Gå til innhold

Hva slags kallenavn på datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest loren

Jeg har noe som ligner på et jentenavn, men som, såvidt jeg vet, ikke er det ;P

Kort og enkelt med 4 bokstaver,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forsåvidt det er ganske harry med nick som gjenspeiler bilen du har eller bilmerket du liker osv..

AlfaRomeo

Fiesta

Lamborghini

osv...

Styrer glatt unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesta er ikke et merke, men en modell.

Kallenavnet er det første inntrykket potensielle partnere får av deg. Det skal si noe om deg som person. Alder og navn holder derfor i massevis. Er du interessert i litteratur eller film, så kan du treffe likesinnede ved å hente inspirasjon fra den verdenen. Gromjenta53, Traktorgutten75, Vossafåret93 og Marlboromora45 får forhåpentligvis aldri napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesta er ikke et merke, men en modell.

Jeg vet det, men det spiller ikke så stor rolle på meningen av det jeg skrev uansett. Du så kanskje ikke at jeg skrev "bilen du har" som er et litt videre begrep enn merket.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skjønte jeg ikke. "Belladonna" er fra italiensk. Jeg ble inspirert av Bjørn Afzelius.

Belladonna er en narkotisk plante :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Belladonna er en narkotisk plante :P

Det vet jeg. Jeg kan også være berusende og forførende, det er opptil flere som har sagt det til meg :lur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men giftplanten (nattskygge) er jo oppkalt etter italienske bella donna - vakker kvinne. Italienerne vet nok hvor giftige og bitre kvinner kan bli, under gitte omstendigheter.

Du må nok tenke mer i sirkler enn linjært og du skal skjønne den. Den refererte til at du oppkalte deg etter egenskap, samtidig som ts etterspør eksempler. Da ble det for fristende, der det dinglet som en glinsende feit makk som vrikker seg vellystig foran en glad laks. Ikke ta det personlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men giftplanten (nattskygge) er jo oppkalt etter italienske bella donna - vakker kvinne. Italienerne vet nok hvor giftige og bitre kvinner kan bli, under gitte omstendigheter.

Du må nok tenke mer i sirkler enn linjært og du skal skjønne den. Den refererte til at du oppkalte deg etter egenskap, samtidig som ts etterspør eksempler. Da ble det for fristende, der det dinglet som en glinsende feit makk som vrikker seg vellystig foran en glad laks. Ikke ta det personlig.

Jeg har da humoristisk sans :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg. Jeg kan også være berusende og forførende, det er opptil flere som har sagt det til meg :lur: .

Jeg har aldri opplevd at blomster har forført meg. Hvordan fungerer det?

Når jeg tenker meg om, har jeg aldri blitt forført i det hele tatt, og jeg er ganske sikker på at det eneste som hadde skjedd er at jeg hadde hatt problemer med å vite hvor blikket og hendene mine skulle være, så jeg hadde vel bare blitt stående der som en råtte som står og lukter etter mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg bruker navnet på en sang av favorittbandet mitt, som også har en annen betydning direkte oversatt. Folk som liker samme band pleier å gi seg til kjenne ganske kjapt, mens de som må spørre hva det betyr ikke fanger min umiddelbare interesse...

Haha.. så enig så enig.. Men om menn da så klart, har jo ikke lest noen kvinners profiler. Menn er så vanvittige sporty, og de bor omtrent på en fjelltopp, og langrenn og sykkel er livet. Og de har jo reist jorden rundt også. Alle sammen! Er det ingen der ute som kan tenke seg å gå på langrennstur en gang eller to i tiåret omtrent? Og som må tvinge seg selv på trening akkurat som meg?!

Nei, jeg gir opp.

Med så mange mannfolk som angivelig sprader rundt på fjellet hele dagen, så er det rart fjellheimen ikke er slitt ned for lenge siden :fnise:

Da liker jeg bedre de som skriver at de spruter spylevæske på trikotbekledte 40-åringer langs Sørkedalsveien :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Steinar fra Moss (eksempel) er nok relativt vanskelig å lokalisere, selvom man går utifra ca. alder. Jeg skrev med en mann på KG en periode. Underskrev den første tiden med nicket mitt, men etterhvert brukte jeg fornavnet mitt. (Jeg har skrevet i innlegg andre steder at det er 18 kvinner i Norge med dette navnet.) Det var ikke lurt, oppdaget jeg. Det tok ikke så lang tid før mannen fant ut hvem jeg var. Ikke nok med det, men han fortalte hvordan han fant det ut, ved hjelp av google og andre kilder. Da fikk jeg en ekkel følelse i meg og rare tanker, ble litt paranoid. Jeg vet hvem han er også og hvor han bor, men det vet ikke han at jeg vet.

Steinar fra Oslo er vel mer korrekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dere har datet?

Nei fri og bevare meg :sjokkert: . Jeg har vært borti en mann som oppførte seg på samme måte for lenge siden. Allerede ved vårt andre treff fortalte han meg hva jeg kunne få lov til og ikke få lov til. Nå slo det meg plutselig en tanke, kanskje det var Steinar den gangen? Jeg sa ganske kjapt takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...