Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!


Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Her er noen tanker jeg skrev ned i dag...Har vist tenkt litt for mye på dette allikevel i dag jeg.....Tenkte at her er kanskje plassen å få utløp for disse tankene....

Hvorfor tar det så lang tid når man venter på noe? Hvorfor blir skuffelsen så stor når man oppdager at det ikke ble slik som man trodde? Hvordan skal man takle en skuffelse gang på gang,uten å vise hele verden det? Ja jeg snakker om å få barn,det å bli gravid,det å kjenne liv vokse inne i seg. Det å dele noe.

Vi har prøvd nå i 1 år,og ingenting har skjedd enda. Ingenting,bare skuffelser hver gang håpe igjen blir knust. Det å takle tankene og følelsene man sitter med,uten å vise det for omverdenen. Sorgen som biter tak i deg hver gang man ser en voksende mage,eller en barnevogn. Jeg ønsker meg så sårt dette,og skulle ønske at man bare kunne knipse med fingrene så ble alt slik man ville.

Vi har alt,faste jobber,god inntekt,hus,bil vi er til og med gift. Og vi har prøvd i et år. Jeg hadde aldri trodd at det skulle føles slik. Man leser jo om ung jenter som har sex en eneste gang,og blir gravide. Som kanskje ikke er klare til å få barn engang. Mens vi,som faktisk ønsker oss det så sterkt....vi må bare fortsette å prøve.

Jeg vet at et år ikke er lang tid,mange har prøvd mye lengre enn det,og det er noen som aldri blir gravide. Men det er tungt allikevel. Og for meg er det tungt psykisk. Håpe bygger seg opp,man kjenner alle kroppens signaler,og overanalyserer alt. Så.....ingenting.

Nå håper jeg ingen føler seg støtt eller noe av dette innlegget,for det var virkelig ikke meningen,men dette er tanker som jeg har hatt i dag. Jeg håper fremdeles at jeg faktisk kan være gravid nå,men jeg ser allikevel litt "svart" på det. Jeg må gjøre det. Det er godt å ha en dagbok man kan "tømme" hode sitt i!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint skrevet Lilletrollet!

:klem:

Jeg kjenner meg fullstendig igjen i det du skriver. Det er både vanskelig og sårt. Denne gangen har vi bare vært prøvere i 4-5 måneder, men jeg føler det allerede slik. Prøver å trøste meg selv og alle andre med at det klaffet etter nesten 2 år for oss forrige gang. At man ikke må gi opp. Men nedturene er like ille hver gang... :(

Godt vi har hverandre da! :wink:

Ønsker deg ei god helg!

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg på CD 30 og tanta har enda ikke kommet...Men sist kom hun på dag 31 så jeg føler meg ikke trygg...... :( Jeg gir ikke opp håpet allikevel da....Jeg skal sjekke igjen på mandag om jeg ikke har sett tanta!!

Har kranglet med mannen i dag...... :cry: Det er så trist....Vi har blitt venner igjen,men det sitter liksom i kroppen allikevel..... Jeg skal feire bursdagen min med noen venner i kveld,og da er det så dumt med dårlig stemning i huset. Jeg lot ham ta seg en tur ut i dag,og det tror jeg begge har godt av...Jeg skal bake sjokolade kake NAM :D

Men nå skal jeg gå ned å følge med på skiskyttinga!!

Happy valentines day jenter!! :hjerter:

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

I fjor - hadde jeg IKM 9 mars.

Jeg klarte å vente til 11. mars før jeg testet... :lol:

Ikke lett - jeg vet det...

Jeg tror det er bedre å utsette IKM et par dager.

Sparer deg for skuffelse og ikke minst penger... :wink:

Sitter her selv med 2 Clearblue i en pose...

Skal klare å vente litt til...

Men jeg vet ikke når IKM kan være siden jeg ikke har fått mensen enda...

Tålmodig... Tålmodig... :tunge1:

Håper du er en av dem som har sen økning med HCG...

Og at neste test er positiv...

Send heller tanten til meg du...

Jeg kan gjerne vente noen måneder til jeg... :kul:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej! Skiskytinga gikk jo fint idag!

*digge vm-sang* :danse:

Jeg tror ikke noen føler seg støtt av tankene dine, Lilletrollet!

Det er ikke vanskelig for oss her inne å forstå deg... :ler2:

Ingen har vel gitt opp håpet for et lite Vidundertroll ennå! :hoppe:

Det er bare å krysse fingrene...

Ja til en ny bølge!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 31! Sist kom tanta på denne dagen,men jeg har jo nektet henne adgang denne gangen,så nei....hun skal ikke komme. Jeg skal ikke ha mensen,og jeg har tenkt å være gravid! Ferdig med den saken! Jeg tror jeg har gått på do 100 ganger i dag,bare for å sjekke om det kommer noe...Men det har ikke kommet noe i dag altså! :o :forvirra:

Mannen er ganske spent han også. Vi var ute å gikk tur,og da så jeg liksom for meg oss gå tur å trille barnevogn....Sukk...Håper det blir snart!

Feiret bursdagen min i går med et vennepar! Det var hyggelig. Serverte kyllinggryte med mais,ananas,bacon bretagne saus og potetgull :o Godt skjønner dere! Og så hadde jeg bakt sjokoladekake. Og i dag kommer foreldrene mine å skal hjelpe til å spise opp resten av sjokolade kaka!

Har ikke bursdag før på tirsdag,men det er litt koselig å feire litt også. Selv om det ikke ble store greiene. Det var stille og rolig,med veldig gode venner!

I morgen begynner jeg på jobb klokken 7! :hakeslepp: Det er tidlig det.....

Og så skal jeg på teorikurs på kvelden. Driver å skal ta lappen.....Litt treigt ute jeg skjønner dere. Men det blir så innmari lang dag..... :(

Nå har mannen vært flink å hengt opp tøy på snora,og laget mat til meg. Jeg har det utrolig godt jeg :hjerter: Han er så utrolig god.

Ha en fortsatt fin dag!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ikke dette vi skulle lese her denne syklusen da... :trøste:

Men da kan vi jo ta følge denne måneden også. Så blir vi gravide nesten samtidig :danse:(er på dag 8 )

Mange klemmer fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da to,og jeg har skikkelig mens smerter.....det skulle liksom ta igjen for alle de stygge tankene jeg har sendt tante rød........Men men,nå er det kun kort tid til jeg har fødselsdag så da får jeg vel bare smile å være glad. Er litt spent på om mannen har kjøpt noe til meg enda.

Han har iallefall sagt at han skal lage deilig biff middag til meg i morgen. Og det gleder jeg meg til! :danse:

Vel nå skal jeg finne sengen min,og nyte de siste minuttene som 21 åring! He he!

Stor natta klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN!!!!

:bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag: :blomst_opp: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...