Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testen var negativ. :cry: Jeg er ikke gravid! Og etter 3.negative ICSI forsøk føles det som om vi aldri blir det! Man skal aldri si aldri,men det er tungt akkurat nå! Jeg er i et følelsesmessig kaos for øyeblikket!

Takk for alle støttende og gode ord,og ikke minst kryssing! Setter stor pris på dere alle! :klem:

Stoor klem :klem: fra Lilletrollet :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så utrolig trist vennen!!!!! Har nok ingen magiske ord som kommer til å gjøre alt greit, men tenker på dere og håper at det alikevel vil ordne seg for dere på et vis :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

huff, dette var trist å lese :tristbla: Kan bare gi deg en trøsteklem, og håper at det kommer til å klaffe for dere snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lilletrollet..

Vil bare trøste deg :klem::troest::smilyblomst::kose:

Håper virkelig det ordner sei for dere...

Mangen mange store trøste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå....kjære deg :troest:

Så ufattelig trist å lese at det ikke gikk denne gangen heller... :grine:

Sitter her med tårer i øynene, ville så gjerne at dere skulle få en positiv test nå..

Mange stooore trøste klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: till dig lilletrollet.

jag blev först så glad när jag såg att du hade en prövodagbok, och sen orolig när jag såg hur länge du haft den (jag minns inte om jag varit inom förut) - och nu när jag läste det sista inlägget blev jag ledsen å era vägnar. :klem:

Jag hoppas också att det sker ett mirakel hos er... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Dette var trist å lese Lilletrollet... :troest:

Gi ikke opp... Lett å si, jeg vet det, men jeg mener det. Har ikke vært igjennom det samme som du, men har vært igjennom mange nedturer på veien mot dit jeg er i dag.. Og jeg sier derfor igjen: Gi ikke opp..

Goood klem til deg og mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Her er jeg,og jeg har det fint! Det er fremdeles tungt og vondt,men jeg har det bra! Mannen og jeg har brukt mye tid på hverandre,og vi nyter sommer og sol,ja og hverandre da! hehe! :ler:

Tusen hjertlig takk for alle hilsner og gode ord her inne,det betyr utrolig mye! Setter stor pris på det :klem: !

Vi har ikke tenkt å gjøre noe mere "prøving" nå før vi iallefall er tilbake fra ferie(ferie fra 27 juli!) Da får vi se om det ene av de tre eggene som ligger i fryseren kan gi oss det etterlengtede barnet! Men i mellom tiden er det sol,sommer og kjærste ferie! :hjerter_rundt::ler:

Stoor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt sommeren, ferien og hverandre!! :klem:

Rett og slett ta sommerferie fra alt stresset i hverdagen og la være å tenke på alt som er vondt og vanskelig! Jeg har bestemt meg for å tenke mindre på prøving nå i sommer, og bare kose meg. Skal bare ta livet med ro, og ha det hygglig med familien.

Stooor klem fra Capri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsninger! Setter stor pris på det altså!

Kort innom for å sjekke ting og tang før jeg iler ned på trening! Sprek ja! :hoppe:

Stor :klem: Lillertrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...