Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

En epoke er over

En ny verden åpner seg

For meg

Mitt nye liv

Der jeg har kun

Meg selv

Kan gjøre som jeg vil

Slippe å spørre

Om lov først

En epoke er over

Og jeg er klar

Til å erobre verden

:wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan?!

Er det på sin plass å gratuelere for det er slutt med typen?

:sjarmor:

:ler: Du ligger litt etter, Anafugia... Det har vært slutt med typen i over en måned nå - og jeg flyttet ut for over en uke siden :wink: Men for all del! Gratulasjoner er på sin plass :blunke: :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wink: Takk for opplysningen, Lasse....... :ler: Jeg er singel og jeg nyyyyyter singellivet jeg :sjarmor:

Takk for hilsen, *Meg* :)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herlige er dere! :wink:

Og, ja, Lasse, jeg veeeet hva du tenker :wink: Men jeg skrev det som det var i sms'ene til deg, gjorde jeg ikke? Du tror meg jo ikke du :roll:

:kul:

Lillian *vet hvor hun står*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for de hyggelig hilsningene! :D

I dag har jeg og en kamerat av meg vært og shoppa litt. Han skal være min kavaler på et julebord vi skal på om et par uker, og derfor har vi handlet antrekk sammen - vi skal stå i stil. Det er litt typisk oss å være opptatt av å stå i stil på ting og tang og siden vi da skal være hverandres "date" for kvelden så er det kult å være stilfullt begge to da! :wink: Gleder meg - men de jeg skal på julebord med kommer til å få hakeslepp når de ser meg....hehe.... For jeg skal nemlig ha en dypt utringet overdel (i sånn "krøllstoff"), skjørt og lårhøye svarte lakkstøvletter :kul: Har allerede fått respons på at jeg er rålekker i antrekket :wink: Det er ikke akkurat slik folk er vant til å se meg, men endelig tør jeg å kle meg slik jeg vil :sjarmor: Surprise :blunke:

Nu skal jeg straks gå og finne senga - i morgen er en ny dag og da skal jeg vaske opp det lille som er og jeg skal støvsuge og så skal jeg ut og shoppe litt mer...hehe :kul:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...