Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha!!! Utedo faktisk!! :skratte:

Kan trøste med at jeg nå har sluttet å kjenne lukten av tran fra bonytt-bladet, og kaffe smaker riktig igjen! Så da er det fortsatt håp! ;)

Ha en fin lørdagskveld!

Så bra at luktesansen din er på bedirngens vei :fnise:

Utedo :fnise:

Hehe, det er faktisk sant! :fnise: Det lukter en blanding av utedo og svidd aske, evt nedbrent utedo...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hadde jammen meg stekt seg bacon i dag også!! Lukta det helt utenfor huset :spy:

Ellers har jeg vært flink og vært på trening, og spist masse og jevnt.

Har også overlevd min første fest som gravid, som var i går. Hadde med meg alkoholfri vin, og ingen merket noe! :Hehe: Er så redd for at noen skal konfrontere meg med spørsmålet om jeg er gravid, for da hadde jeg ikke klart å lyve troverdig.. Hehe. Lite pokerfjes her i gården!

Da jeg kledde meg til festen fant jeg ut at jeg ville gå med noe stramt, bare for å understreke for folk at jeg ikke er gravid. Men det var vanskelig! Så faktisk en liten mage. Eller, det ser ut som magen min har blitt litt mer fleskete, slik at hvertfall jeg selv (og mannen) ser at noe ikke er unormalt.. Så endte med å ta på en slakk tunika da, turte ikke å gamble på at ingen andre så at magen min var større.. Litt stas da, selv om det bare er "fleskemage". :fnise:

Og til slutt: Er så glad for 8 uker!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 uker er da ikke bare bare det! Inni deg vokser en liten sak med hode og armer og bein ;) fantastisk! Det går fort! Snart synes nok magen enda mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute igjen jeg, men... Hurra for 8+1!!! :hoppe:

Håper du får en fin dag i dag, uten bacon! :fnise: Her var det noen som insisterte på å få kylling/curry salat på matpakka, og den var ikke grei å takle i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uke :strix: og første fest som gravid uten at noen merket noe :tommel:

Ja, det gikk veldig bra. Heldigvis er jeg flink til å prate :skravle: , både med og uten alkohol :fnise:

hihi, så lurt med alkoholfri vin :jepp: Må si du var flink som greide å skjule det :tommelopp:

Hurra for 8 uker :strix:

Ja, rimelig fornøyd med at jeg klarte å skjule det, men det føles som jeg driver med løgner. Så vil nok prøve å holde meg unna festligheter fram til nyheten poppes.. :sjenert:

8 uker er da ikke bare bare det! Inni deg vokser en liten sak med hode og armer og bein ;) fantastisk! Det går fort! Snart synes nok magen enda mer ;)

Gleder meg! :gravid:

Litt sent ute igjen jeg, men... Hurra for 8+1!!! :hoppe:

Håper du får en fin dag i dag, uten bacon! :fnise: Her var det noen som insisterte på å få kylling/curry salat på matpakka, og den var ikke grei å takle i dag!

Ja, vi kan da feire 8+1 også! :)

Kjipt med folk som har illeluktende ting på matpakka :glare: , det er liksom litt lettere å si ifra til en sambo enn en kollega.. Synes jeg.

Hurra for "fleskemage"! Har en jeg også, spesielt om kvelden :fnise:

:tommelsmil:

8 uker! :hoppe:

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Nienna83!

Sitter og lurer litt på første svangerskapskontroll. Skal mannen liksom være med på den, eller blir det lite spennende for han? Var deres kjære med på det? Han blir med på tidlig UL, og svangerskapskontrollen er to uker etter det.. Hm.. *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke mannen har så mye nytte eller glede av første legetime, for da er det jo du som er i fokus. UL derimot er nok mye mer spennende for mannen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da kan han kanskje slippe å ta seg fri fra jobb for å være med.. Eller, tror jeg lar han bestemme helt selv jeg. Noen synes sikkert det er stas uansett, spesielt hvis de finner noe hjertelyd med den dopplern (eller hva det heter..)

Menssmerter i dag. Meeen, til tross for alle symptomene jeg har (i mild grad) føler jeg meg ikke veldig gravid, og er fremdeles redd for SA. :tristbla:

Merker man SA kun ved at man blør masse? Så jeg kan tenke at siden jeg ikke har blødd noe så har det ikke skjedd noe galt? Eller er det sånn at MA skjer uten blod?

Prøver å være positiv altså! Men redselen er litt vanskelig å undertrykke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Don`t worry.. be happy... Don`t worry before you have to!

Ikke tenk på hvilke symptomer osv du har vs hva andre har, for alle er temmelig forskjellige der. Du kan ha en "helt symptompfri" men perfekt svangerskap..

Og husk du kan ikke gjøre noe fra eller til.. så la håpet råde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære var ikke med på første svangerskapskontroll i fjor, det var nesten som jeg synes den timen var unødvendig selv også :sjenert: Jeg håper føste jordmortimen min blir bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med pusilus. Første legetime/svangerskapskontroll er ikke så veldig interessant... Ikke leter de etter hjertelyd eller noe heller..(Kanskje noen leger gjør det, så skal ikke si noe sikkert)

De bare tar blodprøver og fyller ut helsekort. Og ellers får du vel litt iunfo om ditt og datt.

Første jordmortime er nok mye mer spennende for mannen å være med på! :jepp:

Men som du sier så kan det jo hende han syntes det er stas å være med uansett hva som skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt at mannen skal få være med til legen! Vil helst stille mine dumme spørsmål selv! :fnise: Han var i utgangspunktet med på første UL, men de var så forsinket at han måtte dra tilbake på jobb.. Var litt sur for det, og neste UL tar han fri resten av dagen!

Håper du har en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...