Frufly Skrevet 1. november 2011 #121 Del Skrevet 1. november 2011 Så kjekt å lese! Dette er jo kjempebra med både stigning og symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 1. november 2011 #122 Del Skrevet 1. november 2011 Så bra! Veldig gravid og litt kvalm høres akkurat passe ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. november 2011 Forfatter #123 Del Skrevet 1. november 2011 Herlig med super stigning Og kvalmen min kom rundt uke 6 i fjor også, så jeg venter i spenning Ja, spennende å gå og håpe på noe man vil skal komme, men samtidig ikke.. hehe Hurra for fortsatt veldig gravid og for symptom!! Så kjekt å lese! Dette er jo kjempebra med både stigning og symptomer ! Så bra! Veldig gravid og litt kvalm høres akkurat passe ut! Ja, jeg synes det er helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. november 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 1. november 2011 I dag og i går har jeg ikke vært lett å bo med.. Såå sårbar, og trøtt/sliten/lei i ett øyeblikk , og kjempesint i det neste! Har vært mye stress på jobb også i det siste, så vet jo ikke om det er pga det, eller at jeg er en smule hormonell.. Mannen er uansett verdens snilleste, og lister seg på tå rundt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. november 2011 #125 Del Skrevet 2. november 2011 Det er merkelig det der med mennene når damene er gravide.. Selv om vi kan være monstre så er dem tålmodige og snille! Hadde det ikke vært noe i magen ville de kanskje vært litt mer strenge tilbake mot oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. november 2011 Forfatter #126 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, han hadde nok satt meg mer på plass om jeg ikke hadde vært gravid! Deilig å få litt forståelse da, men litt slitsomt å gå rundt som en tikkende bombe. Kan jo aldri vite hvordan jeg reagerer på ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. november 2011 #127 Del Skrevet 3. november 2011 Er akkurat sånn jeg også! Veldig vondt egentlig..ettersom kjære får en del unødvendig kjeft og sure miner er formen bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. november 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Ja.. Heldigvis sier jeg alltid unnskyld etterpå, når jeg har roet meg litt.. Hvor lenge varer disse svingningene mon tro? Du er jo 8 uker lenger enn meg ara! Formen ellers er altfor bra! Trener som vanlig, spiser som vanlig, og den 1,5 dagen med kvalme var liksom det. Jeg er trøtt, men det har jeg alltid vært.. Eneste er små mensensmerter som kommer og går et par ganger om dagen, samt litt ømme pupper som har blitt litt fyldigere. Så jeg er veldig utålmodig med å få kommet meg til første legekontroll og tidlig UL for å høre/se at det faktisk er noe der! Endret 3. november 2011 av Selma_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2011 #129 Del Skrevet 3. november 2011 Høres ut som om du har det ganske perfekt for tiden! Tror kanskje det er litt sånn med mennene som med oss damer; når det kommer til graviditet (og fødsel for vår del) har naturen utstyrt oss med uante mengder krefter og tålmodighet!! Ha en fin 6+5 i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. november 2011 #130 Del Skrevet 3. november 2011 Så bra at formen er så god! Da er det bare å nyte graviditeten Hvor langt er du på vei når du skal på første legetime og tidlig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. november 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, er jo glad for at formen er god, men samtidig får det meg ofte til å lure på om jeg faktisk er gravid.. Første legetime har jeg fått satt opp når jeg er i uke 11+4. 8.desember. UL vet jeg ikke ennå, for har ikke ringt men skal ringe i dag! Er bare så usikker på om j skal be om UL i uke 9 eller 11-12.. Vil så gjerne vite sikkert at det er en liten der snart! Uke 9 er jo bare to uker til, mens i uke 12 får man jo sett mer da.. Mao, er derfor jeg drøyer med å ringe, får ikke bestemt meg! (sorry "platt" innlegg, skriver fra mob..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. november 2011 #132 Del Skrevet 4. november 2011 Ja.. Heldigvis sier jeg alltid unnskyld etterpå, når jeg har roet meg litt.. Hvor lenge varer disse svingningene mon tro? Du er jo 8 uker lenger enn meg ara! Formen ellers er altfor bra! Trener som vanlig, spiser som vanlig, og den 1,5 dagen med kvalme var liksom det. Jeg er trøtt, men det har jeg alltid vært.. Eneste er små mensensmerter som kommer og går et par ganger om dagen, samt litt ømme pupper som har blitt litt fyldigere. Så jeg er veldig utålmodig med å få kommet meg til første legekontroll og tidlig UL for å høre/se at det faktisk er noe der! Jeg tror de svingningene er der gjennom hele svangerskapet..Jeg har hvertfall ikke mistet noe enda..Humøre kan snu seg på et blunk og gråter for ingenting!Skikkelig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. november 2011 #133 Del Skrevet 4. november 2011 Du er nok bare veldig heldig som slipper symptomer men forstår deg godt at du blir litt bekymret,men alt er nok i sjønneste orden. Fikk du bestilt time i dag? syns det er lenge å vente helt til uke 11-12 jeg Er så nysgjerrig av meg at jeg kommer nok til å bestille en i uke 10-11 eller privat :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 5. november 2011 Forfatter #134 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg bestilte ikke time i går. Ringte og spurte om de hadde lang ventetid da, og det hadde de ikke. Så må bare få bestemt meg for når jeg ønsker ULen.. Uke 12 føles leeenge til! Noen som har noen anbefalinger? Uke 9 eller 12? Eller en annen uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. november 2011 #135 Del Skrevet 5. november 2011 God 6+6 i dag! Jeg skal til UL på tirsdag (uke7), men det er jo bare pga at knøttet er fra IVF... Men gleder meg veldig (selv om jeg nok ikke kommer til å sove så godt natt til tirsdag)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2011 #136 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg skal på ul dagen før jeg er 7 uker, av samme grunn som Mayami. Det skal blir godt å få den overstått God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 6. november 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 6. november 2011 God 6+6 i dag! Jeg skal til UL på tirsdag (uke7), men det er jo bare pga at knøttet er fra IVF... Men gleder meg veldig (selv om jeg nok ikke kommer til å sove så godt natt til tirsdag)! Det blir nok superspennende med UL på tirsdag! Gleder meg til å lese hvordan det gikk Og klart det er lurt at du har UL så tidlig når det er IVF. Blir nok betryggende å se at alt er i orden Jeg skal på ul dagen før jeg er 7 uker, av samme grunn som Mayami. Det skal blir godt å få den overstått God helg Lykke til, blir sikkert supert! Jeg har ikke fått bestemt meg ennå for når jeg skal ta UL. Men må nok slå ned hammeren snart! Vil jo ikke si noe til familien før etter UL, og går og kjenner på at jeg vil fortelle dem snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 6. november 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 6. november 2011 Ooooo, forresten; 7 uker!!! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. november 2011 #139 Del Skrevet 7. november 2011 Hurra for 7+1!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2011 #140 Del Skrevet 7. november 2011 Hurra hurra for 7 uker!! :) Forresten! Har ei venninne som har vært på tidlig UL i dag. Hun er like langt på vei som deg! Der fikk de opp hjertelyd og greier Men man ser ikke noe særlig da..Men hjertelyd er jo en STOOOOR bekreftelse. Så ring og bestill deg UL hvis du har lyst til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå