Gå til innhold

EN NY START


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest the imp

God jul og godt nytt år (jaada, jeg er treig ;)) Koselig å lese at det står bra til med deg. Håper det fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen min

SÅÅÅÅ kost at du har fått deg kjæreste. Du beskriver han som min er, tvers gjennom god. Å vi har vært sammen i snart to år, og jeg har enda ikke funnet noe stygge hemmligheter hos han... :D

NYT tiden nå du, det fortjener du. Det er flott å lese om ditt "nye" liv. Du virker så mye mer positiv og glad nå at det var en fryd å lese gjennom dagboken din..

Håper det går fint på jobben din nå, og at du koser deg.

Sender deg mange gode klemmer vennen

Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelig meldinger! :D Det er så koselig å lese slikt, og jeg får en god følelse inni meg! :D

Jeg har det helt fint - det går bra å jobbe igjen og jeg trives. Har det fint i min nye kåk, og jeg lever et liv og jeg er veldig lite på internett. Har ikke det "behovet" lenger, jeg har endelig fått meg et liv og jeg koser meg masse med å gjøre masse utenom å sitte her hele tiden. Kjempedeilig, rett og slett! :blunke:

Min nye kjæreste brente en CD til meg her for noen dager siden, og jeg ble rørt til tårer. Han hadde brent masse nydelige sanger, men blant annet hadde han brent "Take my breath away", "When a man loves a woman", "Have I told you lately" osv... :hjerte: Så søtt - jeg har aldri opplevd at en mann har brent en CD med kjærlighetssanger til meg før! :) Sjarmerer meg i senk, gjør han! hehe...

Han har skrevet dikt til meg, og han har skrevet på den CDen han brente "Til drømmejenta mi. Takk for at jeg får være din, jeg er ubeskrivelig masse glad i deg og jeg kan ikke få sagt nok hvor glad jeg er for at du vil ha meg" :hjerter:

*sukk*

Hehe...

Jeg har fortalt exen at jeg har fått meg ny kjæreste, og han har også fått seg ny kjæreste. Vi er venner, og gleder oss på hverandres vegne. Det kan vel hende at det blir rart første gangen vi ser hverandre med nye kjærester, men ingen av oss er knekte eller såret eller noe sånt. Vi er gode venner og prates nå og da. Så alt er såre vel!

Jeg har fortalt min familie om min nye kjæreste, og de er kjempenysgjerrige på ham og vil veldig gjerne at jeg skal ta ham med meg hjem neste gang jeg kommer slik at de får hilse på ham...hehe... Det er jo kjempespennende og skummelt - jeg vil så gjerne at min familie skal like ham men samtidig så har jeg noen foreldre som er ganske fordømmende og samtidig så vet jeg at de forgudet exen min og de kommer garantert til å sammenligne... "X gjorde ditt, X sa datt, din nye gjør ikke sånn og sånn og sånn gjorde X" osv... :roll: Min nye kjæreste er veldig annerledes enn exen og derfor vet jeg at de kommer til å sammenligne.... :roll: Men pappa (av alle mennesker faktisk!!!) sa at "så lenge du har det bra, veslejenta mi, så er jeg fornøyd" (jada, jeg blir 23 og han kaller meg veslejenta si....) Dessuten er det ikke dem som er sammen med ham, det er jeg :wink: Han er ganske spesiell, og min familie som kommer fra et lite sted og ikke har vært "ute i verden" så er de ganske trangsynte på en del ting.... Men, jeg håper det går bra. Ikke skal jeg hjem på en stund enda heller, så det blir fortsatt en stund til de får treffe ham uansett da.

Jeg skal antagelig treffe min nye kjærestes foreldre i løpet av denne uken... :o Jeg hater egentlig sånt, jeg synes det er dritskummelt!! :lol: Jaja, jeg får legge inn sjarmen i meg så kanskje de liker meg :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pussig, folk er innom kun når jeg har det tøft... :roll::ler: Hehe... Det er som DonPedro sa her en gang, det er som et slags Big Brother-greie det her, men så lenge jeg har det fint så er det ikke så spennende å følge med meg.... :wink:

Vel, jeg er ikke her så ofte og oppdaterer heller da... Jeg har ikke så mye nytt å fortelle egentlig... Jeg har møtt kjærestens foreldre, det var helt greie mennesker, men de er ganske gamle så det var litt vanskelig og finne på noe å prate om + at jeg er temmelig sjenert derfor sier ikke jeg for mye de første gangene heller... Men det gikk jo bra og jeg overlevde! :lol:

Ellers har jeg ikke noe nytt å si... Er det snart duket for et nytt KG-treff kanskje? :D hehe... Jeg er klar for å ut på byen snart, jeg!!! :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, her må det hardere midler til ! Juhu Lilian !!!!!!!

*rope og bråke, sette anlegget på full guff og vente på rasende banking fra naboer*.....DETTE må du da høre vel???

hihi... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått et liv så har jeg oppdaget noe... KG er kjedelig. Internett er kjedelig. Det er så mye morsommere å leve i det virkelige liv. :wink: Det eneste aberet er at det koster mer å leve i det vireklige liv enn det koster å leve her inne. :ler:

Sykt egentlig. Det skulle liksom ikke mer til enn å flytte og starte "for meg selv" så snudde alt seg totalt på hodet for meg - men til det bedre. Utrolig deilig må jeg si. Forandring fryder! :wink:

Her om dagen så var exen innom på besøk. Han skulle hente noen papirer som jeg hadde liggende. Så han kom med en gang han var ferdig på jobben og da var typen min her. Må innrømme jeg var dødsspent, for det var første gangen som de skulle hilse skikkelig på hverandre, og jeg lurte veldig på hvordan exen kom til å ta det osv osv. Vel - det endte med at exen var her i ca. 3 timer og satt og skravlet og skravlet og var bare hyggelig! :D Det var utrolig koselig faktisk!! Så fikk typen og jeg sitte på inn til Asker med ham fordi vi skulle møte noen andre der og greier. Det var helt utrolig, det føltes som en drøm. Dette er akkurat slik exen og jeg sa vi ville ha det! At vi skulle fortsette å være gode venner, at vi skulle glede oss på hverandres vegne og at vi kunne besøke hverandre osv. Så herlig at vi kan ha et sånt forhold! Vi snakket om hans nye kjæreste, og min nye var jo her så derfor var alt bare fryd og gammen rett og slett :D

Jeg er heldig! Som har et sånt forhold til en jeg har delt "halve livet" med, om dere skjønner. Så jeg stortrives virkelig om dagene!!

Jeg skal vist være med på sommerparaden i år jeg... I Oslo... Siste helgen i Juli :o Hjeeeelp!! hehe... Det går vel bra, men jeg er ikke vant til å vise meg fram på den måten der da. Men det blir vel dritgøy tenker jeg.

Om to uker skal jeg hjemover. For første gang siden i sommer faktisk. Jeg skal ikke hjemover alene. Typen skal være med. Det blir spennende. Pappa er ikke hjemme da fordi han skal ha en operasjon, og mamma er jo fortsatt i Spania med samboeren. Men typen skal hilse på begge mine søstre og deres familie. Det blir spennende, men jeg tror det går bra. De kommer til å like ham - det er jeg ganske sikker på. Men det er alltid skummelt likevel. Typen er kjempenervøs... hehe...

Forrige helg var jeg på hyttetur med typen og hans foreldre. Ble invitert med fordi de ville bli bedre kjent med meg siden de hadde hilst på meg kun en gang og da var jeg ikke der så lenge. Så fra lørdag til søndag forrige helg var vi på deres hytte. Kjempekoselig, han har veldig hyggelige foreldre. Men de er ganske annerledes enn de foreldrene og svigerforeldrene jeg har vært vant til :lol: Men de er hyggelige, så det går bra likevel.

Moren hans forguder meg :ler: Hun sa klart ifra til typen at "Lillian er kjempesøt og utrolig hyggelig. Du må ikke miste henne, hvis du mister henne blir jeg utrolig sur på deg!" :ler: Det var faktisk ordrett avskrift av hva hun sa til typen. :ler: Hyggelig det da. Koselig å bli likt, man vil jo gjerne at foreldrene til den man er sammen med skal like en. Får håpe min familie blir like glad i typen som hans foreldre har blitt i meg.

Er allerede invitert med til Kina, Bejing i påsken neste år. Hele familien til typen. Rene slektstreffet :ler: Hvis ting går slik man ønsker, så blir jeg med jeg. Artig det da - få reise til Kina!

Nu skal jeg spise. Reinsdyrskav med pommes frites og saus.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte, snille, flotte, sterke og gode Lillian. :blomst:

Det er så godt å høre at du har det bra og at du har "fått et liv". Det er selvfølglig synd at du er mindre her på KG, men det betyr vel bare at du ikke trenger oss "gamle tantene" (eller de andre kranglefantene) så mye lenger. Savner noen sene chattetimer, men men. Du får gi den nye kjæresten din en god klem og ta godt vare på ham.

Go'klem fra meg. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ingen tur hjeomver til helgen likevel. Har ikke råd.

Ellers har jeg det bare fint - er forelsket, og stråler stort sett som en sol :D

Har sydd meg ny bukse!! Litt dårlig bilde, men det duger...

De gangene jeg er på nettet for tiden er jeg stort sett på et annet forum - rene familieforumet siden halve familien er der :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme oss helt ut da Lillian !! Du var jo havnet langt nede på side to !! *koste bort støv* huffa meg !! *hoste og harke* ....*a-a-ah- ahtsjo!!*.... :o

:ler:

Jeg har fått ny dagbok, ville bare tipse deg om det. Vet du har et nytt liv og det har jeg også nå. *ønske oss begge lykke til*- men - ikke glem KG helt da sant vel? :wink:

jeg er så glad inni meg - skal være litt kreativ. ønsker deg en strålende dag !!!

*kosemoseklemmelitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, jeg driver rene omsorgssvikten overfor KG jeg :ler:

Jeg har det bra!! Veldig bra!! Alt er toppers, jeg stortrives på jobben, gleder meg til å gå på jobb hver dag!!

Jeg har det bra med kjæresten, storkoser oss og har det kjempefint sammen!!

Jeg har det kjempefint med exen - vi har et supert forhold og er kjempegode venner så vi møtes og skravler og har det hyggelig sammen!

Jeg har fått lønning i dag, og det var på tide siden jeg har gått blakk i 2 uker allerde!!

Som dere ser: LIVET ER GODT Å LEVE!!

Men jeg savner Lassebasse.... :( Oh, Lasse, where are thou? :roll:

Sender ham sms i løpet av helgen jeg!

Håper folket har det fint!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AKUTT HJEMLENGSEL

Jeg har fått en akutt lengsel

Etter å reise hjem

Se min familie og klemme dem

Vise fram den nye jeg

Som stråler mer enn før,

Er slankere enn før

Og kler meg i mer enn svart

Jeg vil presentere dem

For min nye kjæreste

Vise ham den familien

Som jeg er så stolt av

La ham få se min barndomsbygd

Og bli kjent med mine kjære

Jeg savner dem så mye

Mine søstre og mine svogere

Mine to nevøer som knapt husker meg

Pappa som er nyoperert.

Mamma er så langt borte,

Men om to måneder kommer hun hjem!

Jeg vil hjem til min familie

Og være nær dem for en stund

En telefonsamtale er ikke nok

Når jeg tenker slik på dem

Jeg ville så gjerne hjem en tur

- om pengene hadde strukket til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Huff, jeg driver rene omsorgssvikten overfor KG jeg :ler:

Jeg har det bra!! Veldig bra!! Alt er toppers, jeg stortrives på jobben, gleder meg til å gå på jobb hver dag!!

Jeg har det bra med kjæresten, storkoser oss og har det kjempefint sammen!!

Jeg har det kjempefint med exen - vi har et supert forhold og er kjempegode venner så vi møtes og skravler og har det hyggelig sammen!

Jeg har fått lønning i dag, og det var på tide siden jeg har gått blakk i 2 uker allerde!!

Som dere ser: LIVET ER GODT Å LEVE!!

Men jeg savner Lassebasse.... :( Oh, Lasse, where are thou? :roll:

Sender ham sms i løpet av helgen jeg!

Håper folket har det fint!!

LillianHEEEEEII!!! :kul:

Superfint du har det bra!!!! Har ny tlf uten nr ditt jeg... Så send en mld du!

Har det ok jeg, og sosialiseringen (venner altså) går kjempebra! Blink fungerer jo!... hehe....

klemogklemogklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...