Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul


helenaa

Anbefalte innlegg

Jeg er 161 cm :)

Jeg har på en måte nådd trivselsvekten, men det er ett stooort men, og det er magen. Den er stor, helt uforma, goood bilring nederst. Så jeg må finne ut hvordan jeg skal gripe dette ann. Jeg vil gjerne se bra ut i bikini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det fortsatt lov og bli med??

Jeg vil også :)

Målet er å ha gått ned 5 kg til 1. desember da? Jeg spiser veldig sunt, så målet mitt blir vel å TRENE! Helst kondisjon. Skal sette som mål å trene 3 dager i uken. Og spise mer frukt og grønt. Og drikke massse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg er med... Får ikke tak i badevekt før om fjorten dager, og har ikke planer om å være like streng som tidligere i år (har gått ned 7 kilo ved å telle kalorier, men stagnert nå grunnet flytting og studier.) så jeg tror kanskje jeg aller mest er med for å få litt motivasjon og feedback, og ikke nødvendigvis gi meg selv juling om jeg ikke når målet! Er det lov? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg nettopp for å være med:) veier meg senere idag, usikker på vekten enda! Men tror jeg vil ned ca fem kg før jeg er i trivselsvekt. Men egentlig vet jeg jo ikke hvor mye forskjell en kg utgjør.

Håper på masse inspirasjon her da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen begynner jeg på et nytt forsøk! :)

4-5 dager i uka blir det trenings dvd'en "6 pack in 6 weeks" med Jillian fra slankekrigen. Så blir det litt turer noen kvelder. Og godteri bare i helgene.

Så skal jeg ha både veie og "måle-dag" (der jeg bruker et måleband rundt magen min) hver Mandag.

Håper dette kommer til å funke for meg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var veldig flink i helgen med null brus eller godteri :)

Sitter og knasker gulerøtter og cherrytomater med fun saft til. Egentlig veldig godt, skjønner ikke hvorfor sjokolade trumfer grønnsaker av og til...

...Men savner veldig brusen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også å kaste meg på, men fra i morgen...

Er vel også 5 kilo jeg har lyst å gå ned.

Er ikke medlem av noe treningssenter for øyeblikket så om noen har tips til trening tas det i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vente til i morgen når dere kan begynne i dag? :D

Nå har jeg spist tre gullerøtter og litt blomkål til kvelds! Fliiink.

Jeg spiser lite grønt men med bittelitt rømmekolle med dip i så suser det ned!

Har også vært og trent. Herlig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fordi jeg allerde har pakket i meg en pose med sjokolade og en halv big one pizza.. så det sier seg selv at i dag er ikke dagen jeg har begynt ..hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fordi jeg allerde har pakket i meg en pose med sjokolade og en halv big one pizza.. så det sier seg selv at i dag er ikke dagen jeg har begynt ..hehe

hehe, jeg har gjort akkurat lignende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny uke. Jeg har satt opp en kostholdsplan som jeg skal prøve å følge :) har så lyst å gå ned de siste kg som er igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag ja og ikke noen veldig gode nyheter, men jeg er ikke overrasket etter at forrige uke bare ble ei stressuke uten trening, uten skikkelig kontroll på karbohydratene og som sagt med mye stress og bekymring.

Så jeg er fortsatt bare en halv kilo lettere enn da jeg tok grep, men skal få bedre tak på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag ja og ikke noen veldig gode nyheter, men jeg er ikke overrasket etter at forrige uke bare ble ei stressuke uten trening, uten skikkelig kontroll på karbohydratene og som sagt med mye stress og bekymring.

Så jeg er fortsatt bare en halv kilo lettere enn da jeg tok grep, men skal få bedre tak på det.

go morgen! halvkilo e jo bra d,har selv gått ned 1 kg .JIPPI.men håpe på mer trening denne uka.skal reise bort i 10 daga nu,skal i 3 bursdager:S d kan bi en utfordring. noen som vil anbefale mæ å starte me lavkarbo,kan d hjelpe på søtsuge mitt :regn: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go morgen! halvkilo e jo bra d,har selv gått ned 1 kg .JIPPI.men håpe på mer trening denne uka.skal reise bort i 10 daga nu,skal i 3 bursdager:S d kan bi en utfordring. noen som vil anbefale mæ å starte me lavkarbo,kan d hjelpe på søtsuge mitt :regn: ?

Jeg syns lavkarbo er en fin måte å gå ned i vekt på - det fungerer bra for meg fordi jeg kan spise meg mett, spise mat jeg liker og fremdeles klare å gå ned.

Det er slett ikke sikkert det passer for deg, men du kan jo gjøre et forsøk. Dog er det viktig å huske at du må holde deg veldig strikt til dietten om du ikke skal gå opp istedet for ned.

Men ja - det hjelper godt mot søtsug også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det strålende :-) jeg går ned i vekt og spiser god og sunn mat. Fikk til og med mensen i dag, men har ikke hatt noe særlig søtsug dagene før :-)

Vekten viser 2,5 kg ned, men ettersom jeg har gått lavkarbo, er nok mye av det vann. Vi ha fått en slik vekt som sender elektriske impulser ut for å måle fettprosent, og selv om den sikkert ikke er nøyaktig, viser den nedgang i fettprosent også :-)

Eneste som er negativt er treningen.. jeg har ikke trent en eneste gang og så vidt rørt på meg. Det skal jeg prøve å få gjort noe med denne uken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt at dere henger med. Jeg holdt på å miste motet i dag, men så tok jeg meg sammen. Her skal det ikke skli ut!

Det blir to treningstimer denne uka, og ingen søtsaker før fredag. Sånn er det med den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg klar!

Veide meg i dag og fant ut at jeg trenger ikke gå ned 5 kilo. Men ca. 4, så det er jo en bra nyhet. Så var det det å finne ut hva man skal spise. Orker ikke lavkarbo for greier ikke holde meg til det i lengden, men har gått på det før og det funket kjempe bra. Jeg satser bare på normalt kosthold, men utfordringen blir egentlig fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...