Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 5 (siden det faktisk har blitt søndag når jeg skriver dette....) He he.

Jeg har nettopp kommet hjem fra bursdags feiring. Det var utrolig morsomt, og med så mange mennesker som det er 100 år siden man har sett!! Kjempe gøy. Stakk bare en kjapp tur innom her for å sjekke litt,he he. Men nå er det natta her i huset.... Har heldigvis ikke tanta på besøk lenger.... :wink::wink: he he.

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg kanskje ta meg litt sammen her..... Har ikke skrevet på mange dager.... Jeg har kommet til CD 11. (Flink som har begynt å holde telling he he)

Da var jobbingen og jule dagene over....Deilig egentlig. For nå har jeg FRI!!!! he he. Svigerforeldrene mine har reist hjem, og jeg sitter her med en rygg som værker værre enn værst....Huff,jeg klarte å ta ryggen min på jobb i går,så jeg ble sendt hjem igjen. Men den har bare blitt værre...Så jeg tror jeg skal ta meg en tur til legen på mandag....Det er noe drit dette altså....

Ellers har det vært firnt å jobbe i jula. Det er helt utrolig hvor gamle mennesker tøer opp og gleder seg over jula altså. De kjenner igjen jule sanger og mat. Og de er så glade for alt besøket de får....

Nå er jeg kanskje litt stygg mot noen her,men det er utrolig hvor mange som skal besøke sine i jula....Hele resten av året ser vi ikke snurten til folk,men når jula kommer...... Og da skal de komme å ha en mening om medisiner og rutiner og bla bla bla..... Nei jeg kan bli så sint noen ganger altså..... Men så har man jo de som kommer regelmessig på besøk også. Jeg erter sikkert på meg små stein nå, men det får heller være....

Det blir ikke så veldig mye aktiv prøving nå da,siden jeg er skadet i ryggen....men vi får ta det igjen :P:ler:

Håper alle har hatt en hyggelig julefeiring!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å som tiden går! nå er dette året over også. Og jeg er ikke gravid......noe som faktisk var planen i begynnelsen av 2003. Men men,nytt år ny muligheter. Sitter her å skriver litt nå før vi skal til et vennepar på middag senere i dag. Hadde en dum krangel med :hjerte: i dag....Men vi ble heldigvis venner igjen da. Er bare så leit å krangle. Så blir vi liksom gående å skule på hverandre så lenge før vi tar det opp med den andre. Det ordnet seg heldigvis til slutt da!

Ellers har jeg fått resten av julegaven min siden sist jeg skrev. Jeg fikk ny mobil,nå trenger jeg ikke lenger å være usosial med omverden lenger. (kunne ikke ta imot samtaler med den andre tlf...såvidt hvis den sto i laderen) Men det er en sagablott.

Nå vil jeg gjerne benytte anledningen til å ønske alle sammen et riktig godt nytt år. Og må alle vi prøvere få en blå bølge å surfe på!!!!

Store nyttårs klemmer fra Lilletrollet

CD 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sniker meg innom for å ønske deg Godt Nyttår jeg!

Håper på en fin blå bølge nå på nyåret :tommelsmil:

Kos deg i kveld :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Håper det blir et fantastisk år for dere alle!!

:klem:

Mange nyttårsklemmer fra

Magnhild og Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!!! Den første dagen i det nye året er snart forbi,og jeg har ikke gjort noen ting i dag. Kom meg ikke opp av senga før klokken var 12:30......Men det var godt å sove til man våknet. Ellers har jeg sittet å tastet tekst meldinger med folk fra fjern og nær. Makan så treigt nettet blir på nyttårs aften. Kan ikke skjønne hvorfor.

Jeg har fått meg den store seieren til Kurt da, go det var jo bare helt sinnsykt å se på!!!! Det var nærvepirrende!

Måtte bare innom å skrive litt i dagboka ogtakke for alle hilsner jeg har fått!! Koselig!

Klemmer fra Lilletrollet

CD 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

GODT NYTTÅR.

ØNSKER DEG ET FRUKTBART 2004.

KRYSSER FINGRENE FOR AT DETTE BLIR ET BLÅTT ÅR FOR DEG... :kysse:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt om dagen.....Har snudd døgnet fullstendig på hode i jula.....Må nok se å få snudd den tilbake....Skal trossalt på jobb på tirsdag..... :hjerte: er litt sjalu på det da,for han skal på jobb allerede på mandag :ler::ler: Stakkars liten. Vel vel. I kveld skal vi ha besøk av et vannepar som egentlig bor i trøndelag. Det blir koselig. Ikke så ofte vi treffes! Så det blir biff og fløtegratinerte poteter. NAM NAM. :ler2:

Ellers så går jeg å håper på at jeg kanskje kan være gravid. Jeg vet jo ikke,men det er jo ingenvits i å ikke håpe! Det hadde værtfall vært verdens beste nyttårs presang! Men men,jeg har iallefall tellinga på syklus dagene nå. Og bare det er jo et fremskritt!!

Vel jeg får skrive mere senere!

Klemmer fra Lilletrollet

CD 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Godt nytt (og kanskje blått...?) år, Lilletrollet!!! Så i "hva-hører-du-på-nå"-tråden at du liker Bo Kaspers du også! :blunke: Herlig, avslappende musikk!

Håper du har det bra! God helg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste fri dag før jeg skal på jobb igjen....Det værste er at jeg har ikke noe lyst til å gå på jobb i morgen. Trives med å ha ferie jeg. Hadde en litt artig diskusjon med en kompis i jula: Hvorfor kan man ikke bytte om annetvært år. Det ene året har man 5 uker ferie,det andre året har man 5 uker jobb. Det hadde vært helt toppers! (med samme lønn selvfølgelig) Vi skulle iallefall stemme for det ved neste valg he he.

Ellers har jeg vært litt flink husmor i dag da. Har lagt sammen tøy,satt på en ny maskin med klær,hengt opp den,og ryddet litt sånn rundt omkring ellers. Har begynt å rydde vekk jula også. Hadde egentlig tenkt å kaste ut jula før helgen,men så skulle vi ha foreldrene mine på besøk i går,så da lot jeg det være jul litt til.

Har kommet til syklus dag 20 nå,og går å kjenner etter om jeg skal ha mensen snart...Jeg bruker som regel å ha ca 25 dagers syklus(nå vet jeg ikke helt eksakt da,for jeg har ikke holdt tellinga før,men når jeg har telt meg bakover så har det som regel blitt 25) Ingentegn enda iallefall. Så jeg får bare krysse fingrene!Håper det er flere her inne som snart får svar på sine drømmer,det hadde vært så utrolig koselig!

Store klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg har ikke villet si noe,men nå begynner jeg å lure. Jeg har nemlig opplevd magen og kroppen som veldig mistenkelig i de siste dagene.....Og jeg klarer ikke helt å skjønne dette her. Jeg har følt meg veldig "rar" i hele kroppen. Og det har aldri vært sånn før. Plutselig må jeg sette meg ned fordi jeg er fryktelig svimmel,og det har jeg aldri vært plaget med tidligere. Så blir jeg litt uggen,og kvalm(ikke sånn ordentlig kvalm heller,bare litt....)Beklager,men det er så vanskelig å forklare. Og så har jeg plutselig måttet begynne å stå opp på natta for å gå på do, det har jeg ALDRI gjort før...... Jeg har liksom tenkt som så at det er vel tante rød som er i anmasj,men jeg har ingen tegn til det. Jeg pleier liksom å kjenne det på kroppen når den kommer. Men dette er noe helt annet altså. Jeg tør liksom ikke tenke tanken,men jeg håper jo at det kan være et lite frø.... Men det er litt for skummelt å tenke det enda. Jeg får vente en ukes tid,så kan jeg ta en test evt. Huff jeg er helt rar i hele meg...... :roll:

Klemmer fra Lilletrollet

CD 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...