Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det eggutthenting på mndag morgen,og hvis det er flere befruktede egg (når det skal settes tilbake) så setter de inn to egg! Har skikkelig oppblåst mage om dagen,kanskje ikke så rart! Sa i fra til pleieren der inne at jeg ble dårlig av smertestillende forrige gang,så de skulle gi meg noe kvalmestillende og Itravenøs væske denne gangen(etter på) slik at det skulle gå fortere ut av kroppen!

Ostopaten har jobbet en del med psyken min,og jeg må innrømme at jeg føler meg litt mer positiv nå enne hva jeg gjorde forrige gang! :ler: Og det er jo bra!

Men nå trenger jeg alt hell og lykke og baby støv og hva det måtte være fra dere altså! Gleder og gruer meg på enn gang!

Ha en fin helg,jeg reiser bort jeg! He he!

Stoor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei Lilletrollvennen!!

Så herlig å lese at du er så positiv!! Ostepopen har gjort en god jobb med deg tydeligvis, det er jo veldig bra! Du virker veldig godt forberedt på det som skal skje. Nå er du klar, og det er godt å lese!!

Du etterlyser babystøv, og det skal du jammen få!! :ler: Dusj i veg!

:dusje: *babystøv* :dusje: *babstøv* :dusje:

Ha en riktig god helg, LIlletrolet og Lilletrollmannen, dere må slappe godt av og lade batteriene! :)

Åååå, dette blir en spennende uke!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for baby støvet Epona! Kanskje det var det som gjorde at de fikk ut 15 egg!!!!!!!!!! :overrasket: Det må da være et av dem som er brukanes til å lage troll baby med! Hehe!

Det var vondt i dag,og jeg ble skikkelig dårlig(selv om jeg fikk både kvalme stillende og IV-væske!) Kasta opp midt på motorveien på vei hjem! Var i fin form da vi dro fra riksen,men halveis hjemme ble jeg kjempe kvalm! Men heldigvis så er jeg (ofte) slik at har jeg først kastet opp,så blir jeg bra etter på,og det ble jeg i dag! Har sovet mye i dag da,er slapp,og trøtt,men veldig glad for at jeg hadde 15 egg!!! :grine2:

Skal ringe klokken 14:30 i morgen,så da får jeg svar på hvordan de ligger ann! Håper flere enn et egg er befruktet,hadde vært fint om så mange som mulig ble det!

Ha en fin dag videre!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

15 egg!!!! :overrasket::hakeslepp::smilbla::ler:

Så bra!! Det gir jo kjempegode sjanser for to befruktede småtroll!!! Når er det innsetting? Midten av uken omtrent?

Ååå, kjempespent på fortsettelsen! :hoppe:

Drysser fra meg enda litt mer støv!! :dusje::babysmokk::dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7egg er befruktet!!!!! :grine2:

Jeg kan ikke fatte det jeg altså! :hakeslepp: Jeg er i sjokk!

Dette må jo bare være gode tegn!!!!

Innsetting i morgen!

:klem: Lilletrollet

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

:hoppe::danse::hoppe:

Det høres ut som dere har kjempegode sjanser!!! Dere skulle få satt inn to, var det ikke så?

Å dette er jammen spennende! Håper du er i fin form og klar til å ruge! :klem: Tvi tvi på innsetting i morgen, skal tenke på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dryss og hilsninger! :klem:

I dag er dagen,da jeg skal inn og forhåpentligvis bli gravid! Hehe,føles nesten absurd å si det...Og det skal gå bra! :enig:

Mannen er hjemme sammen med meg i dag,for vi skal kjøre på sykehuset klokken 12:30! Vi må være der senest kvart over 1,så da fant vi ut at han kunne jo bare være hjemme med meg i dag!

Ønsk meg lykketil i dag da!

Stor :klem: klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til i dag!!

Det bare MÅ gå bra denne gangen!

Tenker på deg vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, og tusen tusen takk for utrolig hyggelig hilsen i min dagbok :)

Nå har jeg sittet å lest din dagbok, og kan ikke få si nok:

LYKKE LYKKE TIL MED INNSETTINGEN I DAG!!

Måtte det bli utrolig vellykket. Sender masse babystøv over til dere. :dusje:

Har ikke mindre enn 2 venninner som har gått igjennom det samme som du går igjennom nå. Så dette kan jeg mye om, og tror jeg vet noenlunde hva du går igjennom nå. (selv om en aldri aldri kan sette seg inn i det uten å ha vært der selv). Kan ikke få ønsket nok at dette skal gå bra for dere. Det hadde dere virkelig fortjent. :)

Store :klem: fra meg. og masse babystøv. Gleder meg til å følge dere videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger! Formen er fin,og jeg ruger nå på to egg! To egg i megen og 3 i fryseren,ikke så værst det!

Nå krysser jeg både armer og ben og det som kan krysses for at iallefall et av eggene skal klore seg fast der inne!

Slapper for det meste av på sofaen i dag!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Måtte bare innom for å se hvordan det gikk med deg. :)

Jeg krysser også alt jeg har som kan krysses for at dette skal gå bra. :)

masse lykkeønskinger fra meg.

Og en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei du rugehønemor! :grine2: Har tenkt sånn på deg i dag kan du tro!!

Gratulerer med innsetting av to befruktede egg!!

Måtte dette gå veldig veldig bra! :danse:

Avslapping på sofaen høres veldig lurt ut! Kos deg med din kjære!

Goood klem, Epona :klem:

:dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom her og gi deg en kjempestoooor :klem: vennen!!

Krysser fingrene for at dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og tenker,og kjenner og kjenner...Hva skal jeg kjenne etter egentlig? Når vil jeg evt kjenne noe,kan jeg kjenne det i dag i morgen eller i neste uke? Full forrvirring i lilletrollhodet...Sånn har jeg tenkt i hele dag. Ikke rart jeg blir sprø,enda jeg har holdt meg "igang" i hele dag,for å ikke ha tid til å tenke...Men hjelper det? NEI!

:husarbeid::reise: :klø: Dette har jeg gjort i dag...hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...