Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Når vi en vakker dag går fra leid leilighet til egen plass skal jeg og kjøpe meg vaskehjelp.

Det er en god investering synes jeg.

Vaskehjelp og oppvaskmaskin.

Det er drømmen!!

:ler:

Sprekinger som er ute og går så langt!

Så flink skulle jeg og vært.... :sjenert:

Oppvaskmaskin var noe av det første vi kjøpte da vi flyttet inn her. Hadde ikke klart meg uten.

Du er jo superflink til å trene da! Du er jo oftere på trening enn det jeg er :jepp:

Har ikke vært på trening denne uka enda. Formen er laber hos begge to; kjenner at det er noe baselusker som herjer i kroppen og da har jeg funnet ut at det er like greit å la kroppen slappe av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper på en basseluskfri påske! :fnise:

:klem:

:fnise:

Det håper jeg også på. Er litt basselusker i kroppen enda kjenner jeg, men lurer på om det kanskje er allergi? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en zyrtec å se om det går over :)

Liker ikke å ta allergimedisin, for da finner jeg ikke ut hva jeg reagerer på. Men det har vært bedre i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye å skrive om i dag.

Har vært hjemme hos svigermor i helga, hvor kjære har brygget øl og jeg har...kjedet meg litt. Tok som vanlig lengre tid det kjære skulle gjøre enn forventet. Men han ble ferdig til slutt, og ettersom vi skulle til Sverige i dag så måtte jeg nesten bli med i går slik at han slapp å kjøre tilbake til Oslo for å hente meg før vi dro til Sverige.

I Sverige fikk vi kjøpt nok mat til å fylle opp fryseren og noen småting som vi trengte. Og noe av det vi hadde kjøpt som vi trenger her hjemme og på jobb glemte vi selvfølgelig hjemme hos svigermor da vi var innom for middag på vei hjem. Men, men...

Nå skal vi se på serier og spise litt ost og kjeks med hjemmebrygget øl :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi snart ferie og :) :) :)

Ja,nå er det bare 6 1/2 time igjen på jobb :)

Men først skal jeg hjem og nyte en god biff og rødvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem* Flinke Frigg! Ha en strålende påske fineste! Kos deg med biff og rødvin, guuud jeg gleder meg til en saftig biff og det største glasset med rødvin du kan tenke deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hjemme hos mormor noen dager og vi har bare en dag igjen. Vi har kost oss med god mat,drikke, spill, skravling og ikke minst familien. Og det siste er helt utrolig,for familien har vært splittet i mange,mange år. Men nå ser det kanskje ut til at familien igjen finner sammen,noe som gleder meg masse! Har vært tøft å stå mellom barken og veden til tider og høre på de ulike versjonene fra begge sider.

Så vi har hatt en fin påske så langt.

Har også blitt litt mer babysyk etter at fetteren min var her med sin 9mnd gamle unge. Den ungen er så snill,stille og til å spise opp. Virkelig drømmeunge :jepp: så håper det ikke tar så veldig lang tid å bli gravid når vi først begynner å prøve om noen måneder ;-)

Nå er et par glass rødvin innabords, brettspill og kortspill er unnagjort og vi skal snart finne senga.

Fortsatt god påske til alle!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi! :hoppe:

Tenker dere på barn? :)

Etter bryllupet eller? :popcorn:

Flott at du har hatt en fin påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! :hoppe:

Tenker dere på barn? :)

Etter bryllupet eller? :popcorn:

Flott at du har hatt en fin påske! :klem:

Vi hadde en plan om å lage zafari-barn ettersom planen var zafari i oktober, men nå krysser vi fingrene for at det blir maldivene- barn :fnise:

Så vi får se hva som skjer fremover, men det kommer til å bli spennende :jepp:

Bryllupet kommer til å bli neste år, og da kan det jo kanskje hende at jeg står brud med kul på magen...litt ulike tanker om det, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen hjem i dag gikk mye raskere enn forventet. da vi dro oppover på onsdag brukte vi 10 timer, men i dag brukte vi litt over 8 timer hjem. Men i dag stoppet vi bare en gang, og kjære kjørte hele veien. Jeg "fikk ikke lov til" å kjøre, for vi skulle hjem :ler:

Da vi kom hjem og parkerte bilen, følte begge to at bilen fortsatt trillet, og da vi hadde vært hjemme et par timer, fant i sengen og skulle slappe av litt. Kjære måtte bare stå opp igjen, for han følte at han fortsatt kjørte bil :ler: Jeg har vært litt uggen etter bilturen, så det er kanskje ikke så lurt å kjøre så langt uten å ha flere stopper. Ikke så greit når det kjennes ut som om man er i bil når man ligger helt i ro!

I morgen er det jobb igjen, og jeg ser ikke frem til det. Greit å være hjemme-hjemme i påsken, men det blir ikke til at man slapper av på samme måte som når man er hjemme hos seg selv. I tillegg vet jeg at jeg må ta tak i noe på jobben som jeg gruer meg litt til og som jeg føler at ped.leder ikke er så villig til å være med på. Men når man er bekymret for et barn, så må man gjøre noe. Skummelt, men det må gjøres.

Nå er det snart senga igjen, å så er det plan.dag på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maldivene-barn høres helt topp ut! :tommelopp:

Jeg pleier bare å ha den følelsen hvis jeg har flydd lenge jeg. :fnise:

Da jeg satte meg ned i sofaen etter 12 timer på fly så følte jeg at jeg fløy ennå. :daane:

Det er sant at man ikke får slappet av så mye som når man er hjemme. Godt å komme hjem igjen!

8 timer er lenge i bil altså...

Uff det er ikke morsomt å ta opp sånne følsomme og alvorlige temaer. Håper det løser seg! :klem:

Snart senga her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay for Maldivenebarn (når reiste dere dit igjen, noen har nemlig gullfiskhjerne) :hjerte:

Jeg synes det er litt romantisk med kul på magen når man gifter seg jeg, vurderer faktisk det samme selv om vi rekker det :sjenert:

Håper du får en god prat med ped.leder i dag! Du er god som tar tak i dette, noen MÅ jo, stakkar liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay for Maldivenebarn (når reiste dere dit igjen, noen har nemlig gullfiskhjerne) :hjerte:

Jeg synes det er litt romantisk med kul på magen når man gifter seg jeg, vurderer faktisk det samme selv om vi rekker det :sjenert:

Skal vel egentlig godt gjøres om det klaffer å lage barn på Maldivene,men kanskje,kanskje. Øve kan man i alle fall gjøre ;-)

Sender deg en PM om når vi reiser jeg.

Fikk snakket med ped.leder i dag og vi ble enige om at vi begge skal ta en prat med barnevernet sammen for å få noen råd.

Håper du får en god prat med ped.leder i dag! Du er god som tar tak i dette, noen MÅ jo, stakkar liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og...lei. Har noen dager hvor jeg ikke har lyst til å dra på jobb kjenner jeg. Mye som skal gjøres, men jeg finner ikke motivasjonen. Gleder meg til helg, men gruer meg også. Kjære drar hjem til svigermor for å holde på meg hobbyen sin, men jeg orker ikke å være med. Gleder meg til helg så jeg får slappet av og gjøre det jeg vil, men gruer meg også for jeg kommer bare til å tenke på neste arbeidsuke.

Men kanskje ting blir bedre bare jeg får gjort unna litt ting ift barnevernet. Synes det er litt skummelt. Men jeg er ikke alene om det heldigvis.

Gleder meg til i kveld da. Da skal jeg ut med tre venninner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...