Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul


helenaa

Anbefalte innlegg

Aww, tusen takk LovelyMonroe! I dag tok jeg nr 6 av level 2, så nå er jeg over halvveis! :-) I tllegg tok jeg leg magic (google it) i går (ja, jeg er en sucker for videoer og har faktisk kjøpt leg magic på tv shop, men det funker, det er drittungt, selv om det ser utrolig teit ut. Det er et apparat jeg kjøpte for mange år siden, og det har vel mer eller mindre samla støv, men nå har jeg begynt litt igjen. Gikk ned sist jeg brukte det).

I sta veide jeg forøvrig 66 på kvelden etter mat, så det må jo være et bra tegn!

Det var skikkelig kult, for det var tungt, men det mye mindre slitsomt enn det var før jeg begynte med den andre videoen. Jeg klarte å gjennomføre alt uten å bli helt død.

Så da ble jeg ganske stolt av meg selv, egentlig! :-)

Wow, regine, du løp halvmaraton denne gangen! Så flink du er!! Dritbra!

Dere er så flinke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg i villrede. Har gått opp! Totalt de siste tre ukene er jeg nå på + 200 gram!

Men da jeg veide meg på onsdag var jeg 700 gr mindre enn i dag...

Orker ikke legge om kostholdet drastisk nå, men har avtalt med mannen at vi skal være litt flinkere til å spise sunn middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 200g er ikke noe å bry seg om! Jeg tror du er på et lavere platå, og det bare svingte opp akkurat i dag. Spis sunt og stå på!

Jeg veier meg nesten daglig rett før dusjen om morran, ett av de mest stabile tidspunktene. Det svinger gjerne en kilo likevel. Også skjønner jeg ikke hvorfor, men det virker som det er noen platåer. Jeg vet jeg er på vei ned, men vekta står dønn stille, lenge. Plutselig svinger den rundt en kilo mindre. Det føles i hvert fall sånn. Jeg synes den med å veie seg sjelden er feil, du må bare vite at ingen enkelt dag er fasiten om du veier deg oftere.

Endret av xyzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillatt alltid +- 0,8 kg slingringsmonn på vekta. Det høres mye ut, men vannansamling (i forbindelse med stølhet, menstruasjon, spist mye salt el) og hva slags mat man har inntatt det siste døgnet har MYE å si. Kanskje har man ikke tømt tarmen den dagen man veier seg, og det kan jo lett være 1-200 gram bare det.

Vekta er fin til å måle langsiktig vektnedgang, men ikke kortsiktig. Bukse er derimot bra til kortsiktig (1 gang i uka) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg vil melde meg på, her. Ei ekstra motivasjon når en er saman med fleire om eit mål. Eg veier no 67 kg. Veit ikkje heilt ka eg vil ende på, men eg trur nok at å vere på 50-tallet eit plass blir bra. Så da må eg bare byrje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring!

Jeg er jo egentlig ikke fristet til å gi opp, for jeg har jo den superfine buksa som venter i skapet. (Jeg får fortsette å måle på den hvis vekta bare tuller med meg)

Samtidig er det veldig frustrerende når man føler innsatsen har vært god, uten at resultatene viser på målingen.

Det er uansett ikke bortkastet å leve så sunt som jeg gjør nå. Egentlig føler jeg ikke at jeg ofrer så mye, og sjokoladen roper mye lavere enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt en eeevighet (men det er min egen feil) men nå er det 3 kg igjen før jul :))

I dag skeiet jeg ut med loffhorn og fikk igjen for det. Magen stod på spreng i flere timer etterpå. Ubehagelig.

Jeg spiser så og si ikke snop lenger :) En stor ting for meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det godtedag (vanligvis er det fredager, men siden niesa mi fylte fire og vi skulle dit og stappe oss fulle av kake ble det flytta til i går), så da gikk det i taco, sjokolade og godteri. Dermed skal jeg ikke veie meg på noen dager!

Men i går før dette veide jeg 65,6 for andre dag på rad, så det må da bety at det går rette veien og at jeg faktisk har gått ned i underkant av 3 kg, og har litt over fem igjen.

Nå har jeg nettopp trent med Jillian igjen. Sliiitsooomt! Har nå bare tre runder med Level 2 igjen. Lurer på hvordan jeg skal klare level 3, som er betydelig tyngre, men det finner jeg ut om ca 1 uke.

Bra jobba, Cardigan, som mangler tre kg og nesten ikke spiser godteri lenger! Veldig bra gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Rainbow81 :) Jeg er kjempe fornøyd selv, selvom jeg synes det går litt tregt. Men det er fordi jeg ikke tar helt av og ikke unner meg noenting. I dag laget jeg deilig mousse av eggehvite og proteinpulver og gelantin, det dekka mer en nok av søtbehovet mitt :popcorn:

Nå har jeg vært på spinning og skal hive meg i dusjen før jeg skal lage meg sunne vaffler med kanel i *sikle*

Og Rainbow81: 3 kg!! Wooow :D Og 5 igjen ser jeg, jeg vurderer også om jeg skal ta 5 til, for har en del mage igjen og så vil jeg ha litt mindre fett på ryggen... :sjenert:

Har meldt meg inn på nytt senter så nå har jeg noen å trene sammen med igjen :D Treningsgleden er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på en time zumba og en time bodypump :) er kjempefornøyd med egen innsats. I går en time spinning og lørdag 1,5 t rask gåtur + en 40 minutters gåtur på kvelden. Nå skal jeg få enda mer oversikt på kosten med hjelp av sambo. Er kjempe motivert :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 5 kilo er også målet mitt. helst innen slutten av november da jeg er invitert på en veldig veldig fancy fest. Har allerede funnet drømmekjolen! Jeg MÅ inn i den! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig magesjuke før helga og etterpå har jeg ikke orket å spise like mye som før, så jeg har gått ned to kilo siden torsdag...

Vet jo at dette er midlertidig, men jeg tenkte å utnytte at magen har krympet litt og være forsiktig med matmengden fra nå så jeg kanskje kan bli litt kjappere mett og begrense på den måten.

Og å holde seg her på to kilo ned hadde vært fint :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som vanlig er vekta lavere i dag, onsdag. Jeg skjønner ikke det. Trente i går, og er ganske støl, noe som jeg ville tro betyr vann i kroppen. Likevel er altså vekta medgjørlig. Som den har vært to onsdager på rad (tredje nå).

Er spent på fredag nå, men tør ikke håpe pga skuffelsene de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helenaa - jeg tror du har to alternativ. Enten må du 1) flytte veiedagen til onsdag eller 2) slutte å veie deg mellom veiedagene - dette kommer du bare til å bli frustrert av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helenaa - jeg tror du har to alternativ. Enten må du 1) flytte veiedagen til onsdag eller 2) slutte å veie deg mellom veiedagene - dette kommer du bare til å bli frustrert av :ler:

Hehe, liker det konstruktive i forslagene dine! Men jeg veier det samme i dag som onsdag for en uke siden. Sånn sett blir det ikke noe poeng med ny veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag veier jeg 64,8!! Sekstifire og noe!!! Wohoooo!!!

Jeg veide 63 i november i fjor pga arbeid i Namibia med kun tre små måltider daglig, men da føyk jeg jo opp igjen hjemme i Norge. Dette er med norsk kosthold, trening og bare rett og slett å være sunn!

Må innrømme jeg er imponert over meg selv, altså! Kanskje 60 kg innen ferietur i midten av november ikke er helt uoverkommelig likevel! Skal i alle fall aldri se 68-og-noe igjen!

:danse:

Bra du er så motivert, Cardigan! Jeg og samboeren er også sammen om dette, og det hjelper masse! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, 58,0 kg idag! Det er det minste jeg har veid under denne slankingen :D IIIK! Selv om det kanskje er mer i morgen eller noe så betyr det at det tallet finnes!!!! :P

BRA, Rainbow81 :D :jepp: :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 4 kg! :skya:

Kjørte hardt på i går, så merker det veldig at jeg er støl i magen i dag. Treneren skrøt også av meg! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...