Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #121 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg donerer en is til Fond Lillian neste gang jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #122 Del Skrevet 20. august 2004 Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær. Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan Det skal i hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 26. august 2004 #123 Del Skrevet 26. august 2004 Har lest litt i dagboken din jeg. Ganske utrolig hvor mye som kan endre seg på et år er det ikke? -Lizbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. august 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 26. august 2004 Så koselig med hilsninger fra nye!! Lillian blir alltid veeeldig glad for hilsninger! Ser dere jeg har begynt å raide KG litt oftere igjen? Savner dere, sjø Jeg har det fortsatt bare bra - er bare ¤¤"&%%/&/ dritlei unger for tiden... hehe.. Innkjøring i barnehagen og vi har et par stykker som griner heeeeele dagen.. Ikke rart man blir GAL!! Både i går og i dag så har to av de "gamle" ungene sovna på gulvet fordi de har vært så slitne!... Det er jo pga all grininga det da... Jaja, snart helg og da skal kjæresten min og ei venninne og jeg ut på byen lørdag. Kjæresten jobber ikke lørdag så da blir det noen pils tenker jeg. Ha det litt gøy, for ukedagene er ikke veldig gøy for tiden.. hehe.. Jepp, Lizbet, du har rett. Utrolig hvor mye som kan endre seg på et år! Helt vilt at for bare et år siden så var jeg nede i en depresjon som bare ble verre og verre... Snodig.. Riktignok går jeg fortsatt på antidepressiva, men jeg føler meg ikke depressiv og har det knall! :-) Men nu har jeg fått Thea på msn så jeg skal skrævell litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. august 2004 #125 Del Skrevet 26. august 2004 Så kos å snakke med deg vennen. Det er alt for lenge siden asså :fy: Snuppa mi Kommer du tilbake kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 28. august 2004 #126 Del Skrevet 28. august 2004 Heia Lest dagboken din en stund,så nå var det vel på tide å gi seg til kjenne Håper du har en fiiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 29. august 2004 Takk for hilsninger! :-) Har ikke ork til å skrive så mye nå - men jeg er nok oftere på Kg igjen nå enn på leeenge, gitt.. Men ikke like mye som før Koselig å "se" igjen folkene som jeg har diskutert med, men det har jo kommet så vannvittig mange nye her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild Skrevet 29. august 2004 #128 Del Skrevet 29. august 2004 Kjære Lillian! Har skummet gjennom dagboka di, ønsker deg alt godt. Du er ei flott jente! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal flytte jeg... Sammen med kjærsten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 29. august 2004 #130 Del Skrevet 29. august 2004 Gratulerer Ønsker deg en ny og fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. august 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 30. august 2004 Takk takk for koselige hilsninger! Ja, som jeg skrev i forrige innlegg så skal jeg altså på flyttefot igjen. Kjæresten og jeg sover hos hverandre hele tiden, og siden min leiekontrakt kun var for et år og den snart er over så fant vi ut at vi like så godt kunne spare penger og flytte sammen. Særlig siden mine nåværende huseiere har skrevet i min nåværende kontrakt at de kan høyne husleien etter et år om flere flytter inn. Det vil ikke lønne seg, siden jeg allerede betaler mye for denne lille kåken. Så da fant vi likesågodt en større kåk til bare litt mer pris som vi kan bo i sammen. Det er rålekkert der!! :-) Ca. 60kvm sokkelleilighet, ganske ny. Det er entrè, stort bad og kjøkken som alt er flislagt. Så er det stor(!) stue og stort soverom. Det er bare sinnsykt fint der!!! Elsker kåken allerede!! Egentlig har vi satt dato for start av innflytning den 15.september, men pga at tidligere leier ikke har vært veldig flink til å vaske etter seg så fikk vi nøklene allerede i dag som kompensasjon. Så vi kunne begynne å flytte inn småtterier allerede om vi ville. Men vi skal ikke begynne å betale før fra den 15.september. Vi skrev under kontrakt i dag. Jeg har levert oppsigelse til mine nåværende huseiere, men har ikke hatt tid til å prate med dem face to face enda. Skal prøve å få tid etter jobb i morgen, tenker jeg. Sånn at vi får avtalt det praktiske. Ellers har jeg det strålende fint!! Gleder meg til å flytte inn i den rålekre leiligheten, men å pakke er ikke så mye å glede seg til... Jeg er egentlig lei av å flytte... hehe... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 30. august 2004 #132 Del Skrevet 30. august 2004 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. august 2004 #133 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har nå sagt det en gang men sier det gjærne igjen jeg da.......gratulerer så mye som snart sambo vænnen.Synes du gjør riktig i å følge ditt jeg.Er sånn det skal være.Og han virker da som en knakende god kar da Sove godt snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for kos hilsen snuppa mi! :-) Nå er det endelig helg! I morgen skal vi flytte over litt saker og ting, mens i dag skal jeg pakke litt her.. Usj, hater pakking.. hehe.. Men jeg gleder meg likevel, da! Ellers er alt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. september 2004 #135 Del Skrevet 4. september 2004 Goody goody Lillis Du får kose deg med pakkinga di du.Kanskje du vil komme å hjelpe meg om et par mnd tid å?? God helga da snuppsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2004 Forfatter #136 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har vært på Skeidar.. titta litt, siden vi har en plan! I den nye kåken er kjøkkenkroken lagd til så det er nesten som en baråpning mot stua. Så der har vi tenkt å kjøpe et barbord og to barstoler. Tror det blir utrolig stilig. Vi vil ha et rundt bord i svart/krom e.l. Stolene skal være svarte med skinnseter. Hvis noen har noen tips til noen internettsider, så kom gjerne med linker. Jeg var som sagt på Skeidar. Jeg fant en type aktuell stol, men den var ikke slik vi ville ha. Fant et rundt bord, men det var ikke noe fint. Så da reiste jeg hjem uten å ha noen flere ideer i hodet mitt. Nå skal jeg ut og ha meg en røyk.. (Noen som vil slutte sammen med meg??) Etterpå skal jeg gjøre noen nyttig her.. Ta oppvasken, legge sammen tørre klær, rydde litt, støvsuge og henge opp klær som er til vask nå. Så skal jeg lage middag for to i kveld, kjærsten kommer etter jobben. Han er ferdig kl. 20. så etter alt det skal jeg begynne å pakke litt... Hm.. Mon tro hvor jeg skal begynne??? hehe... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. september 2004 #137 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Lill'. :blomst_opp: Hyggelig at du har funnet veien "tilbake" til oss. Fint å se at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 4. september 2004 Takk takk, anonoyma! Jeg er ikke her like ofte som før, men jeg er her mer enn jeg har vært på nesten ett år nå.. Koseli å se at folk husker meg og fortsatt leser dagboken min da! :-) Er så redd for å bli glemt.... hehe.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. september 2004 Forfatter #139 Del Skrevet 5. september 2004 Gullet mitt måtte jobbe litt i dag også, enda det er søndag... Fylle inn varer.. Han er ferdig om en time eller to, så da skal vi begynne å pakke mer og flytte ting over i nykåken. Faren hans har tilhenger og skal hjelpe oss. Vi skal flytte over senga til kjærsten.. Endelig skal vi få stor seng!!! Min seng er nemlig bare 90 bred.. Vi skal også pakke ned litt mer, bli enige om hvor ditt og datt skal stå osv. Vi har forresten bestemt oss nesten 100% for barbord og barstoler også. De har noe som heter "cool barsett" på Bohus, det koster 1998kr for to stoler og et bord. Dritstilig synes vi iallfall. Tror det vil passe perfekt inn. Men vi har også diskutert litt om vi skal ha bar eller om vi skal ha spisestue... hehe.. For vi kan ikke ha begge deler, da blir det for mye og da blir det seende rotete ut. Gullet mitt ville jo ha begge deler, men da måtte Lillian sette foten ned Men vi har nemlig også sett et spisestuesett som er utrolig lekkert så vi har ikke heeelt bestemt oss enda. Spisestuesettet kostet ikke stort mer enn barsettet, og da er det bord og 4 stoler... Vi får se, vi får diskutere litt i dag når vi er i nykåken.. Nu skal jeg dusje før han kommer fra jobb, for da skal vi rett opp til han og begynne pakkingen.. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. september 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 6. september 2004 :o Jeg var nesten på side 2... Måtte bare forhindre det... NATTA! *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg