Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul

helenaa

Anbefalte innlegg

Rainbow81: takk :D jeg veide 68,7 når jeg startet i slutten av februar :) det er mulig for deg å gå det til innen sommeren :) jeg heier på deg! Så bra at du også har en sensasjon på gang. Er det ikke fantastisk?!: du er flink! Jeg har total snopefri i en måned, jeg startet det for å bevise meg selv at jeg kan bestemme over meg selv. Jeg har to uker igjen og vurderer å fortsette til jul! Og tro meg, jeg var en ordentlig godtegriiiis ;)

Takk for det! Så koselig med oppmuntring!! Du er kjempeflink når du har klart en hel måned uten!! Jeg har det kun helger nå, med fredag som hoveddag og så bittelitt på lørdag. Men nå er det faktisk ikke SÅ godt lenger, når jeg ikke har sukkerinntak hver dag. Merkelig!

I 2007 var jeg faktisk helt uten godteri et helt år! Det var verst de første to ukene - da ble jeg helt sprø av behovet for sukker. Så jeg vet ikke om jeg orker å droppe helt pga den abstinensperioden. Men du er en inspirasjon! :jepp:

Og i dag var jeg altså plutselig nede i 66,5! Woho! Nesten så jeg fikk lyst til å feire med sjokolade! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i dag var jeg altså plutselig nede i 66,5! Woho! Nesten så jeg fikk lyst til å feire med sjokolade! :gjeiper:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i tråden, men ikke skrevet - og så flinke dere er!

Selv har jeg vært passe flink :fnise: - dvs. jeg ER flink til å trene for tiden og det merkes på kroppen. Både at jeg klarer mer på styrketimene og i dag passet en bluse som jeg ikke har kunnet knappe igjen på flere år! :danse:

Kiloene sitter dog godt - men målte over magen i dag og var 2 cm mindre enn sist. Og det MÅ ha skjedd andre steder på kroppen og, ettersom klær sitter bedre etc.

Så da fortsetter jeg som nå - mye trening, passe mat (lavkarbo) men ikke helt nazi.

Og om en drøy uke skal jeg løpe halvmaraton...... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, regine!

Jeg fikk trent i går, og det er ufattelig hvor mye lettere det går nå. Neste gang må jeg ha tyngre vekter!

Smug-veide meg i dag, og håper dette har tenkt å holde til fredag. En gledelig overraskelse der, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66,3 i dag!! Hvordan jeg klarte å gå ned 200 gram på et døgn er et mysterium, særlig siden jeg var på besøk hos "svigers" igår og spiste en utrolig kaloririk dessert med påfølgende dårlig samvittighet.

Men et veldig bra mirakel! :biggrin:

Wow, Regine! Halvmaraton!!! Jeg blir glad når jeg orker å løpe i det hele tatt, jeg! Har alltid hatt sjukt dårlig kondis, samme hvor slank jeg har vært. Men det skal bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige tilbakemeldinger - føler det er et nokså hårete mål - men det er jo igrunn bare å sette ene foten foran den andre lenge nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikveide meg i dag, egentlig skal jeg vente til fredag. Men ja, jeg har gått ned 0,5 kg så langt denne uken. Er lov å drømme om at jeg klarer litt til innen fredag. Men jeg er kjempe fornøyd med et halvt kilo. Spesielt etter helgen vi hadde (snop fredag, lørdag og søndag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke altså! :jepp:

Selv har jeg skeiet ut ganske mye igår, men igår gikk jeg og søsteren min tur og nå skal vi begge vere strenge med oss selv og trene ilag. Så håper dette går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta hopper litt opp og ned, så jeg vil ned 7 kilo i denne omgang.

Skal forsøke å holde meg til en veiedag i uka.

Første dag startet med utskeielse på tur med jobben :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del snikveiing ute og går her... Skjerpings! :gjeiper:

Har vært veldig fristet til å gå på vekten, jeg og, men har holdt meg. I morgen er dagen. Har vært på trening i dag, og føler meg temmelig fresh og klar akkurat nå, hehe. Men forrige uke var jo litt lengre enn dagen i dag, så jeg har bestemt meg for å være fornøyd med alt fra 0,3 kg i minus. helenaas "det er jo lenge til jul"-kommentar var veldig motiverende etter min dårlig uke. Ingen grunn til å få panikk eller presse på for hardt (eller gi opp) allerede, bedre med litt om gangen, jevnt og trutt.

Prøver også å huske på at dagsvekten kan variere veldig, 1-1,5 kg uten noen spesiell grunn... Vann og mat i kroppen, salt, diverse... Nei, det blir spennende i morgen! Nå er det på tide å :sovne:

Stå på, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere klarer å bare veie dere én dag i uka. Vekta står jo på badet, så er så fristende å sjekke hver morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper på vekta rett som det er. :) i dag var det 58,8 kg. Merker at jeg må ned en del kg til, for magen er enda blubbete! Gørr... Men nå er det lenge til jul og sommeren for den saks skyld :) dette skal gjøres på en sunn måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper på vekta rett som det er. :) i dag var det 58,8 kg. Merker at jeg må ned en del kg til, for magen er enda blubbete! Gørr... Men nå er det lenge til jul og sommeren for den saks skyld :) dette skal gjøres på en sunn måte :)

Bare husk at ditt bilde av deg selv kan bli litt feil i en slankeprosess. Kanskje ville du ønsket deg den magen for ett år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg vel har sagt før så er min veiedag torsdag. imidlertid innrømmer jeg tendenser til juks, dvs. hopper på vekta oftere og så tar jeg det beste resultatet over noen dager som det reelle :sjenert:

Men denne uka har jeg greid å holde meg unna vekta - hoppet på i dag og den stoppet på 73,2. Forrige uke var den 73,5-9 så det går framover, om enn ikke med stormskritt. Drakk to lite-øl i går, kanskje dt hadde vært bedre resultater uten :fnise: (men jeg skal altså leve samtidig som jeg går ned - og som en annen sa, det er lenge til jul).

Trente i går, to gruppetimer, først step så styrke, og har dessverre sinnsykt vondt nederst i ene leggen i dag. Har generelt problemer med leggene så dette er ikke bra for min planlagte løping om 1,5 uke. Satser på kun styrketrening fram til da, og litt gåing, kjenner at det gjør mindre vondt når jeg går - så da er det vel ikke så ille??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag, dere!

Sent i går kveld fikk jeg beskjed om at storesøsteren min har født sitt første barn, og jeg har blitt tante igjen! Det ble en jente, og tante er superstolt! :rodmer:

Og så gikk jeg på vekten i dag, og den viser 1,1 kg ned siden sist!

Og jeg er bare så sykt glad for alt som er bra i verden!! (Både nye liv og mindre fett :sjenert: )

Endret av Heddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er bare så sykt glad for alt som er bra i verden!! (Både nye liv og mindre fett :sjenert: )

Og dette syns jeg var en utrolig bra kommentar :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen flinkiser dere er:D

Hiver meg sammen med dere, har noe mer en 5 kg å bli kvitt, men det er jo en veldig bra begynnelse:D Er 24 år, ca 170 høy. Har ikke veid meg på evigheter, men mistenker at vekten ligger rundt 95 kg=/ :tristbla:

Så her blir det full rulle på treningssentret fra mandagen av, og frem til da skal jeg bruke rockeringen mer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...