Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Så bra at dere har fått bestilt turen. Den er i boksen... :fnise: Må le litt av meg selv fordi jeg skrev det. Så det etterpå og så gadd jeg ikke å rette på det. :lol:

Godt med alenehelg også! :nigo:

Kos deg! :klem:

Skjønner godt at du gleder deg til å hente ringene! :strix:

:ler:

Jeg så ikke at du hadde skrevet boksen jeg :fnise:

tror nok helga går litt for fort, for jeg skal snart ut på kafetur med venner og da går timene. Men det er koselig da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våropprydningen er begynt, og gud så mye dritt man samler på :sukk:

Føler nesten ikke at jeg har begynt å rydde en gang jeg :ler:

Men nå skal jeg ta meg en velfortjent pause og bytur, så får jeg fortsette når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og hvem fikk jeg mail av i dag om at de hadde satt oss opp på feil oppstartsdato når det gjelder vasking? Joda...vaskefirmaet har rotet med datoene, så de starter ikke før mandag om litt over ei uke!

Og vi som skal ha besøk neste helg! Da blir det ikke mye rydding og ordnings da i alle fall :gjeiper: Men på en måte passer det bra at det er neste mandag, for ettersom det er kjære og lillesøsteren hans som skal være her hele helgen, så ser det nok ikke ut etterpå :ler:

De kommer til å sitte i joggebukse og spise potetgull, se film, drikke brus og kose seg gløgg i hjel :fnise: Og da passer det med en real vask her etterpå :skratte:

Har akkurat kommet hjem etter kafebesøk med en venninne. Veldig koselig. venninne A kom også innom en kjapp tur, men ettersom det ikke var lov til å ha med barnevogn inn så ble hun ikke lange stunden.

Nå skal jeg få ryddet ferdig i alle bladene våre og ta en siste puss på soverommet. Etterpå får jeg vel ta litt på badet og kontoret. Så slipper det å bli så himla mye neste helg.

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan så flink du er da! :klappe: og så på en søndag! :)

Daffehelg høres herlig ut! Du får joine dem du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan så flink du er da! :klappe: og så på en søndag! :)

Daffehelg høres herlig ut! Du får joine dem du også! ;)

Her i oslo er det bare lørdag enda....

Var deilig å sette seg ned kl 21. Da følte jeg at jeg hadde gjort nok for i dag. Så nå har jeg spist club sandwich....nam!

Har planer om å komme meg på trening i morgen. Håper bare ryggen nr bedre. Fikk meg en smell i dag,så litt stiv og om i enkelte stillinger. Nå er det tv,litt sjokolade og sofa resten av kvelden. Sikkert ikke lenge før jeg sovner :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan så flink du er da! :klappe: og så på en søndag! :)

Her i oslo er det bare lørdag enda....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig dag det har vært :sol:

Sol på skyfri himmel og godt og varmt i været.

Startet dagen med god frokost, byttet på sengen, satte på en vask og har lagt sammen en stor haug med klær.

Jeg og venninne B har gått oss en lang tur på 2 1/2 time i det fine været, og det gjorde godt. Ettersom jeg ikke skal på trening i morgen, men i stedet hente ringene :hoppe:, så ble det trening idag i stedet. Så jeg fikk forbrent flere kalorier av å gå en rolig tur med venninne B enn om jeg hadde vært på treningssentert og sett ut på finværet ;)

Da jeg kom hjem fikk jeg vasket vinduene, lagt nytt sengetøy på senge og laget knekkebrød. Nå skal jeg ta meg en dusj, lage middag og bare kose meg resten av kvelden. Kjære kommer hjem rundt 21.

I morgen er det ny arbeidsuke igjen, og jeg kan ikke si at jeg ser sånn veldig frem til det. Skal gå tidlig og sen annenhver dag med personalmøte på torsdag. "Hurra".....

Men ikke mye man får gjort med det. Blir penger og avspasering ut av det da. Men pga tannlegen denne måneden, så blir det lite penger fremover. Nå har jeg 100kr igjen å leve på til 28.mars! Og det blir ikke så mye bedre neste måned heller. Men man skal vel være glad for at man får fikset tennene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Utrolig trøtt i dag. Sov ikke stort i natt. Våknet vekselvis mellom at kjære snorket og at det blåste noe voldsomt ute.

Men det er vel bare å komme seg i gang og begynne på en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lørdag ja. :hoho: jeg går i surr i dagene når jeg har fri. :lol:

Du var jammen effektiv i helgen! :klappe:

Snorking er ikke kuult.. :dry:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt i formen i dag; vondt i hodet og magen, kvalm og mensen. Og et lite snev av angst :sukk: Så det ble ikke noe jobb i dag.

Liker ikke når angsten kommer krypende. Nå er det LENGE siden, og jeg vil ikke ha det tilbake.

Det som kanskje har utløst litt av det nå, er at det nå virkelig er på tide å få kjørt litt mer bil og jeg synes det er skummelt å kjøre her i OSlo. Kjørte til jobb i går kveld med kake og blomster til ei på jobben (så jeg skulle slippe å drasse med alt på buss og bane i dag tidlig), og det gikk jo bra. Men jeg liker seriøst ikke påkjøringene her i Oslo. Noen av de er så korte og uoversiktlige at man kan jo få magesår rett og slett. Men det ekleste i går var da vi skulle parkere på plassen vår. Vi har lukeparkeringsplass og den er bitteliten. Jeg har faktisk aldri parkert på vår plass etter at vi fikk den, og jeg måtte prøve tre ganger før jeg fikk det til. Altså; prøve en gang-funket ikke-måtte kjøre rundt garasjen (som vi parkerer inntil)- og prøve på nytt. Følte meg dum og teit som ikke fikk det til. Men som kjære sier: man må bare prøve og man får det ikke til på første forsøk når plassen er så liten. Og man kommer ikke inn på første forsøk, man må lirke seg litt inn.

Men problemet mitt er vel at jeg er redd for at andre skal se meg...bryr meg litt for mye om hva andre mener og synes nemlig :ler:

Så ble litt frustrasjon og noen (en del) tårer, men kjære er jo den beste. Kjefter litt og trøster mest :fnise:

Nå har jeg nettopp kjørt en tur alene til Plantasjen som ikke ligger så alt for langt unna her. Slipper hovedveiene i alle fall. Gikk helt fint og parkeringen etterpå gikk jo veldig fint ettersom det hverken var bil bak eller forran :roll: Litt glad for det og litt skuffa; gikk jo altfor lett å parkere og jeg fikk ikke øvd på å lukeparkere der :ler: Men det er vel bare å stikke ned i kveld hvis jeg absolutt må gjøre det liksom :skratte:

Men kjære kommer til å tvinge meg til å kjøre litt mer fremover når vi skal ting. Og det er vel egentlig greit, eneste måten å bli vant med Oslotrafikken. Ikke greit når man kommer fra landet og byen man har kjørt opp i har tre rundkjøringer,fem lyskryss og bare tofeltsvei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Håper formen blir bedre raskt. Den der mensen er noe herk!! :sur:

Håper ikke angsten kommer tilbake igjen da. :troest: Skjønner at du synes det er skummelt å kjøre i Oslo! :klem: Jeg har gjort det en gang, og det var med kjørelæreren min. Var glad jeg hadde med meg han da ja ;) De kjører så aggressivt der, og hvis man ikke kommer igang helst litt før det blir grønt lys, så hiver deg seg på hornet, og da kan man bli litt stressa... og så det der med parkering ja..

Men man må jo møte sin frykt om man skal bli kvitt den.. det er det skumle.

Håper som sagt at det ikke fører til angst fordi du gruer deg da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper formen blir bedre raskt. Den der mensen er noe herk!! :sur:

Håper ikke angsten kommer tilbake igjen da. :troest: Skjønner at du synes det er skummelt å kjøre i Oslo! :klem: Jeg har gjort det en gang, og det var med kjørelæreren min. Var glad jeg hadde med meg han da ja ;) De kjører så aggressivt der, og hvis man ikke kommer igang helst litt før det blir grønt lys, så hiver deg seg på hornet, og da kan man bli litt stressa... og så det der med parkering ja..

Men man må jo møte sin frykt om man skal bli kvitt den.. det er det skumle.

Håper som sagt at det ikke fører til angst fordi du gruer deg da. :kose:

:klemmer:

Jeg og kjære tok turen til svigermor i ettermiddag og jeg kjørte. Gikk kjempefint :jepp: Er selvfølgelig noen småting man må bli bedre på (som å ikke senke farten når man skal bytte fil o.l :ler:), men det kommer seg når man får øvd. Og lukeparkeringen her hjemme gikk også på første forsøk denne gangen :nigo: Så det er bare å øve og øve og øve :jepp:

Formen er blitt bedre, men magen er fortsatt litt rar og jeg har ikke hatt matlyst i dag. Fikk i meg to brødskiver 13:30 å så kjørte vi innom McDonald ( :sjenert: )på vei hjem i sted. Og det er det jeg har spist i dag. Men det gjør absolutt ingen ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :klappe:

Hmm.. rar mage er ikke bra. :klem:

Håper det går over til i morgen da :kose:

Nå er det natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

Det er lenge siden jeg har vært SÅ trøtt.

Komme seg på jobb og få i seg KAFFE!

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :klem:

Jeg våknet tidlig etter en drøm om at min kjære hadde blitt arrestert etter å ha rasert et hus. :hakeslepp:

Håper dagen din blir bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin dag i dag. Nå er jeg på vei hjem og når kjære kommer hjem skal vi ut å gå tur i det knallfine været :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...