Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Hvis det blir så du roter rompa di mot nord om ikke så lenge, så vit at du har å pelle deg til nabo "byen" også snuppa :fy:

Ellers er det kjempe flott å høre at du har det bra. Det var sååå kos å få sms av deg her en dag :klem:

Vi hørs igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh! Jeg er her altfor sjelden! hehe..

Så koselig at care og Lassebasse og Thea hadde vært innom!!! :P:P *klemme masse*

Sendte deg mld nå, jeg, Lasse...hehe... *treeeeg*

Thea - jeg skal prøve å komme meg opp til "nabobyen" om jeg kommer oppover dalan att snart! Må jo ses igjen snart! :wink:

Jeg har det fortsatt fint! Er blakk som ei kirkerotte, men får lønning på fredag så det blir bra! Skal ha ferie fra jobben mandag til torsdag neste uke! Har ikke masse planer om hva jeg skal gjøre, men det skal nå bli litt godt med noen dager fri lell!

Den eneste planen jeg har er å prøve å komme meg på en dagstur til Sverige på litt harryshopping, med ferje eller noe. Har jo ikke bil jeg så.. Det ble til at jeg fant ut det siden jeg har lyst til å reise bort og ikke visste om noe annet..hehe..

Var hjem til familien her for et par uker siden, så hjemlengselen er stilnet for en stund.. Hehe.. Fått metta mi nå.. Kjæresten var med. Familien min likte ham, altså søstrene mine og deres respektive. Den eldste nevøen min forguder kjæresten allerede, han ble helt vill i nikkersen! :ler: Så kjæresten ble tatt godt imot og det er jeg utrolig glad for!! Den eldste søsteren min og hennes mann forguder nesten kjæresten min allerede,de syntes han var alle tiders!! :P:P

Skulle egentlig til bestevenninna mi i Stavanger neste uke, men det ble avlyst siden hun reiser til Kina isteden... Kan ikke fatte at hun heller vil til Kina enn å få besøk av meg asså... :roll::ler:

Så da blir jeg sikkert mest hjemme, men den turen til Sverige skal jeg få til. Er jo så dyrt å handle her hjemme, dessuten får jeg meg en liten reise som jeg ville da. Dumt at NSB ikke har den rabatten til Sverige som de har i Norge i år... 150kr og reis så langt du vil.. Var den jeg skulle benytte meg av til Stavanger også da - det er jo svinbillig å reise og da har man mer igjen til shopping! :wink:

Ellers så har jeg nesten bestemt meg 100% for at jeg skal dra på KG-treff i Oslo på fredag, om så bare for en liten tur innom. Hadde vært gøy å se igjen folket, selv om det ikke var så mange av de jeg "kjenner" som skulle dit ettersom jgg har fått inntrykk av.

Exen har fått en knekk, da... :( Nå er det hans tur til å merke alt som ahr skjedd det siste året... For han er sjukmeldt fra jobben sin med depresjon og har fått antidepressiva og greier...Sterke karen som aldri lot seg knekke! :o Han har jobbet bort alle tanker og følelser, og nå fikk han en senreaksjon. Han var helt utafor her så jeg var dødsbekymra for ham, men nå er han hjemme hos familien sin og får pleie der så da slapper jeg litt mer av. Synes det er trist at han fikk den reaksjonen nå, men jeg syntes jo fra før det var rart at han ikke fikk noen reaksjon siden vi hadde delt så mange år... Reagerte litt på det, han gikk så lettvint videre og hadde ingen tristhet eller noe vemod eller greier, men det kom jo nå til de grader da... Så det var derfor han ikke tok det noe tungt før nå, fordi han hadde fortrengt det... Men det går stadig framover med ham, og godt er jo det!

Nu skal jeg rydde litt i heimen tror jeg... Ser ikke ut her i dag, for jeg har vært så stressa siden fredag at jeg ikke har fått gjort noen ting og da ligger alt slengt rundt her :oops:

Vel, ha det fint! :-)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tok vist meg litt tid og finne dagboken din da. hehe. skal lese det som står en gang jeg har tid. håper du har det fabelaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fortsatt strålende!! :P Sånn iallfall hvis jeg ser bort fra at jeg har nyrebekkenbetennelse.. :-? Jeg har gått med en urinveisinfeksjon for lenge så den har gått løs på nyrene mine.. Men sånn er det hver gang jeg har urinveisinfeksjon fordi jeg kjenner ikke at jeg har det, har nemlig ingen plager med å gå på do likevel.. Men jeg går på antibiotika så jeg regner med at smertene i mage og rygg regionen går over snart. Begynte på pillene først i går da, så det tar vel litt tid før de virker.

Men bortsett fra det har jeg det som sagt helt fantastisk bra!! :P:P Neste uke har jeg fri helt fram tilogmed torsdag, og det gleder jeg meg til!! Det skal bli litt deilig å bare slappe av og finne på litt andre ting på dagen enn å gå på jobben :wink: Tirsdag skal gullet mitt og jeg på Harryshopping til Sverige, gleder meg til den turen også jeg, for det er alltid så koselig å reise sammen med gullet mitt - han er så godt selskap! :hjerter:

Jeg er fortsatt like forelsket som dere skjønner! hehe..

Nu venter jeg på at gullet skal komme hit på besøk, han skulle kjøpe med mat og litt snacks og greier, så skulle vi kose oss her i kveld... :-)

Men nu: Idol-avstemning!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe. jeg misunner deg nesten jeg nå. men men . du fortjener og endelig ha det bra så jeg er kjempe glad på dine vegne sånn sett.

vi skal snart inn til oslo og se kino så da må jeg vel snart begynne og kle på meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Linemor, takk for det! Hyggelig å høre at du synes jeg fortjener det :wink:

Jeg reiser til Sverige i dag sammen med gullet mitt, jeg! :P Vi skal nemlig overnatte der til i morgen!! Reiser med svenskebuss litt over klokka 10 i dag, så det er bare litt over en halvtime til jeg skal reise med bussen inn til byen. Gullet mitt har allerede reist fordi han skulle til tannlegen først, han har så tannpine han stakkar.

Håper det blir bra til vi kommer til Sverige da, hvis ikke skal jeg nok få ham til å glemme smertene :sjarmor:

Nu skal jeg ut og ta meg en røyk før jeg pakker sammen toalettmappa.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lå over bare en natt, Linemor.

Har det fortsatt kjempebra!

Har spist bakt potet i kveld, så jeg er mett og trøtt og sliten nu, siden det var personalmøte på jobben og det varte i 2,5 timer... Slitsomt når man allerede har vært på jobben en full arbeidsdag.

Stikker egentlig bare innom for å hilse på, jeg da.

Har ikke lagt noen planer for påsken enda, er invitert med på hyttetur et par dager, men jeg får se bare hva det blir til. Mest vil jeg slappe av og kose meg mest mulig hjemme.. hehe..

Håper alle andre har det like bra som meg! Jeg lurer fælt på om jeg egentlig fortjener å ha det så godt, jeg.... :roll: Kan liksom ikke huske sist jeg strålte så mye...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei på deg, Lillian! Så bra at du koser deg :) Og; ja, du fortjener å ha det bra!! Så kos deg videre du!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:klem:

:-)

Er hjemme i påsken, jeg, - takket pent nei til hyttetur. Foretrekker å være hjemme - mest mulig ute og kose meg med denne vårfølelsen!! :kul:

Har ikke så mye å fortelle, det er ikke så veldig mye som har skjedd her siden sist - jobber mye og er ute på byen cirka annenhver helg og det tar på... :roll: Var ute på Skjærtorsdag, sammen med gullet mitt og et vennepar av oss. Det var gøy helt til hun andre dama ble overstadig beruset og begynte å bråke og drite i alle andre og bare være ekkel med typen sin.... :roll: Da reiste jeg hjem.. hehe.. Men de har ordnet opp nå da. Er invitert på fest dit i kveld igjen, får se om jeg gidder eller ikke. Hun har det med å ta litt vel mye av på fest, særlig til å være 26år....

Jaja... Sånn er det.

Ha en fortsatt fin påske!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen..

Jeg er ikke så veldig ofte innom KG, gitt.. Men sånn er det - er litt lei av nettet egentlig. Liker heller å tilbringe tid med min kjære og gode venner.

Jeg har det fortsatt bra - men akkurat i kveld holder jeg på å kjede meg halvt ihjel da.. Kjæresten jobber så vi kunne ikke finne på noe i kveld, og bestevenninna mi er fortsatt i Stavanger. En annen god venninne av meg som bor like ved meg her ligger sjuk og svak hjemme så hun er heller ikke hypp på å være særlig sosial i kveld. Har et vennepar av kjæresten og meg som vi er en del sammen med, men hun er ryggoperert i går og han er ikke mulig å få tak i... Så da sitter jeg her og koper... *sukk*

Masse bråk ute, det er kvelden før 1.mai og russen herjer nede ved vannet like ved meg her. Skyter raketter og greier tilogmed... Hører russebussene spille musikk for full guffe og hyling og skratting... Mimrer nesten tilbake til jeg var russ, men jeg er glad jeg er ferdig med det for lengst....hehe

Det går bra mellom kjæresten min og meg. Vi har det fint sammen og kjærleiken blomstrer! Jeg har det bedre enn jeg har hatt det på lange tider, han er gull verdt! :hjerte: Denne uka har han sovet hos meg hver natt og da har han stått opp tidlig og laget matpakke til meg til jeg har gått på jobben. Så har han skrevet med sånne små søte lapper og lagt i matpakken min! :P Kjempesøtt og romlemantisk synes jeg da.. Noen synes kanskje det er barnslig, men det synes ikke jeg..

Han spurte om jeg ville bli med ham på jobben i kveld, men jeg orket ikke. Han er nemlig DJ på et utested. Han skal jobbe i morgen også. De siste 3-4 helgene har vi nesten ikke sett hverandre selv om vi har sovet sammen. Enten har han jobbet eller så har jeg skulle ut på noe eller ett eller annet. Savner ham masse - helgen er liksom da vi får mest tid sammen vanligvis.. Men, han kommer hit etter jobben i natt da, men da er jo klokka masse så da sover jeg sikkert likevel så derfor føler jeg ikke at jeg får så mye kvalitetestid sammen med ham.

På jobben går det også bra. Trives kjempegodt, og det er et supert miljø der for tiden. Vi har hatt sosiale sammenkomster på fritiden og det har helt klart gjort gjengen mer sammensveiset - vi har det utrolig gøy både på jobb og privat. Har det supert og kan absolutt ikke klage!

I starten av Mai begynner mamma og typen hennes å sette snuten nordover mot Norge igjen. Det blir kos å treffe mamma igjen, har jo ikke truffet henne siden jula. Samtidig blir det "spennende", se hva som skjer. Er en del der jeg ikke har fortalt noe om. Ikke liker å snakke om. Ikke liker å innrømme overfor folk. Så jeg har litt blandede følelser, jeg må innrømme det. Men selvsagt, blir godt å ikke ha mamma så langt unna for en stund!

Var det da noe mer å fortelle?

Gleder meg til uken det er 17.mai. For 17.mai er på en mandag, så skal jeg jobbe tirsdag og onsdag og så har vi langfri. For på torsdag wer det himmelspretten, og fredag har vi egentlig planleggingsdag - men den har vi jobbet inn en helg så derfor får vi FRI den dagen. Det er forresten den 21.mai, og da planlegger en gromgutt en tur mot Oslo. Gleder meg! :wink:

Hm, klokka er bare 23.15, dette er ulikt meg, men jeg vurderer faktisk å gå og finne senga. Enda jeg sov til halv ti i dag siden jeg ikke starta på jobb før 10.15... Men jeg har liksom ikke noe bedre å finne på, føler jeg... hehe... Så da kan jeg jo likesågodt legge meg. Har et par filmer jeg kunne sett, men jeg er ikke helt i filmhumør nå. Tror ikke jeg orker å sitte og fokusere og konsentrere meg med å se på film. Da finner jeg heller senga... Sove litt..

Ha en alldeles fortryllende helg, folkens!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lill'

Godt å "se" deg igjen. Fint å høre at du har det bra. Det at du er lite på nett er vel kanskje et sunnhetstegn, du har annet å fylle livet ditt med.

God natta...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hellu!

En liten kjapp oppdatering fra meg.

Har vært en skikkelig PMSkjerring hele uka, så jeg har ikke hatt det så kult.. Men nå er det langhelg og humøret er stigende! :-)

Hva har jeg gjort den siste tiden da mon tro? Sånn utenom å jobbe liksom.. Hm.. Jeg har vært masse sammen med ei venninne, jeg har laget meg ny hjemmeside (PM for de som vil se), jeg har diktet masse, jeg har vært litt sammen med kjæresten og jeg har som sagt jobba... Endelig ferdig med alle foreldresamtalene!! :P Slikt tar tid og jeg har nesten ikke følt jeg har vært på avdelingen med barna. Men jeg har jo det.. hehe..

Venninna mi i Stavanger kom hjem denne uken, for godt! Nu er hun ferdig på folkehøgskolen, og jeg gleder meg til å treffe henne. Har dessverre ikke hatt mulighet til det enda, men jeg håper på å få gjort det i løpet av neste uke da det er masse fri.

I morgen skal jeg på rekeaften hos ei venninne. Det er meg, venninna mi, typen min pluss en kompis av oss som skal dit. Gullet mitt skal jobbe om kvelden da, så han og kompisen hans reiser temmelig tidlig, men venninna mi og jeg skal drikke vin og skravle ut i de sene nattetimer. Kanskje vi drar ut på byen en tur også.

Søndag skjer det ikke stort, da er det fri og jeg skal kose meg med gullet mitt hele dagen helt til han igjen skal jobbe på kvelden.. Typisk at han skal jobbe natt til 17.mai, da skal de ha storparty på utestedet han jobber på så derfor må de jo ha ham til å spille da. jaja, ekstra penger på ham og det er jo fint for ham.

17.mai skal vi ha frokost hjemme hos kjær'sten sammen med de samme som er på rekeaften + datteren til venninna mi. Så skal vi inn til byen og se på russetoget tenkte vi. Etter det er det tilbake hit og grille om det blir finvær! Det satser vi på at det blir!!

Det blir tidlig kvelden på 17.mai da, siden jeg begynner 8.30 på jobb den 18.mai.. Men så skal jeg jo jobbe i bare to dager før det er langfri igjen, så det er ikke akkurat mye pes.

Har ikke bestemt meg hva jeg skal gjøre når det er langfri enda. Gromgutten som skulle komme til byen kommer ikke likevel.. :cry: Men det er sånt som skjer - jeg treffer ham sikkert om ikke så alfor lenge likevel, hvis ikke skal jeg reise til ham og dra ham med meg oppover mot Oslo! hehe.. Sånn in case noen tror jeg holder på med noen andre utenom typen min, så er gromgutten "storebror". :wink:

Mamma kommer til Norge igjen den 16.mai.. Hun spurte meg i tlf her forleden om når jeg kommer oppover dalene igjen neste gang. Hun er temmelig ivrig på å treffe kjæresten min også, hun har jo ikke møtt ham.. hehe.. Men jeg vet ikke. Kanskje jeg reiser en tur i den langhelgen neste helg siden brutter'n ikke kommer likevel, men jeg får se.. Da er det bare noen dager siden hun har kommet tilbake, så det er kanskje greit om hun får roet seg litt tenker jeg.. Treffe alle de oppi der og grine fra seg, SÅ kan jeg komme.. hehe.. Håper visse ting blir bedre nå som hun skal bo hos søstera mi en stund... *krysse fingre*

Jaja.. Nu skal jeg ut og blåse litt, så skal jeg snart finne senga. Skal opp tidlig i morra og treffe gullet mitt tenkte jeg. Siden han jobber i natt så kommer han ikke hit i kveld, han reiser hjem til seg og kommer heller hit i morgen tidlig.

Nattinatt folkens!

P.S. Er det noen som har noe godt råd for meg? Slik at jeg ikke skal la mitt PMS-humør gå utover hele verden? :oops:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei igjen folkens!

Har dere glemt meg? Jeg lever enda selv om det kanskje ikke virker sånn her på KG... :roll:

Jeg har det bra - er dessverre raka fant fram til lønning mandag så det er ikke noe gøy å sitte her og sture og spise supper :-? Men, men, sånn er det når man prioriterer å ha det gøy fram til man er blakk..

"Storebror" kommer til byen i dag og skal være her fram til søndag.. Også er jeg blakk, så det er sannsynlig at jeg ikke får møtt ham... :cry: Kjempetrist, for det er ikke så ofte han kommer hitover..

Jeg har sommerferie nå - har allerede hatt en uke og det går altfor fort!! Har to uker igjen. Neste uke skal jeg en tur til Sverige, så skal vi på Tusenfryd, også skal jeg noen dager hjem til familien. Ellers skal jeg slappe av hjemme og kose meg, være sammen med gode venner osv.

Jaja.. Sånn er det..

Har ikke så mye å fortelle egentlig jeg! Skjer det noe spennende på nett for tiden da? :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Søte dere er!

Godt dere ikke glemmer meg helt selv om jeg ikke er så mye på KG som jeg var.. Har (dessverre) fått litt oppheng i et annet forum, - men for å si det slik så kan jo ingenting måle seg med Kg :ler:

Jeg har det fortsatt supert! Begynte på jobb igjen etter ferien i dag, det var helt greit selv om jeg gjerne skulle hatt noen uker til med ferie.

Har ikke gjort masse i ferien, har vært til Sverige, vært på Tusenfryd, vært mye hjemme, og vært på hyttetur sammen med gullet mitt :hjerte: og kosa meg masse!!

I dag fikk jeg en kjempenyhet!! Gullet mitt har fått seg ny jobb og han begynner på onsdag! Han gleder seg kjempemasse, er skikkelig gira! Jeg gleder meg utrolig mye med ham! Det blir bra for ham å slippe å gå hjemme, og ikke minst å tjene penger igjen. Håper han vil trives, han fortjener virkelig dette nu etter en del motgang!

Ellers har jeg ikke kjempemye å fortelle, jeg har bare et aldri så lite råd.. Dere som skal på Tusenfryd - ikke kjør den nye Roll Over to ganger rett etter hverandre.. Om dere en dag for et par uker siden lukta spy på damedoen i Morgan Kane City så var det bare Lillian som hadde vært for ivrig oppi Roll Over :oops: :oops: :ler: Men den er gøy! hehe..

Håper alle har det bra! Har ikke glemt dere, og jeg sender dere jeg har hatt mest kontakt med masse tanker og beklager at jeg er så dårlig til å holde kontakt med noen av dere her. Har liksom bare altfor mye tid utenfor nettet og det er så masse å ta igjen etter et år foran pc'en :wink: Please forgive me..

Ha en flott uke folkens!! :-)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Man burde ikke klage nå som sommeren endelig har kommet, men FY FAEN JEG ER LEI AV Å SVETTE!! :-? Nå er jeg lei av å ikke få sove om natta, lei av å måtte vaske svette klær hver eneste dag etter jobb, lei av å måtte være ute i den helsikes varmen uten en skyggeplass på jobben i det hele tatt, lei av å måtte være aktiv og leke med ungene konstant når jeg helst vil bade, lei av å ha hodepine hver jævla dag... Jeg er rett og slett lei den stekende varmen! :roll: Det er helt forferdelig, rett og slett.. På jobben hvor vi bruker masse energi hver dag sammen med ungene så er det så varmt at man kan få solstikk av mindre. Det finnes ikke en eneste liten plass med skygge der, og vi holder på å krepere store som små. Det ble faktisk så ille at på mandag ringte verneombudet vårt til Arbeidstilsynet for å sjekke om det var en grense på hvor varmt det kan være inne for at det ikke lenger er forsvarlig. Vi har markiser (eller persienner eller hva det heter, de som henger rett ned iallfall) nede for vinduene konstant døgnet rundt, vi har luftet, vi har stengt dørene, og vi har gjort alt vi kunne for at det skulle bli svalere inne i barnehagen. Men neida... På mandag morgen kl. 08.00 målte vi 29varmegrader inne på avdelingen jeg jobber på - da hadde vi hatt åpent kun en halvtime også. Da kan dere jo tenke dere hvor varmt det blir når klokka nærmer seg 17!

Vel, som sagt, så ringte verneombudet til Arbeidstilsynet. Der fortalte de at helst skal temp. ligge på 22 grader, og over 26 grader er uforsvarlig. På dette tidspunktet hadde vi 31 grader innendørs, og 32 grader oppe på sjefens kontor. Da fortalte Arbeidstilsynet oss at vi måtte gjøre tiltak fordi det var nå uforsvarlig å være på jobb en hel dag.

Verneombudet bestemte (delvis i samråd med sjefen) at åpningstiden måtte kuttes ned på. Det ville bli barnehage fra 07.30.-13.30. (det er rundt halv to det blir som varmest nemlig). Vi måtte ringe rundt til foreldrene og be dem komme og hente fortest mulig. De aller, aller fleste var veldig forståelsesfulle, men et par stykker syntes dette var for ille og blablabla. De kunne bare ta en titt på ungene sine som fløy rundt i bleia eller trusa og svetten rant av dem - de fikk løpe i vannsprederen men de var helkokte i hele fjeset og de rømte inn i håp om at det skulle være kjøligere der. Noe det da dessverre ikke var.

Så presterte sjefen og si at de ansatte måtte være arbeidstiden ut selv om vi reduserte åpningstiden for barna.. :roll: Vel - såvidt jeg vet er nå Arbeidstilsynet til for de ansatte... Men, vi sa ifra og da var det greit.

Tirsdag skulle alle ansatte begynne kl 07.30. og jobbe til 13.30. Trodde vi. Neida, vi måtte jobbe til 15.00, selv om det betydde halvannen time uten barn. Latterlig spør du meg. Så hadde en av de ansatte sett på nyhetene kvelden før og da hadde Arbeidstilsynet sagt at vi ikke fikk lov å stenge arbeidsplassene helt. Så hun tok sin egen beslutning og begynte å ringe rundt til foreldrene og si at "dere kan være her til 17 likevel" - enda ingen var interessert i å jobbe overtid i denne varmen. (Hun måtte jobbe den overtiden selv..)

Det ble telefonstorm en stund - foreldre som oppgitte ba oss om å bestemme oss siden de selvsagt ble irriterte over at vi ikke kan si en ting og holde fast på den. Det ble jo plutselig masse att og fram og tjo og hei - vi ansatte (bortsett fra hun som ringte) var enige om at vi kunne kuttet åpningstiden som planlagt på tirsdag og ha vanlig igjen fra onsdag istedenfor at foreldrene alltid må få tusen kontrabeskjeder. Foreldrene var også enig i dette, men sånn ble det ikke pga en ansatt som ringte rundt.

Plutselig ringte telefonen fra Østlandssendingen... En av foreldrene har tipset NRK om at vi kuttet ned på åpningstiden pga varmen... :ler: All PR er god PR, er det ikke det de sier?! Så mye styr pga den helsikes varmen..

Vi syntes det var bra at verneombudet tok tak i det uansett utfall - for nå har iallfall sjefen fått ræva i gir og kjøpt inn 10 stk bordvifter til oss! 2 på hver avdeling. Det er ikke nok tiltak for å få ned temp inne, men det er iallfall bedre enn ingenting. Vi er NØDT til å få et kjøleanlegg og ikke bare det tullete friskluftsanlegget vi har. Tragisk, barnehagen er bare 3år gammel og de har ikke engang klart å sette inn kjøleanlegg der.. :-?

Jaja, sånn er det.. Men DERFOR klager jeg på varmen. Det er forferdelig å være på jobben i denne varmen! OG på toppen av kaka så er vi jo midt i innkjøringsperioden, så vi svetter litt ekstra pga foreldre som aldri går, unger som skriker, unger so ikke vil/får til å sove, foreldre som ikke forstår hva vi mener med at det er bedre å gjøre avskjeden hard og brutal... osv osv... hehe...

Godt vi mangler kun å få ett nytt barn - så kanskje vi får innkjørt dem snart slik at de slår seg til ro hos oss.

Vel, sånn utenom jobben så har jeg det også ganske SVETT... Helt forferdelig å ha en kåk på 35kvm hvor nesten hele ene veggen på stua er dekket av vinduer. Og der står sola rett på fram til klokka er cirka 19 om kvelden :-? Ikke rart jeg sitter heeeelt stille innendørs og likevel svetter som en gris. Fysj! Får håpe man går ned noen kilo når man svetter så mye, for å orke å trene nå? Nope, det er ikke snakk om! Det som kan ligne mest på trening av det jeg har gjort nå når det er så varmt, er at jeg har badet - nesten hver dag den siste to ukene. I Oslofjorden (iallfall en bukt av Oslofjorden). Noe må man jo gjøre for å prøve å kjøle seg ned. Jeg har tilogmed vært så varm at jeg har gått til det drastiske tiltaket å ligge på stranda i bare bikini eller badedrakt!! :o JEG asså!!! Som bare såvidt gjorde det på Kreta... Da er det jammen varmt!! hehe

Men jeg har ikke orka stranda så mye - det blir for varmt der også. Men jeg har iallfall blitt brun da, både på armer, legger og ansikt. Litt på ryggen også, men ikke så mye. Hehe.. Har ikke kledd av meg sååå mye da... hehe..

Typen har det også fint - stortrives i ny jobb og har det bare bra. Det eneste aberet er at butikken er oppe til 22 hver kveld så når han jobber ut er han ikke hjemme før klokken er nærmere 23. Så det er ikke stort jeg ser til ham for tiden - vi møtes når det passer, men det er liksom litt liten tid når han begynner på jobben i de tidene jeg er ferdig på min. Derfor ser vi ikke så mye til hverandre om dagene, men vi overlever. Han jobber annenhver lørdag, og de lørdagene han jobber så har han fri på onsdag samme uken. Derfor får vi alltid plottet inn litt tid til oss. Nå på lørdag har han fri så da skal vi finne på noe kos vi to. Grille, kanskje på båttur, og sykle en lang tur for å ha piknik-grillingen. Herlig - Nyte hverandres selskap.

I morgen kommer mamma og sambisen hennes innom her, de skal nemlig på slektstreff for ham i helgen så da kommer de hit en tur i morgen siden slektstreffet er i byen. Det blir kos, har ikke sett mamma siden slutten av mai - da hun kom hjem fra Spanien. Hun har også møtt typen min kun en gang da, så hun vil gjerne bli bedre kjent med ham. Men han jobber til 22 i morgen, så det er ikke sikkert vi får til..

Ellers har jeg det fint. Noen som vil donere litt penger til Fond Lillian slik at jeg kan få kjøpe meg en is eller tre eller ti? :ler: Jada, jeg er blakk igjen jeg. Ikke alltid like bra med den prioteringen for tiden, det er jo så digg å ta en øl eller tre i denne varmen og da sluker jeg pengene fort... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...