Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Låne på biblioteket da, gratis :nigo:

Ja, det var en ide. Hvis de har boken der da...ikke helt oppdatert dette biblioteket her, og jeg gidder ikke å løpe Oslo rundt for å lese en bok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Hvordan går det med HjemmeAleneFrigg?

KOser du deg?

Synes du har vært superflink til og rydde og hive sminke o.l.

Bare kom og ta et røsk her om du vil.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hvordan går det med HjemmeAleneFrigg?

KOser du deg?

Synes du har vært superflink til og rydde og hive sminke o.l.

Bare kom og ta et røsk her om du vil.... :sjenert:

Det går veldig bra :jepp: Deilig å være hjemme alene, men kjenner det blir deilig å få hjem kjære i morgen kveld/ natt :)

Rydding ja....det trengs en opprydding iblant. Akkurat nå har jeg/ vi et stort fjell med ubretta klær her hjemme. Men det er et ork å ta det, så da får det vente til helga eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var middagen fortært og matpakken til i morgen laget. Kjøpte meg matboks fra Grete Rhoede, hvor det er tre rom. Og det er genialt, for da får jeg med meg forskjellig mat. Så i morgen blir det stekte grønnsaker, cherrytomater og jordbær i matboksen :sikle:

Fikk bakt lavkarbobrød i dag også, og det smakte greit nok. Blir i alle fall mett av det. Men neste gang skal jeg ha i litt salt, for det ble litt lite smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du begynne med lavkarbo? :)

Jeg lånte boka på biblioteket. :jepp: Jeg låner alltid bøkene der jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og et sånt fjell.

Vurdert og begynne med fjellklatring?

:ler:

Nei, har ikke det.

Skal du begynne med lavkarbo? :)

Jeg lånte boka på biblioteket. :jepp: Jeg låner alltid bøkene der jeg. :)

Gikk på lavkarbo en liten stund, men jeg måtte slutte med det ettersom humøret mitt ble helt forferdelig. Fikk nok ikke i meg det jeg trengte av vitaminer og mineraler. Men lavkarbo fungerer i alle fall og det er helt fantastisk for å få sår til å gro. Hadde et sår på fingeren som jeg hadde hatt i mange år og prøvd alt mulig for å få bort. Men da jeg begynte på lavkarbo, så forsvant såret nesten med en gang.

Bakte brødet for at det er greit å få i seg litt mindre karbohydrater uansett om man går på diett eller ikke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nok karbohydrater får man nok i seg uansett. :lol:

Og så er det jo greit i disse "brødkrisetider". ;)

Hva skal du i morgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nok karbohydrater får man nok i seg uansett. :lol:

Og så er det jo greit i disse "brødkrisetider". ;)

Hva skal du i morgen? :)

:skratte:

Brødkrisetider.....det er så latterlig at folk hamstrer brød! Er det noe jeg virkelig hadde klart meg uten, så er det brød.

I morgen skal jeg og kjære være hjemme, kose oss i sofaen i joggebukse, hettegenser og spise god mat og bare se 17.mai på tv/ projektor :jepp:

Vi gidder ikke å stresse ut når det er meldt så mye regn. Det kommer tidsnok en periode i livet med barn hvor man nesten bare må ut, så vi får nyte tiden uten nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Spiser nesten ikke brød, bare når jeg har stekt egg. Ellers spiser jeg mest knekkebrød.

Det hørtes ut som en utrolig koselig 17. mai!! Er jo bare meldt drittvær uansett. :dry:

Ja nyt det! Selv om det er veldig koselig å se sine små i tog i finstasen, så er 16. mai bare stress egentlig.. Litt stress på 17. mai også.. rett fra barnetoget og til aktiviteter på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Spiser nesten ikke brød, bare når jeg har stekt egg. Ellers spiser jeg mest knekkebrød.

Det hørtes ut som en utrolig koselig 17. mai!! Er jo bare meldt drittvær uansett. :dry:

Ja nyt det! Selv om det er veldig koselig å se sine små i tog i finstasen, så er 16. mai bare stress egentlig.. Litt stress på 17. mai også.. rett fra barnetoget og til aktiviteter på skolen.

Tror det er kjempekoselig å se barna sine gå i tog, og 17.mai blir nok noe annet når man har barn. Men deilig å bare nyte dagen hjemme når man kan.

Nå ser det ut til at været blir mye bedre enn det var meldt til å begynne med da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjente jeg at jeg begynte å få vondt i halsen, og de to siste dagene har jeg vært på do og tisset hver time! Og det betyr bare at kroppen brygger på noe. Og det stemte nok, for i natt har jeg våknet flere ganger av at jeg var gjennomvåt av svette. Måtte stå opp og hente meg et håndkle til slutt :ler:

Og da jeg våknet i dag, så var halsen enda vondere og det tok litt tid før stemmen min kom tilbake. Så jeg tror ikke det gjør noe at vi blir hjemme i dag.

Nå har kjære ryddet kjøkkenet og satt på ovnen så vi får nybakt brød. Jeg skal gå i gang med å lage Panna Cotta som vi skal ha til dessert i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda.. håper du ikke blir veldig syk da. :troest:

Masse god bedring! Pannacotta høres kjempegodt ut! :sikle:

Ha en kjempefin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. håper du ikke blir veldig syk da. :troest:

Masse god bedring! Pannacotta høres kjempegodt ut! :sikle:

Ha en kjempefin dag! :klem:

Nei, håper ikke jeg blir syk nå, for det er veldig lite folk på jobb både i morgen og neste uke. Men kommer til å bruke dagen i dag på å slappe av og bare kose meg.

Nå er det på tide å få begynt på del to av Panna Cotta`en :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Pannacottaen god? Brukte du noen saus til? :)

Jeg skal også jobbe i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble Pannacottaen god? Brukte du noen saus til? :)

Jeg skal også jobbe i morgen. :)

Den ble god,men veldig mektig ettersom jeg la lagvis panna cotta og stivnet bringebærsaus. Så jeg har dessert til i morgen også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag og snart helg, men jeg klarer ikke å glede meg over det. Har virkelig ikke lyst til å dra på jobb i dag. Det er alt for lite folk på jobb, og jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske sliten. Forrige uke var vi to voksne på basen, og fra og med i dag og neste uke, så er nabobasen bare en (!) voksen, så vi må låne bort en av våre noe som gjør at vi blir bare to voksne neste uke også. Og det er helt greit å låne bort noen, det må vi jo bare, men det er tungt å være den som alltid er på jobb når man er bare to voksne.

Men slik er det bare, så da får man vel gjøre det beste ut av det.

:Gjesp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikkelig godt ut Frigg! :sikle:

Huff ja det er slitsomt å jobbe med for lite folk.. Kjenner til det der.. :(

Du får sørge for å slappe skikkelig av i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en bra dag på jobb i går. Lite barn og en ekstra voksen jegikke hadde regnet med. Så dagen gikk ganske fort. Etterpå ble det trening og litt sol. Var ikke hjemme før 20. 30! Men da jeg kom hjem ble det taco og film. Langdryg film,så jeg sovnet på sofaen... Som så ofte før!

I dag har vi vært å kjøpt litt ting som kjære trenger tilhobbyen sin og jeg har fått kjøpt meg noen singletter. Snart blir det en tur til plantasjen og kjøpe litt blomster. Må ha nye ettersom påskeliljene har gjort sitt.

Deilig helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...