Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Dette er jo håpedagbok nummer 1 akkurat nå!! Spennende. Vent noen dager til med å teste du, Lilletroll :D Håper håper at det blir kryss. Ingen mens er jo superbra tegn!!! GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Dere er så supre altså!!!! Det er vanskelig å la være å kjenne etter tegn og lignende....Men jeg har vært ganske flink på jobben i dag. Har hatt så mye annet å gjøre at jeg har ikke tenkt noe særlig på det. Jeg er på CD 31 i dag....og så lang syklus har jeg aldri hatt før tror jeg......Så det er fremdeles håp. Hvis nå denne tanta ikke kommer så tester jeg på søndag eller mandag. Huff.....skummelt/spennede.

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Det ble ingen testing denne gangen.....Tanta kom sent fredag kveld.....Det er så typisk! Spesielt nåe man er borte hos andre....Åååå jeg blir så :sinna:!!!

Så da er jeg tilbake på CD 2!

Klemmer fra Lilletrollet

PS: Takk for alle hilsninger og oppmuntringer. Det er bare å sende vibber og gode ønsker for denne syklusen,for nå MÅ det da skje noe snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det var synd... :trøste:

Men - nå blir det ny måned med masse sex og nye tester... :wink:

<<<<<<<<<<<<blåvibber til deg>>>>>>>>>>>>>>>>>

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd tanta dukket opp da, men er ikke mye å gjøre med det nå...:trøste:

Men da kan vi teste positivt denne syklusen begge to :D Jeg ligger litt foran da, for Tanta har akkurat reist fra meg. Skal sikkert plage andre... :roll:

Men ny syklus er nye sjanser :hoppe:

Ha en fortsatt fin helg.

Klem fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Det var sikkert ikke meningen at akkurat det egget og den sædcellen skulle bli ditt lille mirakel, og det blir du sikkert glad for når du etter 9 mnd får møte neste syklus' vidunder! :P

Kyss, klapp og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5 i den nye syklusen. Tanta har pakket sakene sine å reist,og forhåpentligvis kommer hun ikke tilbake på leeeenge!!!

Jeg måtte bare en kjap tur innom her før jeg går på jobb. Kveldsvakt :x ....... det er ikke akkurat favoritten,men...

Vel ha en fin dag!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet!

Synd det ikke gikk denne gangen heller

:trøste:

Vi satser på at tanta kom for siste gang dette året!

Men tida går fort, og snart er det EL og nye håp igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg håper veldig på at tanta ikke kommer tilbake til meg. Den kan få lov til å besøke noen som venter på seg isteden for. :hjerte: sa i går at han var klar for å få det til denne gangen,og det er jo supert!

Har kveldsvakt i dag også,ble forskjøvet,men så har jeg fri i morgen,så da er det greit. Men jeg jobber kveld fredag og lørdag,så de har klart å øddelegge hele helgen min. Men jeg skal ikke klage. Jeg har ikke jobbet kveldsvakt lørdag på tre mnd.....Det har vært så mange som har ønsket å bytte at det har ikke vært noe problem,men denne gangen må jeg trå til. Vi bytter turnus snart,og da jobber jeg aldri både frdag kveld og lørdag kveld.

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet!

Takk for hilsen i boka mi! Spesielt hyggelig var det at du sendte tanta til meg for jeg ville jo ha besøk nå. Og det fikk jeg!

Jeg hadde jo en avtale med Capricorn også, men jeg tror ærlig talt jeg har fått tantene fra dere begge!

Lykke til! Jeg krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 9 Det er ingenting som å kunne sove leeenge på en lørdags morgen. Men det tar litt gleden fra det når jeg tenker på et jeg skal på jobb snart! :sprettoy: Men men. Det går det og. Jeg har en sånn super snill mann altså. Han sto opp først i dag og lot meg få lov til å sove litt lenger,mens han ordna seg på badet. Vi pleier å stå opp ca samtidig,men nå var jeg så trøtt. Det ble litt sent i går kveld etter kveldsvakta kan man si..... :blunke: :hjerter:

Vel ha en fin dag!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsenen Tilde!

Ja fredags kvelden var koselig kan man si....uten å utdype det noe mere..... :hjerter:

Klemmer fra Lilletrollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige ord i boka mi. Fint å se at det er andre som fortsatt er våken... :roll::ler2:

Du har laget mange barn i det siste, ser det ut som!

Hvis jeg forstår det mellom linjene...

Bra jobba! Fortsett med det i tiden frem til eggløsning nå, så skal du se det funker! Det kan jo ikke være full stopp her inne nå! Noen da bli gravide snart! Heia statistikken! :P

Natt-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har da øvd et par ganger iallefall..... :oops: Og øvelse gjør mester har jeg hørt,så da burde det gå bra snart :wink:

I kveld har vi vært ute å spist. Det var veldig god mat,men vi satt nesten 1 1/2 time før vi fikk maten... Og det er ikke holbart :evil: Det hører med til historien at vi kom i 19:30 tiden,og ventet på et venne par. Men de ringte oss og fortalte hva de ville ha,sånn at vi kunne bestille (de var rett rundt hjørnet) Vi hadde da bestilt en liten forrett,da vi var kjempe sultne. Men den tok det også laaang tid før vi fikk. Så når hovedretten endelig kom,da var ikke min kjæres biff ferdig enda....Men det kunne de ikke opplyse om da de serverte oss andre.......Men men,tilslutt kom da maten,og den smakte alldeles fortreffelig Heldigvis!!!! Men det er siste gangen vi går på den restauranten.

Ellers er enda en arbeidshelg over,og jeg er så glad for det. Så i morgen har jeg fri.Og har tenkt å sove leenge. Iallefall relativt lenge. Må vel få gjort unna litt husarbeid også,når jeg først er hjemme!

Det er CD 11 i dag,og jeg håper på gode resultater denne mnd!!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille at man skal måtte vente lenge på maten da :o Ihvertfall bra at maten var god når dere fikk den da.

Jeg har også planer om å gjøre litt husarbeid i morgen. Men det kommer helt an på om jeg blir ringt opp. For siden det er mange syke, kan det være jeg må begynne noen timer tidligere.

Takk for kryssing i dagboka mi :D Krysser alt for deg og! (bortsett fra beina) :ler:

Hadde vært kjempegøy om vi klarte det denne gang begge to :Nikke:

Stooor klem fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner! Det er alltid så koselig å få det!!

Jeg er hjemme alene nå. (som om ikke jeg har vært det nok i HELE dag liksom..... :evil: ) Men mannen måtte i et møte,og da får vel jeg bare finne på noe annet jeg da....Snufs... Men men,jeg har jo KG det,det er jo fint!

Det er CD 12 i dag,og jeg hadde nok EL slim i dag altså. Så det vil vel kanskje si at jeg har EL tidlig i syklusen?? Jeg vet ikke helt jeg altså. Jeg vekkte iallefall mannen i går kveld,og sa at han måtte trå til he he he :ler::ler::ler: Han stillte villig opp han. :hoho:

Så nå er det baby laging for alle penga her i huset. Ikke så dumt det,når vi ikke har råd til å gå ut å gjøre andre morsome ting allikevel he he. Koser meg jeg iallefall!!

Store klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...