Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Annaires
Skrevet

Er det virkelig noe å krangle om? Det er ikke din unge, så da er det vel bare å slette bildene?

Man bør velge sine kamper...

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Gudbrutlemeg, minn meg på at jeg ALDRI involverer meg med en mann som har barn. Sinnsyke kvinnemennesker! :lete:

• Liker 4
Gjest penelopen
Skrevet

Jeg har slettet bildene og bedt om "fred". Sa vi måtte komme overens pga gutten. Hun brydde seg lite, men sa iallefall takk. Enda en gang er det vi som gir oss...

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo tross alt stesønnen hennes.. kan vel ikke akkurat sammenligne sønnen til mannen på lik linje med hvilke som helst andre?

Hva om de får felles barn? Er det da sånn at hun ikke kan publisere bilde av søsknene sammen heller, pga eksens sjalusi?

Øy!! Hadde jeg hatt barn med en fyr, vi hadde gått fra hverandre, han hadde fått ny dame, jeg ikke kom overens med den nye dama hans hadde jeg klikka om hun la ut bilder av ungen MIN på nettet!!! Da hadde grensa mi nådd!! Og HVORFOR MÅ du legge ut bilder sv ungen hennes? Prøver du å provosere fram drama? Ikke rart hun ikke liker deg!

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har slettet bildene og bedt om "fred". Sa vi måtte komme overens pga gutten. Hun brydde seg lite, men sa iallefall takk. Enda en gang er det vi som gir oss...

TS

Åy det er ille for DEG tenker jeg!!? Du skriver alt i "vi" form. Barnet det er snakk om her typen din og xn hans sitt- har overhode ingenting med deg å gjøre egentlig. Eller jo, kun når han er " hos pappa". legge ut bilder av ungen på din Facebook side er bare ubrukelig, hadde skjønnnt det om det var felles bilder av alle sammen og typen din hadde lagt det ut på SIN side og tagga deg...men det er ikke tilfellet her. Slutt å lag unødig drama og grow up!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS: det er lite vitts å spørre om det her på KG siden de aller fleste kvinnene her er selv den sjalue barne mora... just sayn....

Du har ingen grunn til å slikke henne etter ryggen bare fordi hun har unge med typen din, det er jo akkurat den makta hun prøver å ha over han, og bevise deg at han er fortsatt hennes.

Jeg er i samme situasjon selv, barne mødre er noen sjalue hurper!

• Liker 3
Gjest hogwash
Skrevet

TS: det er lite vitts å spørre om det her på KG siden de aller fleste kvinnene her er selv den sjalue barne mora... just sayn....

Jeg fikk absolutt samme inntrykket etter å ha lest tråden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon selv, barne mødre er noen sjalue hurper!

Barnemødre? Hva skulle man være mødre til hvis det ikke var barn?

Jeg må bare si at jeg har inntrykk av at de fleste klarer fint å finne ordninger som fungerer for alle parter, så noen her har nok vært veldig uheldige.

Uansett må man jobbe med å finne en god løsning som setter barnas i første rekke og sette sine egne behov til side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare si at jeg har inntrykk av at de fleste klarer fint å finne ordninger som fungerer for alle parter, så noen her har nok vært veldig uheldige.

Uansett må man jobbe med å finne en god løsning som setter barnas i første rekke og sette sine egne behov til side.

Skulle stå "barnas behov" i første rekke. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja barnemora, siden det er snakk om to foreldre som har unge ilag uten å være sammen mer.

Det er jo oftest mer utbredd situasjon at det er barne mødrene istedenfor fedrene som holder helvette med farens/morens nye forhold.

Det er dessuten ikke TS som er dramaqeen, det er barnemora som lager helvette utav småting selvom hun selv og hele slekta osv har bilder av ungen på facebook fra før av...Når mor har en sånn holdning til stemora, hvordan i all verden skal ungen da klare å forholde seg til stemor? Lukter kun demonstrering fra morens side her spør du meg.

Den eneste som burde sette seg selv på side her og tenke på ungen er barnemora...

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

...og den eneste man kan forandre er seg selv!

• Liker 2
Skrevet

Det skal vel ikke så mye fantasi til for å skjønne at det kan være vondt når mamman eller pappan til barnet ditt får en ny samboer som pluttselig skal begynne å oppdra barnet ditt, legge ut bilder av det på FB og være en viktig påvirkningsfaktor i barnets liv, hvis dette mennesket er et man ikke har spesielt mye til overs for, eller hvis dette mennesket virker respektløst ovenfor deg som forelder, eller hvis dette mennesket sågar var skyld i bruddet... Jeg tror det er vanskelig å være totalt likegyldig og nøytral til hvem exen sin blir sammen med så lenge det er barn i bildet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg føler dette går mer på hva bm mener om ts enn at hun har et bilde av henne og sønnen sin sammen. skal alle i familien til bm og bf har bilder av gutten, men ikke ts fordi mor ikke liker henne? herregud! ha de der du. bf sier det er greit, og det er han du må forholde deg til. Om det skulle være noe problem må bm ta det med bf og ikke med ts.

Sitter bm og snoker på ts sin side siden hun vet at hun har bilde av seg selv og gutten på fb?

Skrevet

TS

Gjør som gjest her oppe foreslo: la far legge ut bildene og tagge deg i dem ;)

Jeg tror dette var en kamp dere måtte tape, for det er så mange andre måter dere kan dele bildene med familie og venner på som ikke sårer/provoserer mor. Og jeg vet ikke om jeg synes dette var en kamp det var verd å ta. Kampen om å hente i barnehagen: ja! Kampen om å være hjemme med barnet når far jobber: ja! Kampen om å ha bilder av forlovedens barn på facebook når moren ikke vil: hmm... er det verd det?

Mannen min har også barn, og vi har noen bilder på facebook av oss sammen. De jeg har tatt er fra de er tenåringer, når de selv fikk seg facebook og jeg kunne tagge dem. De andre bildene, fra de var mindre, er tatt av familien deres hvor jeg har blitt tagget. Dette har ikke vært bevisst fra min side, men det har egentlig ikke falt meg inn å legge ut bilder av dem der.

Vi har et bildegalleri med hauger av bilder av dem, og oss, siden de var små, men vi har ikke lagt ut disse på facebook. Hvis moren ville ha disse bildene fjernet ville jeg sagt at det var farens galleri også. På facebookprofilen min kan jeg ikke si det, så der ville jeg nok bare fjernet dem. Men det er meg. Jeg synes ikke at du ikke har rett til å ha dem der. Bare at det ikke er verd kampen.

• Liker 1
Skrevet

hehe bra du slettet bildene, jeg ble kjempe provosert da stemoren til min nevø på 2,5 år la ut bilder av ham, det ble moren også.

• Liker 1
Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Hun liker meg ikke, rett og slett. BF har bilder av sønnen på facebook, dette har hun ingenting imot.

Herregud! Det er jo forde det er hans sønn. Punktum finale!

På lik linje med andre som har skrevet her inne, så begriper jeg ikke hvorfor du absolutt må ha bildene der og lage en krangel ut av dette.

Du må fatte at det er ikke ditt barn. Dermed har du ingenting du skulle ha sagt når mor til barnet sier at du skal fjerne bildene.

Når hun ikke liker deg fra før, gjør du ikke saken bedre ved å provosere henne.

Og jo, hun har sin fulle rett til å anmelde deg når du harbilder av hennes sønn på en nettside og nekter å ta det bort.

Tenk deg litt om.

Endret av Seniorita
  • Liker 2
Skrevet

Åy det er ille for DEG tenker jeg!!? Du skriver alt i "vi" form. Barnet det er snakk om her typen din og xn hans sitt- har overhode ingenting med deg å gjøre egentlig. Eller jo, kun når han er " hos pappa". legge ut bilder av ungen på din Facebook side er bare ubrukelig, hadde skjønnnt det om det var felles bilder av alle sammen og typen din hadde lagt det ut på SIN side og tagga deg...men det er ikke tilfellet her. Slutt å lag unødig drama og grow up!

Helt sjokkerende! Hadde jeg sagt noe sånt, om mine bonusbarn, så hadde både bm, bf og barnets familie lurt på hva jeg gjorde i livet til bf. Selvfølgelig har barnet noe med ts å gjøre, det vil det ha så lenge de er sammen. De er faktisk en familie!!!!

Jeg syns det var lurt å slette bildene, blir for dumt å krangle om noe sånt. MEN, samtidig syns jeg det er bm som driter seg ut her. Det er jo ikke vanskelig å skjønne at dette ikke handler om et bilde el to av ungen hennes, men sjalusi. og at dette bare var noe å klage på helt til hun finner noe annet.

men uansett så er det greit å velge sine kamper ts, så får bm sitte med sine problemer og forsure livet sitt selv. Jeg skjønner at sjalusi er vondt og at det kan få deg til å opptre dumt. Men noen ganger må man forsøke å oppføre seg, om ikke annet for ungen sin skyld.

Det beste for ungen er jo uansett at far har funnet seg én ny dame, som ungen kan forholde seg til, og som blir en omsorgsperson i livet hans. Det virker jo i allefall på meg som at ts er oppriktig interessert i denne ungen. Og ingenting er vel bedre enn det. Jeg mener, i skilsmisse saker, så er det vel barnet som er viktigst, og ikke bm's følelser??

• Liker 1
Skrevet

Steng profilen din så henne ikke kan se noe ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg er så glad jeg er kvitt eksn min, ungene hans, og ikke minst svineeksen hans.

Skrevet

Helt sjokkerende! Hadde jeg sagt noe sånt, om mine bonusbarn, så hadde både bm, bf og barnets familie lurt på hva jeg gjorde i livet til bf. Selvfølgelig har barnet noe med ts å gjøre, det vil det ha så lenge de er sammen. De er faktisk en familie!!!!

Jeg syns det var lurt å slette bildene, blir for dumt å krangle om noe sånt. MEN, samtidig syns jeg det er bm som driter seg ut her. Det er jo ikke vanskelig å skjønne at dette ikke handler om et bilde el to av ungen hennes, men sjalusi. og at dette bare var noe å klage på helt til hun finner noe annet.

men uansett så er det greit å velge sine kamper ts, så får bm sitte med sine problemer og forsure livet sitt selv. Jeg skjønner at sjalusi er vondt og at det kan få deg til å opptre dumt. Men noen ganger må man forsøke å oppføre seg, om ikke annet for ungen sin skyld.

Det beste for ungen er jo uansett at far har funnet seg én ny dame, som ungen kan forholde seg til, og som blir en omsorgsperson i livet hans. Det virker jo i allefall på meg som at ts er oppriktig interessert i denne ungen. Og ingenting er vel bedre enn det. Jeg mener, i skilsmisse saker, så er det vel barnet som er viktigst, og ikke bm's følelser??

Helt enig! Blir helt sjokkert over folk her som sier at ts ikke har noe med stesønnen å gjøre og ikke har en dritt hun skulle ha sagt. Hallo de er faktisk familie nå! like it or not. Bm virker kun sjalu og derfor kommer hun med trusler om anmeldelse og det hele. Så skal ikke ts få lov til å legge ut bilder av han hvis de har vært på ferie sammen? Hun kan ikke legge ut bilde av han og faren sammen f.eks? Kun pga bm er kjempe sjalu av seg?

Synes forresten ts har fått mye pepper i denne tråden selv om jeg er enig i at hun burde slette bildene nå. Kun for å slippe drama og anmeldelse. Vet aldri hva sjalue ekser kan finne på! men synes det hele blir for dumt. Bm må bare finne seg i at de faktisk er en familie nå. De er jo tross alt forlovet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...