Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Har ikke en fullt så god dag i dag.... Derfor tar jeg det veldig med ro nå fra morgenen av og går ned på jobben litt senere. I kveld er det personalmøte på jobben, og det vil jeg orke å være med på - derfor går jeg ned på jobben litt senere på dagen i dag.

Aller helst vil jeg grave meg ned under dyna i dag, men jeg skal ikke gjøre det. Det gjør ikke ting noe bedre iallfall...

Glad jeg er aktivt sjukmeldt, sånn at jeg ikke må være hele dagen på jobb når jeg har det såpass ugreit som jeg har det i dag. Kanskje en reaksjon på dritpraten som har foregått bak min rygg? Ikke vet jeg, jeg bare kjenner at jeg er down i dag. :-?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Caliente! :)

Jeg var på jobben i underkant av en time så ba de meg heller gå hjem enn å presse meg selv til å være der i dag. De merket det veldig godt at jeg ikke hadde noen ålreit dag i dag. Så da sa jeg at jeg kommer på personalmøtet i kveld, også tusla jeg hjem.

Har akkurat spist og sitter her og hører på musikk og surfer bare. Det er kjempekaldt ute i dag og jeg er utrolig frøsen for tiden - så derfor holder jeg meg innendørs. Skal vaske opp og støvsuge her, men jeg har bare ikke surra meg så langt enda.

Skulle fått tak i de par siste julegavene også, men jeg har bare ikke fått surra meg så langt fordi jeg har dårlig råd for tiden... :-?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at du drar til spania!

Er så artig å lese om den positive forvandlingen din, fra en jente som ikke turte å gå på stranda-til en som skal ha lakkstøvletter, og fra en som aldri hadde vært i utlandet-til en som drar alene til Spania, fra en som ikke kunne være alene-til en som storkoser seg alene.

Du kan være stolt av deg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW - for en herlig hilsen, Poirot! :D :D

Det var virkelig en fin oppmuntring!! Tusen takk!! :D

Nå ble det ikke de lakkstøvlettene jeg egentlig skulle ha da, fordi de hadde ikke igjen min størrelse da jeg skulle kjøpe dem. Men isteden har jeg kjøpt disse og de står på skohyllen her nu... :sjarmor:

Ser dårlig ut til at vi blir ferdige med å sy skjørtet og overdelen, men jeg har jo backup som passer til likevel da. Men jeg ville jo helst hatt lakkantrekket da :wink: Men det ser ikke ut som vi rekker å bli ferdig til lørdag sånn det er nå - men da får jeg finne en annen anledning til å bruke det senere...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da lillian, trist at du har hatt en dårlig dag:( :trøste: jaja - bra du fikk gått hjem i allefall. Håper du får det greit på personalmøtet - det kan jo bli interessant.

Og jeg må jo si jeg er super imponert på deg som kan gå på de skoene !! jeg øver meg nå på mine nye - som er betraktelig lavere- men likevel en prøvelse å gå på for en som bruker joggesko til vanlig. :ler:

Ønsker deg en fin kveld !! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp, det ER faktisk fullt mulig å gå i sånne sko :wink:

Det trengs litt trening, ja - men jeg klarer det fint, jeg :)

Lillian *skofetish*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem!!!

Har tatt opp arbeidsmiljø i dag jeg, på møtet.

Funket fint det tror jeg. Jeg var konsekvent og katagorisk på hva vi IKKE skulle, og konstruktiv og imøtekommende på hva vi skal prøve å få til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personalmøtet i går gikk greit - jeg tok ikke opp meg spesielt, jeg tok opp skitanakk og arbeidsmiljø på generelt grunnlag. Folk var sååå enige med meg og jeg fikk kommentarer etterpå på at jeg hadde sagt mye lurt. Men det visste jeg jo, for jeg er jo ikke dum :wink::ler:

I dag har jeg vært nesten full dag på jobb, og det har gått veldig fint. Merker jeg er veldig sliten, men samtidig så føler jeg meg bedre i dag :)

I morgen er det julebord!!! :D Juhuuu!! Jeg gleder meg egentlig veldig masse. Fikk vite på jobben i dag at et par stykker hadde bestemt seg for å spandere på Lillian så mye Tequila hun klarer å få i seg :o :o URK! De har nemlig hørt rykter om "Shot'ern" som jeg ble kalt på bygdefestene før :lol: Jeg klarer ikke si nei til TEquila - jeg elsker Tequila!! hehe... Men jeg skal nok ta det med ro i morra - jeg drikker meg ikke full sammen med kolleger, det tør jeg ikke :oops: hihi... Men et par-tre Tequilas skal de alltids få lov å spåandere på meg :wink:

Nu skal jeg spise litt mat, så skal jeg iveien og få kjøpt det siste lille jeg har igjen av julegaver.

Ha en fin helg alle sammen!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde det gøy!

Jeg har vært hjemme med barn som hadde så mye feber at jeg nesten satt på telefonen i natt.... Ikke kos i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuh??? Referat!... :ler:

Ang tur , så er jeg kjempeblakk, oga gulvlegging, understellsbehandling , gaver etc.... Får se om jeg kan spa sammen nok til bensin... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Lasse!!! Skjønner godt at det ikke var kos med febersykt barn! Går det bedre med småen eller? Håper det! Gi ham en god bedring kos fra meg da :)

Angående tur ja... Vettu, jeg er totalt blakk selv... Og jeg er superstressa om dagene med juleforberedelser og innkjøp av julegaver og styr. På toppen av alt kommer faren min en tur på torsdag og skal ligge over til fredag..... :-? Har ikke så sinnsykt bra forhold til faren min, så det kan jo bli spennende.... :roll:

Så Lassevennen, kanskje vi skal ha den turen tilgode til over nyttår? Vil veldig gjerne treffe deg igjen snart, men det er så mye for tiden i planlegging av Spaniaturen osv + at jeg er blakk som ei kirkerotte og har egentlig ikke råd til noe... :-?

Vel, julebordet var meget vellykket! Hadde det utrolig koselig og gøy!! :P Fikk MASSE respons av både kjente og ukjente på antrekket mitt og særlig skoene :sjarmor: Danset en hel del, skravlet, sang og storkoset oss alle sammen!!

Merket da jeg kom på jobben i dag at stemningen var såå mye lettere enn den har vært fra før! Det julebordet kom i grevens tid! :wink:

Jeg skal ikke gå i flere detaljer om julebordet, men det var iallfall særdeles bra! :kul:

Nu må jeg ut og ta en røyk - jeg har ikke klart å slutte å røyke...Jeg røyker ikke så mye, men jeg røyker fortsatt... Har ikke motivasjon til å slutte akkurat nå.... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så føles det helt teit å skrive i denne dagboka... Av flere grunner, men først og fremst fordi det er så unaturlig for meg å være så "upersonlig" som jeg er nå i forhold til det jeg var i den andre... :roll: Jeg vil skrive om de vanlige personlige tingene som jeg har pleid å skrive om, men nå er det rart å skrive om det og det føles snodig å ikke skrive om det... hm... hehe

Jeg har jo fått høre at jeg er den desidert mest personlige brukeren på KG, så kanskje det er derfor det føles så rart og feil for meg å ikke fortelle så personlig lenger... :roll: Jeg tenkte jeg ikke skulle brette ut alt så mye lenger - bli litt mer upersonlig og ikke fortelle om mine innerste tanker.. Men isteden så er det bare teit og derfor skriver jeg så lite i dagboken min... Og den føles utrolig kjedelig selv om den andre ikke akkurat var så morsom den heller. Men den føltes i det minste som meg - det gjør ikke denne... Så derfor vet jeg ikke om jeg skal fortsette med denne eller om jeg skal åpne den andre igjen eller om jeg skal slutte helt å skrive dagbok....

Jeg er ganske lite på nettet for tiden også - jeg flyttet fra exen og skapte meg faktisk endelig et liv :ler: Stygt sagt, jeg vet... Men det er sant - det føles kjemperart å faktisk ha masse ting å finne på som ikke inkluderer PC eller internett, men det er en kjempedeilig følelse!! Det føles også veldig rart og sært å ha så lite kontakt med Virgo, og at jeg mange ganger nå har bare bråavsluttet våre MSN-samtaler fordi jeg har skulle noe - men samtidig så er det en god tanke å vite at jeg har faktisk noe å finne på irl også, jeg har venner som jeg er sammen med og jeg har det fint selv om jeg ikke sitter på msn halve døgnet :wink:

Men det er nå fortsatt den perosnlige greia da - hvor mye skal jeg fortelle og hvor mye skal jeg holde for meg selv? Det er noen ting som jeg brenner etter å skrive om i dagboken, samtidig som jeg ikke vil fortelle at all :roll: Innvikla? Jeg? Laaangt ifra :lol: Jeg vet - jeg er rar...hehe...

Jeg lar være å fortelle så mye jeg - for jeg vil ikke være så personlig lenger da det slettes ikke er godt å si noe som helst om hvem som egentlig leser dagboken min - hvem som egentlig følger med på hva jeg foretar meg i livet mitt :wink:

Vel...Jeg må stikke nå..Har et par ærender å ta i dag og jeg har en uggen dag med periodesmerter og jeg føler meg fucked up... :-?

Uansett, det er en ting jeg vil at alle her skal tenke over neste gang de er på nippet til å fordømme et menneske som har gjort noe som er stikk motsatt av hva de selv mener de ville ha gjort i en lik situasjon....;

Noen ganger oppstår følelser når det egentlig ikke var meningen. Men ingen har en bryter som kan slå disse av, og vi lever bare èn gang. Følg hjertet ditt når du kan - fornuften kommer tidsnok tilbake til deg.

Ha en fin og fordomsfri dag alle sammen.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å ikke KOBLE ut ALL fornuft jeg for min del... hehe.... Ha den i bakhodet liksom.. Ikke at det har hjulpet meg i det siste da... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, jeg mente jo ikke at man skal koble ut all fornuft da! Hadde jeg gjort det så hadde ikke jeg sittet her nu - da hadde jeg vært på Sørlandet :wink::ler:

Fra spøk til revolver - jeg mente at du skal følge hjertet ditt om magefølelsen er god, og ikke alltid gjøre det man tror eller vet at andre synes man skal gjøre...

Men som du sier - det er ikke alltid det hjelper så mye selv om man ikke kobler ut all fornuft :wink:

Men du kommenterte ikke tur? Leste du det jeg skrev? Der koblet jeg inn fornuften selv om jeg gjerne ville ture litt så har jeg ikke pææng.... :blunke: Dermed brukte jeg fornuften og sa sorry baby :wink:

Jeg har så himla vondt i magen!! :-?

Neste onsdag skal jeg på vurderingstime faktisk, hos en sosionom for å finne ut om jeg trenger terapi eller ikke :roll: Likte ikke ordet vurderingstime da jeg fikk innkallelsen i posten i går, men jeg skal nå reise iveien så får vi se hva de sier etter å ha vurdert meg :lol:

Ha en fin dag.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Fornuften din suger!.. Hva med å være litt konsekvent? Kan ikke bare ha fornuft ang meg vel... :(

:ler:

Vurderingstimen blir bra den! Klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Fornuften din suger!.. Hva med å være litt konsekvent? Kan ikke bare ha fornuft ang meg vel... :(

:ler:

:kyss:

Hvem startet med denne fornuften først av oss to, kanskje? Jeg har nemlig lært fornuft av deg, jeg!! :wink::ler:

Neida, - jeg har masse fornuft og ikke bare ang. deg da snuppelupp :kyss:

Men det er snart et nytt år vettu - nye muligheter og nye turer :wink:

Klem tilbake til deg!!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...