Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul


helenaa

Anbefalte innlegg

Så bra, alle! Cardigan - du har jo gjort en kjempeinnsats. Det er bare å regne med at det ikke går veien hele tiden. (like kjipt når det skjer, jeg vet)

Ukas trening er lagt bak, og jeg har fulgt planen min veldig bra denne uka også. Bare en liten utskeielse med litt større lunsj i går. Har takket nei til både kaker og sjokolade daglig, og er veldig stolt!

Så blir det spennende med vekta i morgen... "Slankebuksa" er i alle fall nesten behagelig å ha på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la lokket på vaskekurven oppå vekta så jeg ikke skulle bli frista til å snikveie meg i dag! :fnise:

Var nemlig dum nok til å gjøre det i går, men man veier jo mer under mensen, så et dårlig resultat i går betyr forhåpentligvis ikke noe for et bra i morgen?!

Nå skal jeg sette på gærne Jillian igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian er HARD! Men effektiv. Prøvde meg på 30 day shred for et års tid siden, men var ikke så disiplinert at jeg holdt ut.

Jeg veide meg i dag...-72.2 :) Dette går lekende lett;) Føler ikke søtsuget ennå, men det er sikkert fordi jeg spiser Nutrilett bar hver dag. Nam!

Nå er helgen for tur...-Da er det om å gjøre å være kreativ med maten. Må ikke falle for fristelser!!! Må IKKE falle for fristelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er smart, Rainbow81. Jeg veide meg, og var på + 300 gr. Men det er egentlig ikke så verst når det er den tiden i måneden, er det vel?

En ting er i alle fall sikkert, nei to ting, og det er at buksene sitter løsere og at kondisen er bedre. Det er jo absolutt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det merker jeg også, bedre kondis og løsere klær. Har en topp jeg kan se fin ut med nå, som jeg ikke brukte før fordi magan syntes så godt som en kladd under, hehe!

Nå veide jeg 65,2. Noe som er skuffende ettersom jeg var 64,8 forrige uke. Selv om dette er den tida i måneden tar det vel ikke flere dager etter at mensen er ferdig til man er på normalen igjen?

Utrolig irriterende når vekta stagnerer. Eller går opp, selv om man er flink! Hvorfor er det sånn?

Missimoable: Jeg er veldig fornøyd med å ha holdt ut med Jillian. Hun er jo gæren. "I want you to feel like you're going to die". Nå har jeg tatt to ganger med Level 3. Har fulgt det hele veien, annenhver dag, med noen få unntak, men bare to dager mellom hver gang som maks. Liker video bedre enn treningssenter.

Men du er kjempeflink, da! Ikke noe søtsug?! Jeg MÅ ha godteri én gang i uka. I dag er etedag!:-)

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke - nye muligheter!

Jeg har egentlig hatt en OK helg, med sånn passe utskeielser. Og nå er knekkebrødene på plass i veska igjen.

Lykke til, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg har fått bekrefta at jeg har gått ned over to kilo (veide meg lørdag morgen) og er skikkelig fornøyd med meg sjøl. Det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Har kanskje litt kortere tid på meg enn dere andre, men skal lett klare 5 kg til nyttår hvis jeg bare står på! Vil jo egentlig ned mer, men et sted må jeg begynne. Er uansett mest pga ryggen jeg trener, den er litt vond. Vektnedgang er en kjær bonus :)

Usikker på hva jeg veier nå, 67 kg et sted. Har veid 82 kg på det meste, så å gå ned har jeg jo klart før. Har bare hatt en lang pause nå ;) Skal ta kroppsanalyse på SATS snart, og så må jeg skaffe meg en vekt.

Har vært på trening i dag, 65 minutter med variert motstand på ellipsemaskin og ca 20 min styrke, og noen minutters uttøying. Bra start på uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian er HARD! Men effektiv. Prøvde meg på 30 day shred for et års tid siden, men var ikke så disiplinert at jeg holdt ut.

Jeg veide meg i dag...-72.2 :) Dette går lekende lett;) Føler ikke søtsuget ennå, men det er sikkert fordi jeg spiser Nutrilett bar hver dag. Nam!

Nå er helgen for tur...-Da er det om å gjøre å være kreativ med maten. Må ikke falle for fristelser!!! Må IKKE falle for fristelser!

Virker nutrilett bar? :) For jeg har lyst å prøve dem, men så hørte jeg om 2 personer som hadde spist nutrilett bar, og drukket nutrilett shake. Og de hadde gått opp i vekt :sjokkert:

Men de spiste dem som mellommåltid, så kanskje det funker om man erstatter dem med fks lunsj? Det er vell det man skal? :)

Endret av littleme1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg egentlig inn i denne tråden for en måned siden, men jeg har ikke gått ned et eneste gram (og har vel ikke akkurat jobbet for det heller), men nå kommer jeg krypende tilbake og ber om en ny sjanse. Nå kan jeg ikke lure meg selv lenger! Jeg VIL ned minst fem kg. Jeg er lei av å skamme meg over at jeg har gått opp i vekt det siste året og jeg vil kjenne meg fornøyd i alle de gamle klærne mine.

Trening er jeg i grunn godt i gang med, men det hjelper lite når jeg stadig vekk ligger i kalorioverskudd. Jeg har klart det før, og jeg skal klare det igjen!

Regler: På hverdager skal jeg ikke overstige 1700 kcal og bevege meg minst tre kvarter. I helgene kan jeg ligge litt høyere, men likevel moderere inntaket. Jeg vet ca hva jeg veier nå, men orker virkelig ikke å veie meg på en stund fremover fordi jeg skammer meg sånn over tallene og blir i så dårlig humør. Målebåndet får være vennen min i stedet! :)

Puh! Dette ble langt, men kanskje jeg kan klare å holde løftet til meg selv denne gangen?

Endret av Liel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nutrilett bar? :) For jeg har lyst å prøve dem, men så hørte jeg om 2 personer som hadde spist nutrilett bar, og drukket nutrilett shake. Og de hadde gått opp i vekt :sjokkert:

Men de spiste dem som mellommåltid, så kanskje det funker om man erstatter dem med fks lunsj? Det er vell det man skal? :)

For å gå ned fettprosent må du forbruke mer enn du spiser. Dersom du erstatter en 200 kcal lunsj med en 200 kcal nutrilett-bar så er du like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker nutrilett bar? :) For jeg har lyst å prøve dem, men så hørte jeg om 2 personer som hadde spist nutrilett bar, og drukket nutrilett shake. Og de hadde gått opp i vekt :sjokkert:

Men de spiste dem som mellommåltid, så kanskje det funker om man erstatter dem med fks lunsj? Det er vell det man skal? :)

Hei du :)

For meg virker nutrilett. Jeg spiser det som måltidserstatter, og er veldig disiplinert. Jeg spiser 1300 kcal om dagen, og den hjelper meg med å holde søtsuget borte ;) Jeg kan spise opptil 3 stk om dagen. Skriver ned hvordan min dagsrasjon kan se ut;

Frokost; Nutrilett + kaffe

lunsj; 2 knekkebrød. 1 skive kalkunpålegg og 1 skive jarlsberg ost. ( deler de i to og tar halve på hvert knekkebrød) Her har jeg også skiver med paprika, sukkerterter og agurk på.

Mellommåltid/brunsj; Nutrilett, eller et beger havregrynsgrøt fra AXA.

Mellom; En frukt, smoothie, Gulrøtter eller noe lite og sunt.

Middag; liiiiten porsjon av dét det måtte være. ( jeg teller kcal så jeg prøver ikke overskride 300)

Mellom; Frukt eller grønt.

Kvelds; 2 knekkebrød med noe tilsvarende som lunsjen, eller nutrilett :D

IKKE spis nutrilett MED noe annet!

Veide meg i dag; 71,7. Har gått ned 2 kg på 1 uke. Har vært fristelser, men jeg har hold unna! stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gå ned fettprosent må du forbruke mer enn du spiser. Dersom du erstatter en 200 kcal lunsj med en 200 kcal nutrilett-bar så er du like langt.

Eller om du eventuelt legger til en Nutrilettbar - da kommer du i pluss og går i allefall ikke ned :ler:

Om du forsøker lavkarbo bør du forøvrig ikke bruke Nutrilettbarene - de er proppfulle av karbohydrater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!! Nå synes endelig både jeg og sambo at magen begynner å minke! Og det såg vi nå på kvelden. *liten lykkerus* motivasjonsboozt :) Glemte å veie meg i dag, får gjøre det i morgen.. Håper på noen gram med, sist var det 58,3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært umotivert og har rett og slett blitt sint på meg selv når jeg ser denne tråden. Men nå har jeg virkelig bestemt meg for at nå skal det skje. Jeg har startet en avtale med bestevenninnen min som også skal ned noen kilo. Det tilsvarer et snopeløfte der vi maks får lov til å spise 500 kcal snop i uken. Spiser vi snop utenom dette så har vi diverse "straffer" som må gjennomføres.

Nå drømmer jeg om at jeg faktisk skal klare å gå ned noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løpt 22 minutter sammenhengende i dag - DET er jeg rimelig stolt av. Formen blir stadig bedre og jeg håper kiloene løsner også. Blir en stund til neste veiemulighet, men jeg jobber på og håper på en god overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57,9 var vekten i dag :) har ikke trent men gått meg en tur på ca 45 min. Får prøve å trene litt i helgen.

Mandag var d spinning og bodypump.

Tirsdag var det jobb om kvelden.

Onsdag var det en heftig spinningstime som jeg føler litt på enda:p

Er så kjekt å ha fått god kondis, da er det så mye lettere å trø ekstra på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...