hodepine. Sov i 2 timer når jeg kom hjem!

Trente i går,var skikkelig spreke,jeg og en venninne har tirsdager som treningsdag. 45min sykling først,så styrke etter på. Og jeg har klart å bli støl i rompa! Det er helt utrolig også,for vi gjorde ingen øvelser direkte på rompa,må være syklinga(men vi har da syklet hver tirsdag i en stund nå...merkelig.)

Skal rydde litt i kveld,får besøk av storesøster med familie i helgen! Gleder meg til det,får være litt tante igjen!

Nå skal jeg spise kyllingvinger! Nam :sikle:

Ha en fin dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide med en liten oppdatering her igjen vel... :sjenert:

Jeg har det bra, er 50% sykemeldt,ut neste uke! Sprayer fortsatt,men skal også begynne med hormonsprøyte på torsdag! Var på cyste kontroll i dag,men ingen cyste som var i veien for noe! :icon_smile:

Denne gangen SKAL det gå bra,det har jeg og ostepopen blitt enige om! :ler:

Er fremdeles plaget med litt hodepine,og hetetokter,men det er "bedre" nå som det ikke er så varmt ute! :ler2:

Ha en fin ettermiddag,jeg skal trene i dag også(trente i går og,skikkelig sprek ;):hoppe: )

Stoor Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Ser du er igang med "hormon-helvetet" igjen. Krysser alt jeg har for at du lykkes denne 3. gangen :klem: Vet jo veldig godt hva du gjennomgår, og unner deg virkelig å lykkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Wit! :klem: Så koselig å "se" deg igjen!

Første sprøyte er satt!!! :overrasket: Jeg hadde store problemer med å sette den,jeg fikk det ikke til,men tilslutt gikk det! Fæle greier,og jeg har iallefall 9 ganger igjen... :grine: Ja ja,det går vel greit vel... Det må jo det!

Har pint meg igjenom deler av semifinalen til Grand Prix nå...Jeg må si jeg heier på Finland :ler::ler: De var jo rett og slett festlige! En blanding av Ringenes Herre og Star Wars he he! HEIA Finland!!!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Tommelen opp for første sprøyte! :tommelsmil: Flott gjort å sette den, det er en barriære å sette sprøyter på seg selv :klem:

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...