Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært i kontakt med Androgogisk senter i Oslo,og fått timer i august! Kanskje vi blir "prøvere" igjen! Hehe :ler: Skal iallefall bli spennende å høre hva han har å si,siden han er ekspert på problem området!

Deilig med sommer og sol da! Skulle ønske jeg hadde fri,men det har jeg ikke! Skal ha lang helg til helgen da,men det er liksom ikke helt det samme som ferie,men det hjelper!

Ha en flott sommerlig dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom for å si at jeg tenker på deg. Håper dere lykkes snart. Kommer til å følge med i dagboka di.... *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Zenta

Innom for å lese litt å se hvordan det står til med deg :)

Spennede med den timen på Andriologisk senter i Oslo da.. Vi har også planer om å bestille time der.

Håper du får en koselig søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har tenkt å lage meg ny dagbok under generelle dagbøker jeg! Har tenkt på det lenge! Føler nesten litt at jeg ikke "passer" inn her lenger. Ikke missforstå,jeg har ikke gitt opp håpet på å bli gravid,men jeg føler litt for forandring på dagbok fronten! Her er fokuset på prøving og testing,mens jeg er kanskje mer på generelt prat nå! Jeg har ingenting å "bidra med"! Jeg kommer ikke til å slette boka,men jeg lager meg en ny på generell,hvor jeg kan skrive om alt annet som foregår i livet mitt! Så kan jeg heller komme tilbake til denne hvis det skjer noe på "prøvefronten"!(skal selvfølgelig skrive om timen på andrologisk senter og slike ting...)Og jeg kommer til å sjekke innom den med (u)jevne mellomrom!

Kom gjerne å besøk meg i den nye dagboka også!

Stor :klem: Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På onsdag skal vi på andrologisk senter! Håper han kanskje kan hjelpe oss! Det hadde vært fint! Tenk om vi kunne bli prøvere igjen??

Mannen gruer seg litt,men det går nok bra! Han var å avleverte svømmere sist onsdag,så nå er det undersøkelser,og samtale!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er kjempespennende jeg, vennen :klem:

Håper virkelig at dere får den hjelpen dere trenger, slik at dere kan bli prøvere igjen :hoppe:

Nå er det jo tross alt vår tur. Og du står først i køen med meg hakk i hel ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen...Hadde skrevet et langt fint innlegg om timen på andrologisk senter,men den ble borte,da ble jeg irritert og logget mag av... Så da tenkte jeg at jeg fikk prøve igjen!

Vi var på andrologisk senter og ble møtt av en kjempe koselig doktor! Han hadde humor iallefall! For det første så tok ahn problete veldig på alvor,og sa at i tillegg til å være dårlige svømmere,så var de i tillegg syke! Det var betennelsesceller rundt svømmerne,så det vil si at utgangspunktet var fryktelig dårlig! Han sa det var en gamel betennelse(les:flere år)og han mente at dette burde sykehuset ha sett på deres prøver. Han ga mannen pergo for å gjøre dem sterkere,og antibiotika for betennelsen og infeksjonen! I tilegg fikk vi beskjed om å ha sex minst 3-4 ganger i uka... :ler: (er derfor jeg ikke har skrevet noe her i det siste hehe,er helt utslitt :ler: )

Men det er ikke for å "lage" barn vi skulle ha sex,det er for å rydde ut dårlige og døende sædceller som ligger å blokker for de evt nye! Legen sa at han først ville bli kvitt betennelsene og infeksjonen før han kunne se om det var håp for svømmerne,men han var ikke negativ! (litt vanskelig å gjenfortelle og forklare alt han sa) Føler at vi ble tatt på alvor,og at vi ble hørt! Jeg har sendt brev til sykehuset forå få kopier av journalene vår,prøvesvarene og div! Dette for å se om de har sett dette på prøvene! Hvis de har det,så har vi faktisk gått igjennom 3 ICSI forsøk som fra begynnelsen av var dødfødte! Og det er litt kjipt å tenke på! Jeg har tre egg i fryseren,men mest sannsynlig vil de ikke overleve opptining eller innsetting!

Vel det var den timen,og det er litt spennende å snakke med leger som virkelig har peiling på området altså! Han var kjempe koselig!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tilegg fikk vi beskjed om å ha sex minst 3-4 ganger i uka... :ler: (er derfor jeg ikke har skrevet noe her i det siste hehe,er helt utslitt :ler: )

:sjarmor:

Ja, det var vel det jeg tenkte meg det ;):ler:

Håper så inderlig det klaffer for dere snart, vennen!

Det hadde vært helt supert altså!!

Men, ja, det er jo veldig betenkelig at sykehuset ikke har sett noe på sine prøver da :roll:

Vil at ting skal ordne seg jeg :sjenert:

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
:klem1: Tenker på deg!

Takk for det Bizzy :klem:

Vi har vært hos Dr.Purvis i dag! Mannen starter på en ny runde Pergo + hormonsprøyter! Det blir sikkert bra! Dr.P hadde vel egentlig ingen forhåpninger om at vi skulle klare det påegenhånd,men som han sa,så er det jo viktig at de er ved full speed den dagen vi evt skal igjenom ny ICSI! Han er utrolig forståelsesfull og alrigt den mannen! Han vet hva vi går igjennom,og har virkelig empati for oss altså!

Det blir nok mestsannsynlig nytt ICSI forsøk i utlandet til neste år en gang! Han anbefalte oss et par klinikker i danmark og Sverige,og sa at de var de fremste i europa. Og med hans hjelp her,og med dems ekspertise der,så håper vi at dette skal gi et lite nurk en gang der fremme!

Jeg er ved litt bedre mot,og tenker egentlig ganske positivt på fremtiden! Og det er litt deilig det også!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, nå ble jeg så glad :hoppe:

Har virkelig tro på at dere skal klare det snart altså.

Tenk at det kan skje til neste år da :legrine:

Blir så glad på deres vegne når det kommer gode nyheter altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Da knasker jeg progynova piller,og har UL time fredag 23. Så da er det 2.fryseforsøket i gang!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...