Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Takk for det Kipa. Det går mye bedre nå. Han lider ikke mere,og det hadde gått raskt og smerte fritt. Men vi (søtrene mine og jeg) har bestemt oss for at han har fått vinger og leker med alle de andre heste vennene sine i himmelen,og at vi skal få treffe ham igjen en dag. (den minste søsteren min er 12 år,og har det ganske tøft nå,selv om det var min andre søster som brukte hesten mest) Så da er det greit å ha litt bilder av hvordan han har det nå! Lurt vel??

Ellers så har jeg endelig kveldsvakt(har hatt dagvakt frem til nå),så i dag fikk jeg sove lenge. Men nei da. Overskjefen ringte(å vekket meg...) å sa at et møte jeg skulle på var avlyst. (og da fikk jeg ikke sove mer,så da var det bare å stå opp.

Skal vaske litt klær og gjøre litt småtteri før jeg skal på jobb. Jeg vet jeg har sagt at kveldsvakter en værst,men en gang i blandt,når man har jobbet flere dager etter hverandre er det alrigth!

Ha en fin dag!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, Lilletrollet.

Så bra at det går bedre med dere. Hesten har det halt sikkert topp der han flyr rundt. :Nikke:

Håper all kosingen i det siste gir full uttelling, så du snart får et tydelig +.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Fine tanker til søsteren din... :Nikke:

Ikke alltid like lett å forstå dette med hvem som dør når

- endten er barn eller voksen.

En har liksom ingen å miste som en er glad i... :riste:

Håper du får tankene dine tilbake til din kjære og videre prøving nå da...

Så da: :sexy: + :herremann: som :hjerter: = som resultat

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du Pegasus? :hjerter:

Den flyvende hesten... :Nikke:

Håper du får en god helg, Lilletrollet!

Hvordan har babyen i magen din det?

Har den festet seg?

Når er det på tide å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leit å miste noen man er glad i Lilletrollet. Føler med deg. :cry:

Som du skjønner så følger jeg også med i boken din, og er ganske spent på hvordan det går med "Bli-gravid-denne-mnd." bølgen. Noen må jo starte den, håper det blir deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempetrist å miste et dyr man er glad i, det vet jeg.

Håper en stor blå bølge kommer din vei!

Jeg er også på jakt etter to blå (IKM om en uke!), det er spennende.

Lykke til vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempetrist å miste et dyr man er glad i, det vet jeg.

Håper en stor blå bølge kommer din vei!

Jeg er også på jakt etter to blå (IKM om en uke!), det er spennende.

Lykke til vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle superdupre jenter!

Jeg har det mye bedre nå,og jeg vet at hesten har det bra også. Jeg husker Pegasus ja,Lillen :D

Så var det denne prøvingen da...Jeg håper at noe har festet seg nå. Jeg skal normalt sett ha tanta på besøk til uken,men jeg har jo ikke tenkt å ta i mot henne....Sender henne videre til noen som vil ha henne. he he.

Jeg lurte på om jeg skal teste til helgen hvis det ikke har skjedd noe før da...

Jeg er på CD 22 i dag!

Håper dere får en god helg jenter,og ja GadgetGirl,jeg hadde tenkt å starte en ny trend denne mnd,nemlig å bli gravid he he.

Store klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare inn og ønske deg en riktig fin helg jeg :D

Håper det går bra med deg :klem2:

Jeg blir gjerne med på å starte en ny trend :Nikke:

Klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å miste et kjæledyr :cry: Det var leit å høre!

Håper vi snart kan lese om et fint + i boken din :D

God helg!

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så lei meg vennen da du hadde mistet hesten din. Håper det går bedre med deg nå og at som trøst at du får et positivt svar snart.

Vil bare gi deg en klem jeg og håper det går bedre med deg nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok fortjent en positiv test nå...

Og kanskje det nettopp blir det,

siden du har hatt litt av hvert å tenke på i det siste...

Kroppen liker å bestemme over seg selv vettu,

og liker ikke at du tenker på den døgnet rundt,

eller prøver å tolke den... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ida,det går bedre nå. Vi hadde minne stund for ham i helgen,og det var trist,men godt. Mange som var glad i ham som var der,og søsteren min leste et dikt til ham. Trist,men så vakkert...... :cry:

Jeg håper jeg får en positiv test denne mnd ,Lillen. Synes selv også at jeg har fortjent det.... Er fryktelig kvalm i dag,har vært hjemme fra jobb. Vet ikke,men det kan jo være et positivt tegn.... :o :o

Krysser iallefall fingrene for det!!

Mannen har jobbet hjemme i fra i dag,han er ikke helt i form han heller,men det var mere forkjølelse og vond hals,så han er ikke kvalm. He he. Jeg har nettopp laget middag til oss,men det var ikke noe særlig... Magen var ikke så begeistreg. Mannen synes det var godt da. Og det var jo fint. Dagen har for det meste gått med til å se på tv....Og det kommer jeg nok til å fortsette med utover kvelden også. Er jo Homsepatruljen i dag!! He he :ler::ler:

Klemmer Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 26 i dag. Er spent nå altså....Er fremdeles ikke i form,har vondt i magen og er kvalm....Håper bare ikke det er tanta som er fornærmet og skal plage meg ekstra.....Håper på noe mere spennende.....

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi' date=' oi.. Dette er spennende!! Krysser armer og bein for at det er noe smått inni magen din :D[/quote']

Ja du kan i allefall krysse bena :ler::ler:

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...