Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle gratulasjoner.Mayamor,Meta,Bizzy,GadgetGirl,Lillen,hanni og ~Capricorn~ Det var kjempe hyggelig. :klem:

Jeg fikk deilig biff middag av mannen i dag.Nam det var skikkelig godt. :hjerter: Han er jo bare helt nydelig også da. Pga jeg fikk ny mobil i julegave/bursdagsgave,så fikk jeg et cd gavekort av ham denne gangen. Mobilen var jo temelig dyr...... :ler2:

Ja da Lillen,hevnen fra tanta har mildnet nå. Det virker nesten som om at det er bare en lyn visitt denne gangen.... :danse: Det er nesten ingenting..... he he :hoho:

Nå tror jeg at jeg skal ta en dusj,før jeg stuper i seng...er døds sliten :-x

Store klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

:bursdag:

Kommer litt på tampen av dagen, men Gratulerer med dagen, Lilletrollet! Håper du har hatt en superduper bursdag!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene Hulderjenta og Jinx! Det er hyggelig å bli husket på.

I morgen har jeg FRI,og takk og lov for det!!! Det blir himmelsk. Jeg må ta igjen litt søvn....Jeg er så trøtt om dagen,og det er helt sinnsykt.... Sovna på sofaen i stad,og sov i 2 timer....Skjønner ingenting jeg.

Vel nå skal jeg se Idol! :danse:

Stor klem fra Lilletrollet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi deg en klem jeg :kose:

Er gansk trøtt for tiden selv. Men jeg har tre lange tunge dager foran meg før jeg har fri da. Har ikke fri før søndag med andre ord.

Men det går vel denne uka også.

Du må kose deg skikkelig på fridagen din da.

Få slappet ordentlig av :D

Klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hår: :klø: :murvegg::hakeslepp:

Jeg gruer meg............skal ha siste teorikurs time,og så er det kurs prøve........men jeg kan ingenting.........vikeplikt,høyre venstre plassering rundkjøring.........det surrer rundt oppi hode midt som en stor masse.......og jeg skal være der om 1 time og 20 min.........aaaaaaaaaaa enda godt at dette ikke er "på ordentlig......"

:sjokk::grine::sjokkert::sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble utsatt den prøven. Skal ta den til uken i steden for. Det var så mange som ikke var der,og da fant de ut at vi kunne ta den senere. .....Puster lettet ut jeg.........

Må på jobb nå!

Ha en fin helg.

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen!!!

Hvordan står det til med deg? jeg kjeder meg i kveld for min kjære spiller ps2. Ville bare si hei jeg, håper ting ordner seg for deg. Hvordan går det med lappen? Jeg må nok komme meg ut av huset igjen snart, savner deg jeg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh...Da var arbeidshelgen over. Nå er det 4 uker til neste gang....He he. Takk for hilsner ~Capricorn~ og Hulderjenta. Har hatt en grei helg,men det har vært stressende på jobben.....

Jeg har det bra jeg vet du Ida,savnet deg på jobben i helgen. Vi får se å møtes snart igjen. Kanskje en lunsj date?? Hadde vært koselig.

Nå driver vi å instalerer alarm. Synes det er greit å ha det i huset jeg altså. Trygt er det iallefall. Det var et hus her oppe som ble ranet i helgen. De var ikke hjemme der,heldigvis. Men det ble jo skader på inventar og de mistet jo litt ting da. Da var jeg glad vi hadde bestilt alarm.

Nå skal jeg oppdatere meg litt her inne!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser for deg jeg vet du! :klem:

Og alarm er kjekt å ha! Fikk det for et halvt år siden og jeg må si jeg føler meg mye tryggere om jeg er hjemme alene for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups, her har jeg ikke vært på kjempelenge :oops: Så dårlig av meg! :evil: Jeg er slett ikke oppdatert på deg og ditt, så her skal det leses altså!

Gratulerer med vel overstått 22-årsdag forresten! :gratulerer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Tilde Alltid hyggelig å åpne dagboken og se at noen har vært på besøk!!! :kose:

I går hadde jeg min første kjøre time :o :o !! Det var litt skummelt til å begynne med,men det var også veldig gøy. Jeg har kjørt litt sammen med mannen tidliger,men da helst på avstengte områder. Ikke så mye på veien.....Mannen satt foresten bak i går,fordi at det skal være et sammarbeide mellom kjøre skolen og veileder hjemme. Kjøre læreren var helt topp. Han fikk meg til å slappe av. Han var morsom også. :ler2:

Så nå ser det ut som at Lilletrollet også skal få lappen tilslutt. Og det er jo en fordel hvis man skulle bli mor......Slippe å ta buss og tog bare man skal en tur ut.....

Nå skal jeg skrive en jobb søknad. Søker etter nye utfordringer så da er det greit å se seg om etter noe annet!!!

Stor klem fra Lilletrollet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen jeg heller... :oops:

Føler ikke at jeg har penger til det, men ser klart fordelen med det, i forhold til vår fremtidige roller som mødre... :Nikke:

Man sparer jo en del kjøretimer på å ha en "lærer" hjemme også! :D Men er det noen nye regler for det nå? Er det noe med førstehjelpeskurs eller noe? Mener å ha hørt det...

Eller er det en overgangsfase, som ikke gjelder oss som kunne ha tatt lappen for en del år siden?!

Har du hørt noe?

Ønsker deg en fin tirsdagskveld, Lilletrollet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Lillen,jeg tror det er noe for de som fylte 16år etter en eller annen dato i fjor... Det gjelder vist ikke oss. Og greit er jo det....for det er noe allikevel.Jeg gleder meg utrolig til å ta lappen nå. Det blir kjekt.

Har jobbet kveldsvakt i dag,og det var ikke noe særlig. Jeg er døds sliten,og har ingenting å gå på....Føler at jeg har brukt alle reserver. Og det er ingen god følelse.... Men men,nå er det senge tid og natta.

Sov godt!

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det passer aldri økonomisk å ta lappen.

Men jeg tror det er "bare" å hive seg uti det først som sist.

Dyrere blir det etterhvert uansett...

Tok lappen da jeg var høygravid med Aleksander

- og er glad for at jeg har sertifikatet nå ja...

Lykke til. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mayamor!

Jeg tror noek at det skal gå bra,slik som han har lagt opp løpet nå,så skal jeg ha en kjøre time (90 min) hver 14 dag,så skal jeg få "lekser" som jeg skal øve på sammen med mannen. Og da blir det ikke så mye på engang. Da får jeg fordelt kostnadene litt.

Jeg er glad denne jobbe uka har bare en dag igjen(har fri fredag :sjarmor: ) for nå er jeg dritt lei. Jeg har sittet i telefonen store deler av kvelden for å få inn folk til i morgen på dagen. Og tror du ikke at når ting endelig har løst seg,så ringer det en til å sier at h*n er syk......Jeg var så sint at jeg kunne eksplodere..... :sinna: Og stakkars menneske h*n kunne jo ikke noe for at h*n var syk....... :oops:

Men nå skal jeg legge meg tett inntil mannen :hjerter: og se om vi ikke skal prøve å lage litt barn :ler::ler2::ler:

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13. ....har helt glemt å skrive hvilken dag jeg har vært på jeg...Måtte kontroll telle meg bakover(selv om jeg viste det da... :oops: )

I dag skal jeg hjem til min lillesøster(hun er 19år)Men hun har fått så vondt i ryggen så hun klarer nesten ikke kle på seg. Hun kom hjem fra et treningsopphold i Danmark i går,og har nesten ikke sovet noe i natt. Så jeg drar til henne etter på. Hun skal til kiropraktor nå da. Hun ringte meg før jeg i det hele tatt hadde tenkt på å stå opp,og var skikkelig fortvilet. Hun hadde ikke kommet seg opp i senga i natt,hun var blitt liggende på stua. Stakkars liten :trøste: . Mamma og de er i trøndelag,og da må store søster stille opp. Så jeg blir der i natt og lager god mat til oss,og hjelper henne med det hun trenger hjelp til!

Vel dere får ha en god helg alle sammen!

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...