Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der jeg skal koster det rundt 900,-

Det er dyrt, og det er nok billigere andre steder. Men dit jeg skal er nærmest meg, så da ble det det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet noe under 1000kr.. Jeg forstår deg godt jeg, om jeg ikke får henvisning fra legen så regner jeg med at jeg kommer til å bestille privat selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk ara, Mayami, Pasjonsblomst og Alabama! (og takk for tips om privat UL Alabama)

Håper at tiden går fort til 12 uker nå ja :) Kun to uker igjen :hoppendeglad:

Skal på første legekontroll tirsdag om en uke (6.des), og så er det UL 3 dager etter det. Så den uka kommer til å bli kjempespennende!

Nå er jeg så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ikke hatt en spesielt hektisk helg, men energien forsvant liksom bare fordet.. Gruer meg veldig til jobb, kunne trengt noen flere hviledager! Men får være flink jente og kjempe meg gjennom uka :) Første skritt på veien; legge seg i nogenlunde grei tid.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ei grei uke,. Selma! Husk at du kan ta det litt med ro selv om du er på jobb.. ;) (hvis ikke må du ta det opp med sjefen din)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker, og endelig et lite foster! :rodmer:

Hvile er alfa og omega, det har jeg virklig kjent på de siste 5 ukene. Legg deg så tidlig som du har behov for og sov så lenge du trenger (og kan, i forhold til jobb) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt fra til sjef e.l på jobb enda? Hender av og til at jeg skulle ønske jeg hadde gjort det, for å få tilpasset timeplanen litt, men har ikke sagt noe enda... "Lider" i stillhet! :fnise:

Ha en fin tirsdag - bare en uke igjen til legetime! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får ei grei uke,. Selma! Husk at du kan ta det litt med ro selv om du er på jobb.. ;) (hvis ikke må du ta det opp med sjefen din)

Takk for det :) Ja, prøver å være flink å ta det med ro, etter jobb er jeg veldig flink til å finne sofaen hvertfall.. :fnise: Men prøver å huske å ta noen "hvile"pauser på jobb også.. Er bare altfor dårlig til å legge meg i tide!

Hurra for 10 uker, og endelig et lite foster! :rodmer:

Hvile er alfa og omega, det har jeg virklig kjent på de siste 5 ukene. Legg deg så tidlig som du har behov for og sov så lenge du trenger (og kan, i forhold til jobb) :jepp:

Tusen takk! Ja, må virkelig bli flinkere itl å legge meg tidlig, tror nok det kan hjelpe godt på. Er bare så mye jeg vil få gjort hjemme også, før jeg legger meg.. :sjenert:

:strix: for 10 uker!!

ikke lenge til du er kommet til 12 uker.

Lytt til kroppen din, det er det viktigste :jepp:

Nei, ikke lenge igjen til den magiske grensa nå :rodmer:

Har du sagt fra til sjef e.l på jobb enda? Hender av og til at jeg skulle ønske jeg hadde gjort det, for å få tilpasset timeplanen litt, men har ikke sagt noe enda... "Lider" i stillhet! :fnise:

Ha en fin tirsdag - bare en uke igjen til legetime! :)

Har ikke sagt ifra enda.. Skulle også ønske jeg hadde gjort det, men redd som jeg er for SA vil jeg gjerne vente til etter legetimen i det minste, gjerne helt til uke 12 også. Grugleder meg til å si det! Synes det er skummelt å si det i det hele tatt, men gleder meg til en forhåpentligvis positiv reaksjon, og til å kunne forklare hvorfor jeg har vært litt fraværende innimellom :fnise:

Når skal du si det?

Jeg ser nå tydelig at magen har vokst. Ikke noe typisk gravidkul kanskje, men mer at jeg ser breiere ut fra siden, hele magen har blitt større på en måte. Snodig... Puppene har blitt større også da, og jeg fyller ut bh-ene godt, og vel så det! yey :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 + 2 :strix:

Her har puppene også vokst, men jeg har BH-er for en hver tilstand i skuffen ;)

Håper ukene går fort for deg frem til ul nå, slik at du kan senke skuldrene og glede deg til sommeren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat at det er noe rart med min ticker i forhold til din, jeg er mye kortere på vei enn deg men jeg har kortere tid igjen??!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...