Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker kylling bedre enn spare-ribs da. Men er det i nærheten av Mr. HONG? kan jo evt spise der og så gå og drikke øl etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kylling bedre enn spare-ribs da. Men er det i nærheten av Mr. HONG? kan jo evt spise der og så gå og drikke øl etterpå.

Det ligger ved Rådhuset ;-) men mr. Hong ligger vel ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skål for en jobbfest i går :nigo: Det var utrolig morsomt :jepp:

Og det kjennes litt for godt på kroppen akkurat nå :sjenert:

Men kroppen er bedre enn forventet da :ler:

Og i kveld er det bursdagsfeiring hos en venninne...så her er det bare å lade opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin helg med mye sosialt og knallvær :sol: I går satt jeg ute på balkongen noen timer og bare koste meg i sola og litt ut på dagen var jeg og en venninne ut og gikk en tur på nesten tre timer...deilig.

Nå er det ny uke, med nye muligheter og med tre fridager :nigo: Mye lettere å komme seg opp og på jobb når man vet at det er fri i morgen :jepp: Kjære har tatt seg fri og ligger i senga og snorker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig søndag.

Merkelig hvor bra alt blir kun pga litt :sol: på himmelen.

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut. D ligger ved Rådhuset ja.. Får studere et kart jeg da. Vet jo hvor rådhuset er men kjedelig å gå og lete etter steder synes jeg. Heldig du som har fri i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig dag med sol på skyfri himmel og mange, mange varmegrader.

Etter jobb dro jeg og kjære ut for å trene litt. Tok rundturen vår på en mil, og vi fikk faktisk jogget litt og pulsklokka viste at jeg fikk forbrent 850kalorier. Det må jeg si meg fornøyd med :jepp:

Nå er jeg nydusjet og grønnsaker + laks står i stekovnen og godgjør seg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du fortelle meg hvordan du lagde den laksen og hva slags grønnsaker du brukte? Har fått så dilla på fisk om dagen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fortelle meg hvordan du lagde den laksen og hva slags grønnsaker du brukte? Har fått så dilla på fisk om dagen... :ler:

Jeg tok rett og slett å kokte kjapt opp broccoli og gulerøtter. Stekte sopp, squash, løk og hvitløk i panna og blandet i litt tomater fra boks + et par ss med creme fraiche (lett). Hadde alt i en ildfast form og la et par laksefileter oppå. Inn i ovnen i ca 25min.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært her frisøren og fått klipt opp håret en del. Deilig å få det gjort :-)

Nå er det hjem å lage middag. Blir salat med hjemmelagde kjøttbolleri dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med frisør time, burde virkelig tatt meg en tur jeg og! Jeg trenger iallefall å få tynne det ut litt, men er litt skeptisk for at det blir tykkere og tykkere for hver gang jeg tynner det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...