Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

Gratulerer med veldig gravid :strix: Lykke til med testresultater på mandag :nigo:

:klemmer:

Tusen takk! :klemmer: (Gru)Gleder meg til å høre resultatet!

Så fint med bra HCG-nivå! :Nikke: Ha en fin helg! :klemmer:

Ja, foreløpig ser det i allefall bra ut! :tommelsmil: Må kanskje bare innfinne meg med at symptomene lar vente på seg.. God helg til deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk pusilus, ara og Kommode!

6 uker er rimelig stas! Venter fremdeles på sterkere symptomer da.. :sjenert: Men i morgen får jeg hvertfall svar på siste blodprøven! *spent* :)

I dag har jeg hatt en fin treningsøkt (og samtidig bekymret meg for lille frøet). Men jeg trente som jeg pleier, forsøkte bare å holde litt lettere intensitet. Må lære meg til at det er fint å fortsette som før, og ikke sette hele hverdagen på hold pga redsel for SA..

Nå er det middag og søndagsfilm som står for tur. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker!

Ikke for å drepe gleden (som min gravide venninne sa til meg for en ukes tid siden, da jeg var 6 uker på vei og enda ikke hadde hatt noen kjempesymptomer), men det var fra uke 6 at jeg virkelig fikk kjenne på trettheten og litt mer kvalme enn tidligere. Så hvis du er veldig gravid (jeg likte også den betegnelsen! ;)) så dukker det nok opp sterkere symptomer om ikke så lenge. Spådommen gikk ihvertfall i oppfyllelse for min del :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt for gode resultater for oss begge i morgen :pls:

Jeg er med og krysser! :jepp:

Hurra for 6 uker!

Ikke for å drepe gleden (som min gravide venninne sa til meg for en ukes tid siden, da jeg var 6 uker på vei og enda ikke hadde hatt noen kjempesymptomer), men det var fra uke 6 at jeg virkelig fikk kjenne på trettheten og litt mer kvalme enn tidligere. Så hvis du er veldig gravid (jeg likte også den betegnelsen! ;)) så dukker det nok opp sterkere symptomer om ikke så lenge. Spådommen gikk ihvertfall i oppfyllelse for min del :Gjesp:

Du dreper aldeles ikke gleden, jeg er faktisk litt trist over å ikke kjenne symptomer.. :sjenert: Så da håper jeg jeg får det som deg, at symptomene dukker opp denne uken! Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å klage over dem når de kommer også :gjeiper: Haha, aldri fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med og krysser! :jepp:

Du dreper aldeles ikke gleden, jeg er faktisk litt trist over å ikke kjenne symptomer.. :sjenert: Så da håper jeg jeg får det som deg, at symptomene dukker opp denne uken! Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å klage over dem når de kommer også :gjeiper: Haha, aldri fornøyd...

Jeg fikk nesten ikke symptomer før i uke 10 jeg...Men da var jeg skikkelig dårlig også! Gikk heldigvis ganske fort over da! Unntatt trettheten.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med og krysser! :jepp:

Du dreper aldeles ikke gleden, jeg er faktisk litt trist over å ikke kjenne symptomer.. :sjenert: Så da håper jeg jeg får det som deg, at symptomene dukker opp denne uken! Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å klage over dem når de kommer også :gjeiper: Haha, aldri fornøyd...

Du kan få låne litt av mine symptomer, så er det vel en vinn-vinn situasjon? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor kom symptomene mine rundt uke 6, slo til skikkelig 6+3 tror jeg det var. En skikkelig fæl arbeidshelg. Håper du får litt symptomer, skkurat passe til å føle deg gravid men være i god form :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nesten ikke symptomer før i uke 10 jeg...Men da var jeg skikkelig dårlig også! Gikk heldigvis ganske fort over da! Unntatt trettheten.... :)

Oj, ja det var lenge uten symptomer! Men bra det gikk fort over :) Jeg tror mine symptomer kommer om ikke lenge...!

Du kan få låne litt av mine symptomer, så er det vel en vinn-vinn situasjon? :fnise:

Hihi, ja men nå tror jeg symptomene sniker seg på her, så da kan du ha dine for deg selv allikevel. Men takk for tilbudet! :ler:

I fjor kom symptomene mine rundt uke 6, slo til skikkelig 6+3 tror jeg det var. En skikkelig fæl arbeidshelg. Håper du får litt symptomer, skkurat passe til å føle deg gravid men være i god form :Nikke:

Ja, håper også på bittelitt symptomer, men ikke for masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på blodprøve nr 2 i dag! Legen ringte og sa at jeg fremdeles var veldig gravid! :tommelsmil:

Var god stigning (til nesten 8000 så vidt jeg husker..) Så nå skal jeg bare senke skuldrene og la babyen vokse seg stor og sterk!

Et symptom har jeg også fått! :hoppendeglad:

Har vært kvalm så å si i hele dag.. Altså hele dagen, hele tiden. Er det nå også. De eneste gangene jeg ikke har kjent det var ca en halvtime etter frokost, lunsj og middag.

Er ikke sånn altfor plagsom kvalme, men mer som en uggen følelse/bilsyk/fyllesyke. Jubler jo ikke akkurat over å være kvalm, men jubler litt fordet fordi det er deilig å kjenne litt symptomer. Hvis det fortsetter (og/eller blir verre) er nok denne uken den eneste uken jeg kommer til å være glad for symptomer.. :sarkasme: Er forberedt på å klage mye mer på det utover i ukene som kommer, men inntil videre: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...