Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

hihi... følge deg på den tanken Selma_... men tenk på de som sliter med å ha TR også når de er gravide :O håper virkelig man slipper det når man først er gravid.. da vil jeg tro man har nok plager fra før av.. selv om dette jo også er veldig verdt d :rodmer:

Kan han ha TR selv om man er gravid?? :O

Mener jeg har hørt om det, men ikke at det var sant! :P

Og nååå kommer jeg til å gå og håpe at jeg er gravid selv om TR kom for to uker siden........ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha.... ja, det var det da... ja, det mener jeg iallefall å ha hørt at noen jeg kjenner har hatt det. Men kanskje ikke direkte TR men iallefall månedlige blødninger, sikkert ikke samme styrke og slikt da.. men likevel... man vil jo slippe det i det hele tatt når man har en spire i magen :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært kjekt å slippe TR i tillegg til å gå gravid :gjeiper:

Er så spent på testing nå! Er bare 3 dpo, og vet jo egentlig ikke sikkert heller når EL er, så vi fortsetter med :sengekos: fram til IKM :) Men blir spennende å teste om halvannen uke eller så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med :)

Samboeren min og jeg skal snart begynne prøvingen vi og :hoppe:

Så hyggelig! :) bare å følge med! Når begynner dere å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! :) bare å følge med! Når begynner dere å prøve?

Jeg tok ut min siste p-ring i går, men vi kommer nok ikke skikkelig i gang med prøving i november, pga jobben til samboer.. Han er mye borte med jobb, så det blir nok en del måneder hvor han er borte akkurat rundt eggløsning.. Men jeg prøver å være positiv, og satser at det klaffer en måned han er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok ut min siste p-ring i går, men vi kommer nok ikke skikkelig i gang med prøving i november, pga jobben til samboer.. Han er mye borte med jobb, så det blir nok en del måneder hvor han er borte akkurat rundt eggløsning.. Men jeg prøver å være positiv, og satser at det klaffer en måned han er hjemme :)

Ja, man må bare holde motet oppe! :) Lykke til hvertfall!

Jeg er på symptomjakt om dagen, men har ingen følelse av at spiren sitter denne måneden.. (Eller, den har vel strengt tatt ikke rukket å feste seg en gang uansett tror jeg, men anyways..). Er 5 dpo :fnise:

Forrige PP hadde jeg masse "symptomer" på dette tidspunktet, men var ikke gravid da. Kanskje det er omvendt nå? ;)

9 dager til IKM! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knooow.. Føles uutholdelig å vente!

Har du fått noen "symptomer" enda da? :fnise: Eller, hvordan er magefølelsen din denne PP?

Jeg vil så gjerne vite nå! Enten det er positivt eller negativt (håper jo på det første). Går liksom og legger planer framover, prøver å fylle helgene så jeg har en god unnskyldning til å takke nei til fester osv :fnise: Kommer til å bli rimelig trist om det blir negativt resultat :sukk:

Men, om 8 dager får jeg vite! Krysser fingrene for meg selv og for alle prøverne her inne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig! Jeg kommer nok til å bli akkurat lik når vi starter skikkelig :fnise:

Hvordan tenker du i forhold til alkohol mens man prøver? På en måte tenker jeg at det er best å holde seg unna, men samtidig kan det jo gå måneder før man blir gravid, og da har man jo holdt seg unna uten grunn på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knooow.. Føles uutholdelig å vente!

Har du fått noen "symptomer" enda da? :fnise: Eller, hvordan er magefølelsen din denne PP?

Jeg hadde noen murringer i magen igår og ble bittelitt håpefull om at det kanskje kan være et symptom, men ellers er det vel lite som kan merkes ennå. Jeg har egentlig ganske mye håp om at det er noe der akkurat nå, men det er nok mye fordi jeg har hørt så mange som er blitt gravide igjen rett etter en spontanabort. Det blir spennende å se om en uke!

Hva med deg, har du noen magefølelse?

Endret av Kommode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker du i forhold til alkohol mens man prøver? På en måte tenker jeg at det er best å holde seg unna, men samtidig kan det jo gå måneder før man blir gravid, og da har man jo holdt seg unna uten grunn på en måte..

Med alkohol tenker jeg at mellom TR og EL er det helt greit. Kommer TR denne gangen kan jeg garantere at jeg tar noen glass vin for å trøste meg selv.. ;) Mellom EL og TR vil jeg prøve å holde meg unna. Enten med alkoholfri vin dersom det skal skjules på fest, evt nippe litt i glasset hvis det er på middag med familien og sånn.. men vet ikke jeg..

Har av en eller annen dum grunn fått det for meg at et glass vin ikke kan skade før man har fått positiv test, siden embryoet liksom ikke er helt festet til meg ennå (navlestreng og sånn..). Meeen, jeg holder meg unna fordi alle andre (her inne) er så nøye på det, så da har de sikkert lest mye mer enn meg, og jeg stoler på KG-jentene :jepp:

Jeg hadde noen murringer i magen igår og ble bittelitt håpefull om at det kanskje kan være et symptom, men ellers er det vel lite som kan merkes ennå. Jeg har egentlig ganske mye håp om at det er noe der akkurat nå, men det er nok mye fordi jeg har hørt så mange som er blitt gravide igjen rett etter en spontanabort. Det blir spennende å se om en uke!

Hva med deg, har du noen magefølelse?

Hehe, ja kjenner til det med murringene ;) Har følt de litt selv, men plutselig er de borte, så prøver å ikke håpe for mye..

Under en uke til testing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg! Måtte selvfølgelig prøve og ta en test i dag, 8 dpo.. Den var blendahvit, dvs negativ :(

Nå har jeg mistet håpet om at det har klaffet denne PP, jeg kjenner jo heller ingenting..

Æsj, jeg som skulle vente med testingen til IKM! Sånn kan det gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å teste igjen på onsdag, og håpet har kommet litt tilbake om at det kanskje kan være en spire denne PP. Men, prøver å ikke håpe for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg :) Jeg tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag med å teste, men vi får nå se om det går... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kommode! :)

Krysser fingrene for deg også! Dobbel kryssing på oss må vel være bra? :)

Ja, man planlegger liksom å vente til den og den dagen, men jammen meg føler man seg ofte gravid nok til å teste før! :fnise:

Torsdag er jo min IKM, men det er vel sannsynlig at det kan vises alt på onsdag da vil jeg tro?

Dagene kommer til å gå sååå sakte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG ER GRAVID!!!! :sjokkert::danse::hoppendeglad::hoppendeglad:

Er nesten litt i sjokk nå, ble kjempeoverrasket da jeg testet positivt i dag (ja, jeg kunne ikke dy meg, klarte ikke å vente til i morgen... 12 dpo fikk virkelig holde). Var forberedt på å se bare en rosa strek på strimmeltesten, siden jeg ikke har kjent så mye denne PP bortsett fra "stram" livmor.

Men etter 30 sek dukket plutselig den andre streken opp. 2 herlige rosa streker! :skya:

Jeg er så glad, og mannen ble veldig stolt over svømmerne sine :fnise: Vi gleder oss veldig!

Så årets julegave må jo være at spiren overlever fram til jul, for da er jeg i såfall over 12 uker på vei :)

:hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Selma! :danser:

Tusen takk! :)

Da kan vi glede oss fremover begge to! Når tenker du å fortelle det til de rundt? Og hvor langt er du på vei nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Skal si det gikk fort!

Gratulerer så mye! :jepp: Du har en spennende tid i vente! Jeg gleder meg til å bli ferdig nå når jeg går mot slutten, men at det er en spennende tid, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...