Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul


helenaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag jogget jeg for første gang 15 km sammenhengende! :hoppendeglad: En stor trøst for at jeg ikke har gått ned et gram siden sist.

En og en halv mil - det er jo helt vanvittig bra! Fortsetter du sånn så kommer du til å bli sprek som få. Jeg er imponert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 km er lengre enn jeg noensinne har løpt! (10 km er vel rekorden...) Kjempebra :D

Her er man da på ca 68,3. Trolig en liten halvkilo ned da jeg lå på rundt 69 før. Men det kan jo være så mangt, vekta er jo ikke helt 100% når det gjelder å måle nedgang. Men har minsket i midjemålet (navlen). Vel og bra det, men det er lårene som er det jeg ønsker mest å få krympet - men jeg vet at de går sist hos meg, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! (Her ble det mange "men")

Positivt: Buksene har begynt å krølle seg foran. Sikkert tegn på at de begynner å bli litt store!

Negativt: Er så støl at tror ikke det blir trening i dag heller :P Styrketreninga for to dager siden tok knekken på meg... men jeg måtte hvertfall ikke løpe ut i timen for å spy, og det tyder på at kondisen har blitt bedre ;) (Her har vi hun som ikke klarer å la være å gi alt hun har... trøster meg med at det lønner seg i lengden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra utvikling her!

Selv har jeg allerede gjort unna ukas siste treningsøkt, og noterer at hverdagene snart er over UTEN en eneste utskeielse. Hurra! Håper det synes på vekta i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra utvikling her!

Selv har jeg allerede gjort unna ukas siste treningsøkt, og noterer at hverdagene snart er over UTEN en eneste utskeielse. Hurra! Håper det synes på vekta i morgen.

Ikke for å ødelegge for deg, men bar så du ikke blir fortvilt - om du har trent mye og hardt denne uka (og er støl) så kan det hende kroppen holder litt på vannet og du går litt opp i vekt. Men husk at det er vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Suzy. Jeg kommer sikkert til å være litt støl, men forhåpentlig noe mindre enn før. Og jeg skal absolutt skylde på vann hvis jeg ikke går ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har min første veie og måle (måler cm rundt magen) på mandag, tror ikke det har endret seg noe :tristbla:

Tror jeg er på 49 kg

Og på det tjukkeste på magen min er jeg 82 cm.. Det er DET som plager meg :sukk:

Idag har jeg tatt dvd'en "Six pack in six weeks" for andre gang, første gang var på mandag..tror den virker veldig bra, men en stemme inni meg sier at den ikke virker på meg..

Stikk gjerne innom min Treningsdagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt dvd'en "Six pack in six weeks" for andre gang, første gang var på mandag..tror den virker veldig bra, men en stemme inni meg sier at den ikke virker på meg..

Selvsagt virker det på deg - ha tro på deg selv, men ikke forvent mirakler. Husk at endringer tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt virker det på deg - ha tro på deg selv, men ikke forvent mirakler. Husk at endringer tar tid.

ja, håper selvsagt det virker.. håper på ca 2.5 kg ned til jul :)

Stå på alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min første veie og måle (måler cm rundt magen) på mandag, tror ikke det har endret seg noe :tristbla:

Tror jeg er på 49 kg

Og på det tjukkeste på magen min er jeg 82 cm.. Det er DET som plager meg :sukk:

Det er ikke på det tjukkeste man skal måle... Når man oppgir magemål, er det på målt på det tynneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Hei alle sammen! Får jeg lov å snike meg med her? ;)

Jeg håper på å stramme opp magen frem til jul, uten å gå etter kilo. Jeg vet at jeg har muligheten til å ha flat mage, og jeg VIL ha den tilbake igjen :-p

Jeg har trent i et halvt års tid, og gått ned 5 kilo (85 i februar og 80 i juli). Jeg har ikke vekt (av prinsipp :-p), men veier meg kun når jeg er på besøk hos noen som har vekt :fnise:

Etter et halvt liv med mye magetrøbbel gikk jeg til tarmskylling for snart to uker siden, og fikk virkelig opp øynene. Det viste seg at jeg har høye verdier av candida i kroppen. Jeg har derfor begynt på et skikkelig "nazi"-regime med maten - en måneds detoxkur.

Jeg skal altså gå i fire uker uten melk, hvete, sukker eller gjær. Snart på uke 2, men sliter med munchies. veldige munchies. Men håper det roer seg snart.

En ting som jeg merker meg allerede er at magen min er mye flatere etter jeg kuttet kraftig ned på de "fire store". Overraskende egentlig - så nå er det bare litt fett igjen som skal bort:)

EDIT: Kom på at jeg må få kjøpt meg målebånd. ;)

Endret av Lottiplott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Det hørtes ut som du står foran en heftig måned, men det må jo være supert hvis det kan hjelpe deg på sikt.

Jeg er skikkelig fornøyd med dagens måling - har gått ned 0,5 kg denne uka. Håper jeg kan klare å holde denne trenden oppe. I så fall kommer jeg til å nå målet FØR adventstida slår inn, og det ville jo absolutt være en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Takk for det helenaa:)

Kjenner det er tøft, men at det hjelper allerede! Har aldri hatt så mye overskudd som nå :danse:

Var på trening i går etter en måneds pause i pga ferie og sykdom, men det kjentes nesten som jeg ikke hadde vært borte. Jeg holder på å trene meg opp til å jogge over lengre tid og ikke kun intervall, og jeg kunne faktisk fortsette der jeg slapp :ler:

Herlig at du ligger foran skjemaet da! :klappe: Det er aldri feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 0,6 kilo siden mandag. Får vel være fornøyd for en start da... Håper bare jeg greier å holde meg i helga, men redd det blir litt øl :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Ja, nå gjelder det å holde fokus i helga, men uten å bli hysteriske. Jeg tenker at jeg ikke skal ta av i helga, men heller gå i null. Litt øl er ikke så farlig. Veldig mye øl kan derimot ødelegge litt. Men i så fall er det nye muligheter på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller så kan man velge vin istedet - ikke fullt så ille som øl ;)

Vin er vel egentlig verre enn øl kalorimessig, men man drikker gjerne mindre mengder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er vel egentlig verre enn øl kalorimessig, men man drikker gjerne mindre mengder...?

Også er det mye mindre karbohydrater i det, som er det jeg bryr meg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide nøyaktig samme gram som for tre dager siden, hehe. Men har jo bare gått tre dager. Lurer på hva jeg gjør galt for at det går så sinnsykt sakte.

Kan det være mine to brødskiver om dagen? Byttet jo til grovbrød og lavkalorismør.

Eller kan melk være en synder? Jeg drikker jo ekstra lett melk.

Ellers spiser jeg mye kylling, salat, grønnsaker, fisk og ellers lettprodukter med nøkkelhull. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke på det tjukkeste man skal måle... Når man oppgir magemål, er det på målt på det tynneste.

hehe, vet det :P Men jeg liker å måle begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...