Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Tusen takk Middis!

Thea: :tunge1: hehe..

Nu er alt pakket og klart, og vi skal snart spise litt frokost. Har ikke fått noen reisenerver enda, jeg pleier ikke få så veldig av det. Bare gleder meg masse!

Har vært skikkelig dårlig de siste dagene med forkjølelse, men jeg føler meg litt bedre i dag, da. Det er bra - vil ikke være sjuk i London asså!!

En god uke ønskes til alle!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Oj... Har helt glemt bort dagboka mi jeg.. hehe..

Her er alt bra, hadde det helt superdupert i London og brukte altfor mye penger! hehe.. Men det var helt utrolig, fikk jammen tilogmed julestemning av de julepyntede gatene der!

Da vi kom hjem ble ikke stemningen mindre av all snøen som hadde kommet.

Og nå holder jeg på å laste ned julesanger for å lage meg min egen juleCD så jeg hører på julemusikk. Og jeg har fått tilbake julestemninga!! :hoppe:

Har ikke hatt julestemning på mange år, og det er helt utrolig å ha det igjen!! STAS!!!

Jeg har det bra!! :P

..og på nyåret håper jeg på å få slutte på antidepressiva av legen, så kryss fingrene for meg!...

Life is good!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har dessverre altfor lite tid til å stikke innom her, så den siste halvannen uken har jeg ikke hatt tid til verken PC eller internett. Dermed heller ikke Kg og Msn. Jeg stikker en snartur innom nå fordi jeg sjekker mailen og hadde fått ørti nye. Snart skal jeg legge meg fordi jeg skal tidlig opp i morra.

Det er så mye som skjer om dagene etter arbeidstid, og det er så mye jeg skal få gjort før jul så jeg føler ikke jeg rekker å være hjemme og slappe av. De få stundene jeg har til det så vil jeg være sammen med sambisen og kose meg mest mulig.

Men jeg har det bare bra!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk og god jul til dere alle også!

Nå er håret krøllet, fjeset sminket, kroppen pyntet og nå kan julen komme.

Sølvguttene synger julen inn på TV og jeg venter på at snuppen skal komme hjem fra kirken. Da reiser vi opp til svigers og blir der til i morgen. Om en time eller to blir det pinnekjøtt og pakker.

Jeg føler meg fin, jeg er fin og jeg har det fint :sjarmor:

GOD JUL TIL ALLE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var snart min juleferie over for i år.. I morgen er det tilbake på jobb, og jeg skal jobbe tom 6.dagen. Tiden går altfor fort.

Men jeg har det utrolig bra, og synes det er helt greit å skulle jobbe igjen i morgen.

Julaften var utrolig koselig! Fikk utrolig mye fint..

Av snuppen fikk jeg et kjede med ekte ferskvannsperler (kjempenydelig!!), Beat for Beat - DVD'en (ønska meg den), den første Kurt Nilsen CD'en og kjøttfondue. Helt utrolig, han lurte meg trill rundt. Han sa han hadde så dårlig råd at han ikke hadde hatt råd til mer enn en gave til meg så jeg trodde jeg kun fikk Beat for Beat DVD'en. (Den visste jeg han hadde kjøpt nemlig) Men så hadde han putta Kurt Nilsen CD'en i julestrømpa mi, også hadde han oppbevart de to andre gavene hos foreldrene sine. Luringen! :hjerter:

Av mamma og hennes samboer fikk jeg generasjonsbilde (svart/hvitt av mormor, morfar og mine 4 oldeforeldre på mammas side). Det var sterkt, ble nesten litt tårevått her da.. Snuppen fikk en samlervin av mamma og hennes samboer.

Av pappa fikk vi sengesett, i pappa-stil. :ler: Med andre ord Flower Power. Men det gjør ingenting, pappa er nå så søt som tror alle er like glad i flower power som ham.. hehe..

Av min eldste søster og hennes familie fikk vi et skikkelig knivsett i koffert. Utrolig bra! (Hun klaget på knivene våre da hun var her i sommer..)

Av min mellomste søster med familie fikk vi tre sammenehengende billedrammer fra Black Design. Der skal vi henge inn bilder av nevøer og nieser. :)

Av ene tanta mi og familien hennes fikk vi to krus og to asjetter fra Black Design. Det som er det snåleste med det er at det er et servise som vi har siklet på og hatt lyst å begynne å samle på lenge, men ikke hatt råd til å starte på. Også fikk vi akkurat det av dem, enda vi ikke har snakket om det!! Så vi ble jublende begeistret, nå kan vi begynne å ønske oss deler av det serviset så vi får spart!! (Serviset heter Blue Sky)

Av snuppens søster med familie fikk vi 4 dessertskåler fra Black Design (ja, folk vet vi er glad i Black Design). Det var ikke i Blue Sky, men fra et servise som heter Kumano. Det gjør ingenting, fordi vi syntes de var råstilige likevel.

Av snuppens ene bror med familie fikk vi 3 svarte serveringsboller i forskjellige størrelser. Passer perfekt til vårt svarte Ikea- servise.

Av snuppens andre bror med samboer fikk vi Eva Solo pizzaskjærer. Dritkul!

Av svigers fikk vi popcornmaskin sammen. Snuppen hadde siklet på det lenge.. hehe..

Så fikk vi egne gaver av svigers også. Jeg fikk en svart/gull Rado klokke og Gore-Tex jakke med uttagbart fòr. Da jeg åpnet gaven med jakken ble det rett og slett litt for overveldende for meg så jeg kjente stemmen brast litt og det var nummeret før tårene kom. Helt utrolig, jeg ble litt satt ut kan man si. :roll:

Snuppen fikk Rado klokke og Armani frakk av sine foreldre..

Det var vel det, tror jeg. Kommer sikkert på noe senere også, men det var i allfall i hovedsak det vi fikk. Vi var overveldet og kjempesjokkerte! Hadde slettes ikke regnet med at vi skulle få så mye flott i det hele tatt!

Vi spiste pinnekjøtt og fikk riskrem og koset oss masse. La oss ikke så sent, var slitne og klare for sengen.

1.dagen spiste vi en sen og lang frokost og slappet av og skravla før snuppen og jeg dro hjem til oss selv. Det er nå alltid godt å komme hjem da.

Hjemme slappet vi av og så på film og nøt hverandres selskap. :sjarmor:

2. dagen var vi tilbake på middag hos svigers, pinnekjøtt denne dagen også. Da var hele familien hans samlet (nesten).

I dag, 3. dagen har vi stort sett sovet og ligget henslengt på sofaen og kosa oss. Snart skal vi gå i dusjen og etter det blir det vel ikke lenge før det bior natta siden jeg skal på jobb igjen i morgen. Helt greit at jeg skal på jobb egentlig, men hadde slettes ikke hatt noe imot å ha mer fri. hehe..

Helt siden 1.juledag har jeg gått og hatt en kvalme som kommer og går, det er utrolig slitsomt. I dag var jeg kvalm på "morgenen" (utpå dagen, sov lenge), men så gikk det over. Isteden har jeg rent ned do i dag. Grr... Jeg vil da vel slettes ikke være sjuk nå!! Men, allmenntilstanden er stort sett grei lell så det går nok greit.

I morgen skal jeg på jobb men vi har bare 5timers vakter så da er det ikke noe problem. Dessuten er det så få unger, heldigvis tenker folk flest på at det er jul og ungene har godt av litt ferie de også.

Håper alle har det fint!

Klem, Lillian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, bustetroll! Det gikk fint på jobb, helt greit selv om det ennå er jul.

Dagboken min vil bli stengt nå. Jeg føler for å fornye meg litt, så *Lillian* kommer nok ikke til å være her noe særlig framover. Jeg kommer til å ordne meg et nytt nick som starter på 0. Kommer ikke til å fortelle så mange hvem jeg er under nytt nick, føler for litt anonymitet en stund. :wink:

Men jeg forsvinner ikke. Finner dere ut av meg er det bare å ta kontakt.

Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...