Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Hepp!

Jeg har det helt OK, men snart kommer pappa på besøk og det gleder jeg meg ikke enormt mye til... :roll: Som jeg har skrevet om før, så er mitt forhold til pappa så som så, dessuten fikk han vite først på mandag at jeg sliter med depresjoner, så jeg vet nå ikke riktig hvordan det blir i dag da... :lol:

Ellers må jeg bare være bittelitt personlig i dag... :oops: Lillian "begynner" å bli heftig betatt :oops: :oops: Det vil si, jeg har vært det en stund da - jeg kan vel kanskje heller si jeg begynner å bli heftig forelsket og mo i knærne :lol: Hadde ikke regnet med det, men slik er det nå bare.... :lol: Uvant følelse for meg å skjelve, rødme og ha sånn dundrende hjertebank når en mann er i nærheten, men slik er det med denne mannen :oops: Hihi... Føler meg litt som en fjortis igjen, får ham ikke ut av hodet :oops: Jaja, sånn kan det gakk :wink:

Ellers så har jeg ikke så mye mer å fortelle. Det var to kolleger som kommenterte til meg i dag "Lillian, du har rast ned i vekt du!" :D :D Juhuuu!!! Endelig er det flere enn bare meg selv som merker det og flere enn bare legen min som kommenterer det! :P

Nu skal jeg lage bursdagskort til min kjære mamma som har bursdag på lillejulaften - da blir hun 50år :)

Ha en fin kveld alle sammen!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble visst litt full i går jeg :lol: :oops: Var ikke planlagt, men ble det lell..hehe

I dag har jeg piercet opp igjen hull i nesa - har hatt det flere ganger før og i dag klarte jeg ikke la være da jeg var med en kamerat som tok i brystvorta :o *aaaau* Jeg tok i nesa - det er jo ikke vondt...Men brystvorta! Fy! hehe... Selv om jeg synes det er dritstilig og han kledde det så AAAUUUU ingen får meg til å ta i brystvorta iallfall!! hehe :lol: *pysete*

Vel, nå skal jeg lage mat og kose meg her!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Jeg har hatt en skikkelig down-dag i dag.... Jeg gruer meg så forferdelig til onsdag, den såkalte vurderingstimen... :-? Klarer ikke tenke på annet :( Usj.... Ekkelt å bli så fokusert...

I dag har jeg hatt spisekick for første gang på flere måneder også :roll:

Jaja... Ha en fin kveld.....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODKOS!!!

Ååå, det var søtt det! :D :kysse: Tusen takk, Lasse! :)

Har det litt bedre i dag, har vært på jobb nesten full dag. Men jeg måtte bare kaste inn håndkledet etterhvert, for jeg klrte ikke fokusere og konsentrere meg om det jeg skulle.... :roll: Har litt for mye tanker i hodet ang. i morgen og sånt nå.... :-?

Ellers så...Ja, jeg holder på å styre og ordne for å finne ut hvordan i granskauen jeg skal komme meg hjem fra Gardermoen på Nyttårsaften uten å bruke alle reisepengene på den strekningen.... :lol: Ikke så lett, kjenner jeg får litt småpanikk her... Men jeg skal nok fikse det, om jeg så må gå :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det ikke lokaltog fra Gardermoen til Hokksund? Som også går forbi deg?

... pleier det på vanlige dager, men kanskje ikke på nyttårsaften?

Ellers har du jo flytog inn til byen og så Timesekspressen ut til deg?

lmari

som har reist mye dit du bor!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imari - jeg har flyttet fra Drammen vettu :wink:

Jeg kommer meg fra Gardermoen til Oslo, men ikke lenger, fordi jeg kommer hjem såpass sent på nyttårsaften så derfor har bussene sluttet å gå, og det toget som stopper nærmest der jeg bor, det stopper en halvtime-time i gangavstand fra meg :roll: Ser for meg at jeg skal gå nesten en time med koffert like før midnatt på nyttårsaften :-? Not :-?

Timesekspressen går ikke forbi meg lenger etter jeg flytta....

*lettere panikk*

Ser ut til at jeg blir strandet enten på Gardermoen eller i Oslo på nyttårsaften og akkurat nå har jeg kjempedårlig råd og jeg føler meg bare BLÆÆÆÆ :-?

*urk*

Lillian *bør lære seg å slutte å syte så mye*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm, så snædig du. Tror jammen meg Lillian har fått andre ting å syssle med på fritiden enn KG. Lurer fælt her nå :klø:

Håper du får ei fin helg da vænnen :sjarmor:

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har det ille nå...

Neida, vennen, jeg har det ikke ille. Det gikk bra hos The Shrink :ler: Det gikk mye bedre enn forventet, og jeg har fått ny time over nyttår. Det er ingenting å være redd og grue seg for! Vi bare prata sammen og hun stilte meg mange spørsmål. Alt vel der. Takk for omtanken, Lasse!

Hmmmmmm, så snædig du. Tror jammen meg Lillian har fått andre ting å syssle med på fritiden enn KG. Lurer fælt her nå

Håper du får ei fin helg da vænnen

:lol: Jepp, etter jeg flyttet fra exen har jeg endelig fått meg et liv som jeg har skrevet her før :wink:

Jeg har fortalt det her, jeg er forelska - men jeg vet ikke helt hvor ståa er akkurat nå. Jeg vil - han vil - vi kan få til, men det er et par skjær i sjøen.... :roll: :-? Nok om det.

Fikk gave av bestevenninna mi i dag, hun har spilt inn en sang på CD "I will remember you", opprinnelig med Sarah McLachlan eller noe sånt. Sangen er nydelig og venninna mi synger alldeles nydelig på CDen!!! Hun har en fantastisk stemme, og det var bare sååå utrolig koselig å få en sånn gave!!

Nå må jeg stikke, jeg får besøk...

Ha det fint alle sammen!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen Lillian !!!! :hoppe::velkommen: (snart iallefall) :wink:

Nå er det heldigvis ikke lenge til. :hoppe: - jeg savner deg kjempemye - savner noen å skravle med og som alltid har et godt ord og noe fornuftig å si når man trenger det!!! :D

Jeg håper at du har fått funnet en løsning på hvordan- komme- hjem- problemet ditt :wink:

:klem: Savner deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk!

Jeg har ikke tid til å skrive så mye akkurat nå, men jeg hadde det kjempefint i Spania. Var kjempegodt å treffe mamma igjen - og jeg kosa meg skikkelig mye. :D

I morgen begynner jeg på jobb igjen, i 100%. Jeg er friskmeldt, og jeg har det ganke bra igjen føler jeg :D

Så kan jeg si at jeg har fått meg ny kjæreste! :hjerte: (Det har forresten exen også, for de som tenker på ham straks..hehe)

Jeg blir nå fra januar konstituert førskolelærer på jobben også, så det blir mer jobb på meg og mer lønn!

Og Kurt Nilsen vant world Idol i dag!! :D :ler:

Og....Hva mer skal jeg si?!?! Jeg hadde en kjemperomantisk og koselig nyttårskveld, og storkosa meg utrolig masse!!! :D :D

Nytt år, nye muligheter, folkens! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Chica! :)

Jepp, jeg har fått en veldig bra start på det nye året, og jeg håper virkelig det fortsetter sånn... Ikke noe jeg heller vil enn å føle meg sånn jeg gjør nå for tiden.

Jeg er klar for å jobbe, hadde planleggingsdag i dag og folk kommenterte at jeg var meg selv igjen og det er et godt tegn - folk var veldig glad for å høre meg le igjen og se at jeg smilte og var superengasjert i jobben igjen slik som jeg vanligvis er.

Jeg er kjempeforelsket og har det utrolig godt med en alledeles skjønn mann, han får meg til å sveve!! :hjerte: Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive ham, han er tvers igjennom god og han er bare snill! :D Finnes ikke noe vondt i ham, ikke som jeg har oppdaget enda iallfall. Jeg er så forelska, jeg har ikke hatt disse følelsene på mange år, så jeg kjenner knapt meg selv igjen - jeg vil være sammen med ham døgnet rundt om jeg kunne, men det går selvfølgelig ikke. Likevel er det jo som det er med kjærligheten når man er nyforelsket, eller når man er forelsket uansett, - jeg går i en evig frykt for at det skal skjære seg eller at det skal dukke opp skjulte ting som knekker meg. Jeg er så redd for å miste denne mannen og jeg vil at dette virkelig skal fungere... Så langt gjør det det, men man vet aldri hva som skjuler seg bak neste hushjørne, og det skremmer meg sånn som det er nå, men jeg håper jeg klarer å slå meg mer til ro og ikke gå i så mye frykt for å miste ham.

Jeg som ikke har vært sjalu på mange år har plutselig fått igjen sjalusifølelsen og jeg er livredd for at han skal skjule ting for meg eller at det skal komme fram ting i lyset som ikke er positivt, derfor er jeg både sjalu og redd for å miste ham... Det henger vel sammen...

Men jeg prøver så godt jeg kan å bare nyte denne forelskelsen og lære meg å stole på menn igjen og faktisk ta ting for det de er og ikke tro det negative og sånt allerede før det har blitt noe... Men det er jo ikke like lett hele tiden, men jeg håper det kommer seg etterhvert som han og jeg blir tettere og tettere og lærer oss hvor vi har hverandre og sånt - det er kanskje normalt med sånn usikkerhet i starten av et forhold?! Jeg har ikke vært i et nyetablert forhold på mange år så jeg husker jo ikke..hehe... Men - jeg håper det blir bedre etterhvert, for jeg vil virkelig ikke ødelegge noe med å være usikker, sjalu og ikke klare å stole på. Jeg vil så gjerne at dette skal fungere fordi jeg er så hodestups forelsket!! Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kan fortjene en så herlig mann, men jeg får bare slå meg til ro med det og nyte det... :blunke:

Iallfall, han er 26år og alldeles herlig som jeg har skrevet mange ganger allerede...hehe..... :oops: :hjerte::hjerte::hjerte:

Lurer på om egentlig noen kan være så herlig - hva slags mørke hemmeligheter har han å skjule? hehe... Ingen, forhåpentligvis, men det vil nå tiden vise... Men jeg velger å tro han ikke har det - så får heller knekken komme om det skulle vise seg jeg tar feil...Jeg føler ikke det nå - dette føles veldig riktig og deilig! Også jeg som så sånn fram til å være singel og leve livet :roll: Jada...Hehe.... :lol: Kjærligheten kommer når man minst venter det, har jeg funnet ut....

Men - sånn oppi all min lave selvfølelse som gjør meg usikker og redd for å miste, så har jeg det veldig godt og jeg stråler som en sol..... :D :hjerte:

Vel, jeg som skulle begynne å ha en mindre personlig dagbok... :oops: Så åssen det gikk...hehe... Jaja, this is me... :wink:

Håper alle får en fin kveld!

Lillian :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...