Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Lykke til fra meg også!! Jeg er kjempespent!!! :hoppe:

Krysser fingre og tær for at du får dine etterlengtede "to blå" i morgen!! (iallefall positivt resultat på blodprøven da!!) :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å holde tellinga ved like da :roll: Men nå er det i alle fall bare en dag igjen! Guriland, så store sommerfuglene i magen min er :o

Krysser alt for positiv test i morgen tidlig altså! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all kryssing!!! Jeg er kjempe spent. Grugleder meg til i morgen.... Men nå er uansett ventetiden over. Jeg får svar i morgen,og godt er nå det!

Lillen er sladre venn hvis ikke jeg er på nett når jeg får resultatet!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kryssing og lykke ønskninger,men det hjalp ikke. Jeg er ikke gravid. Egget hadde på et tidspunkt festet seg,men av en eller annen grunn så ville det ikke være der. Akkurat nå kjennes alt litt håpløst ut... :cry:

Kommer kanskje til å holde meg litt unna her en stund nå, må få klarnet tankene litt!

Stoor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:trøste:

Tenker på deg....

Du og mannen må samle krefter nå, og ta vare på hverandre....

Så er det vel et nytt forsøk å se frem til etter hvert..?

:klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir deg en god :klem: jeg også..... Det var trist å høre at det ikke gikk bra denne gangen! Håper du fatter mot igjen og prøver på nytt!

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da så leit :klem:

Vet hvordan du har det. Du og din kjære må bare sørge litt nå, og så samler du motivasjon til neste forsøk.

Neste gang lykkes du. Du har ihvertfall bevist at det KAN gå bra. Stoooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle klemmer og støttende ord! Jeg setter stor pris på det! :klem:

Jeg har det bedre nå,men jeg er fremdeles litt "downstairs" :( . Og jeg kan ikke unngå å se appsolutt alle som er gravide eller triller barnevogn.( jeg har jo sett de før også,men nå gjør det ekstra vondt....) :cry:

Vi pusser oppe da. :klappe: Gjesterommet(kaller det det frem til noe annet skjer...) og gangen er ferdig tapestsert(med strie) Gjeste rommet har også fått et strøk maling. Blir bra dette. Skal snart legge gulv også. Å så er det vårt rom som står for tur. Har ikke klart å bestemme oss for farge der inne da,men vi finner nok på noe. :ler:

Jeg er fremdeles ikke helt "tilbake" her inne,men jeg må innom innimellom for å lese litt da!

Stooor :klem: Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...har jeg gått glipp av bursdagen??? :o

Du må jo gi noen dagers forvarsel da!!! :ler::tunge1:

GRATULERER med gårsdagen, vennen!! :klem:

:gratulerer:

Håper du har det bedre for tiden!

Godt at dere har noe annet enn "bare" baby å se frem mot, nemlig ferdigoppussede rom! :wink: Hjernen har godt av annen planlegging og!! :-)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...