Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Har bestilt lege time i dag...De har jo så teite tlf tider på sånne lege kontor....Blir sur jeg altså :sur:

Men iallefall 9 mars fikk vi time begge to. Og da er det jo lov å håpe at ballen begynner å rulle da... (er vel lov til å håpe at man kan bli gravid før den tid da,men.... :sjenert: )

Stor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt lenge til 9 mars, men egentlig ikke så veldig lenge :roll:

Håper dere kommer fort videre i utredningsjungelen, aller helst at dere kan hoppe av midt i utredningen med et lite mirakel i magen :tommelsmil:

Håper søsteren blir bedre, godt med snille storesøstre når man ikke har det helt greit :wink:

GOD HELG :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

Så flott at dere snart er igang med utredning da.

Mange blir visst gravide når de kommer igang med det :wink:

Slapper kanskje mer av?

Og 9. mars er da ikke SÅ lenge til.

Lykke til uansett!

Klem fra murmeldyret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det lønner seg å få en rullende ball!

*håpehåpe*

Så snill storesøster du er, Lilletrollet!

Skulle ønske jeg kunne "stikke innom" min søster, men hun bor nærmere deg enn meg... :-?

Gleder meg til 9. mars nå! Jej! :P

Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner!

Neida.

Det var virkelig på tide å komme igangNå har vi prøvd i OVER et år,og enda har det ikke skjedd noe...Men så har jeg vært litt treig til å skaffe lege time også da :oops: :oops: ...Men når man skal prøve å ungå å gå til legen i arbeidstiden(jobber jo turnus,så det burde gå...Tro man...) Så passer det jo aldri med når de har ledige timer.. Eller legen har ferie. Det var lett å bli frustrert iallefall.

Håper virkelig rullende baller lønner seg. Det hadde vært helt toppen og at du ruller like etter...(leste om tante besøket inne i din dagbok :trøste: )

Jeg prøver å være snill storesøster...Var ikke særlig snill da vi var yngre :oops: ,men det er vel lov til å forandre seg.... Vi er blitt veldig gode venner nå.

Store klemmer :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tror det er ganske vanlig med litt søskenknuffing i yngre dager... :tunge1::ler:

Hadde det slik selv også... :oops:

Spennende med time hos legen... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å høre Man får jo litt dårlig samvittighet når man tenker tilbake på hva man gjorde med små søsknene sine. Jeg lurte søsteren min til å tro at vi lekte dyre butikk en gang...Mens egentlig satt jeg og ste søsteren min oppe å lekte med barbie....Lillesøsteren lå nede på stua og var hund i 2 timer :oops: :oops: ....helt til mamma ble lei av å høre bjeffingen hennes...Vi ler :hoho: av det nå,men hun syntes ikke det var noe morsomt den gangen :oops: :oops:

I dag skal jeg være flink før jeg går på jobb,har allerede støvsugd stua og gangen. Og har tenkt å vaske der også. Så det blir rent å pent til mannen kommer hjem. Så skal jeg nå sette på en maskin med klær. Måtte bare innom her å se litt her inne først :oops: blitt litt avhengig vet dere.....

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

CD 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Lilletrollet!

Spennende med legetime da! Tenker det blir godt å komme i gang med utredning. Jeg og min kjære skulle også i disse dager, men måtte avlyse for han skal reise bort.. Og poenget var at vi skulle gå sammen til legen. Ønsker deg og din kjære lykke til!!

Ha en fin dag og en fin uke da! Mandagsklem :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til legetimen nå ja,,så fremt man kan glede seg til noe slikt.... :roll: Men det blir godt å komme igang.

Å...jeg kom på jobb i går og da var det to stykker som var gått bort....Synes det er litt trist jeg :cry: . Selv om jeg er fullstendig klar over at sykehjem ofte er den "siste holdeplassen",så blir man jo knyttet til menneskene der også.... Men men,det som er godt å vite er at nå har de det ikke vondt lenger. Det er bare livets gang....

Vel skal på kveldsvakt i dag også. Og i dag er det en kjemp flink gjeng jeg jobber sammen med. Og da blir det gøy å gå på jobb.

:ler2::ler::ler2:

Stoore klemmer :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars hun som var hund i to timer. :hoho::hoho::hoho: Den var genial.

Håper ting begynner å skje etter legetimen din. Nå syns jeg dere har fortjent gla`nyheter lenge..

Skal følge godt med her fremover.

Hilsen Tiny :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet

Må jo innom dagboka di også når jeg først er igang :wink:

Jeg er jo rimelig fersk her inne, har bare hatt daboka i 3 dager, men det går seg vel til etterhvert.

Leit å høre at mensen kom når du håpa som mest :trøste:

Blir litt teit å si at det kommer nye muligheter, men det er jo sant da.... :)

Jeg er ei jente på 28 år, gift, og med to nydelige gutter på 2 år og 7 mnd og en liten en på 7mnd, har akkurat to år mellom dem, fikk faktisk samme termin med dem også :ler:

Så jeg blir bare gravid en gang i året, og det er i oktober......

Jeg er bare øve-prøver ennå, men har oppretta dagbok for å skrive av meg litt frustrasjoner og slikt, også er det så kjekt å ha noen å dele ting med.....selv om det er litt spesielt å lese andres dagbøker da :oops:

Skal bli spennende å følge med deg :)

Klem fra Pludre som er nyinnflyttet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuske77

Måtte jo bare innom her å legge igjen en hilsen jeg og da vet du :-) Ble jo bare så nysgjerrig når jeg så du hadde vært innom meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til legetimen nå... :wink:

Det skal nok bli godt å komme i gang,men forbered deg på at ting tar tid... Pusj på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg :kose:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det vist lenge siden jeg har oppdatert meg i min egen dagbok.... :oops: Det er jo litt dårlig da,spesielt siden det popper inn med så mange koselige hilsner!

Tiny

Hei

He he

Takk for tipset

Takk for det

Helgen har vært veldig koselig

Tusen takk for det

Ellers har helgen vært så rolig og avslappende som jeg håpet på før den startet. Fredag slappet vi av hjemme,og orket ikke å lage noe mat så vi bestillte pizza :oops: selv om vi egentlig ikke hadde råd.... Lørdag var jeg med mine søstre på trenign,så var vi hos mamma å spiste kjempe god kylling. Det var noe av den beste kyllingen jeg har smakt. Nam. I dag har jeg bakt rundstykker. Det ble fine med havregryn i. Det er fryktelig godt. Spesielt siden jeg er så utrolig lei brødskiver :kvalm: Det byr meg så i mot på morgenen....Så nå har jeg iallefall et alternativ. (jeg har corn flakes også da,men blir litt lei det i lengden også.....)

Ellers så har jeg øvelses kjørt litt mad mannen da,og det går bra. Bortsett fra at jeg ble så fryktlig sliten,og da har jeg en tendens til å ta alt inn over meg uansett om det er konstruktiv kritikk eller hva.....men men,det gikk da greit.

I dag er jeg forresten på dag 22. Så denne syklusen er enda ikke over,men jeg har jo lege timen så da er det ikke fult så farlig...

Ha en fortsatt fin søndagskveld,jeg skal legge meg nå. Skal være på jobben klokken :o :grine: 07:00 i morgen........da må jeg opp tidlig siden jeg går.... :cry:

Stooore klemmer :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen, Lilletrollet!

Vet du hva som skjer på legetimen?

Har du skrevet liste over ting du vil ta opp?

Ikke vær nikkedukke hos legen! :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Lillen

Jeg har begynt å sette oppen liste over ting som jeg kurer på,men hvis det er noen som har noen tips som jeg må ta opp med ham,så er jeg glad for inn spill....(kanskje litt sent nå da, men.....) Timen er iallefall her,og det skal bli godt å komme igang. Mannen skal jo også være med,og han er nok ganske spent han også.

Jeg skal i begravelse før lege timen i morgen da,en av beboerne våre døde i forrige uke,og jeg har hatt så mye med h*n å gjøre så jeg føler jeg må gå. Men mannen henter meg da,så da er det ikke noe problem. Var litt redd det skulle bli travelt....

Nå maser mannen på meg om at jeg må komme ned å se noe på tv,så da får jeg vel gjøre det da! Skriver mere etter lege timen i morgen....Kryss firngrene for meg da!! :sjokk:

Stoooor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg lykke til på legetimen jeg :sjenert:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...