Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Har det på akkurat samme måte som deg, er trøtt og lei. Frister lite å stå opp for å gå på jobb, når jeg er på jobb ser jeg bare frem til å bli ferdig.. Var godt med ferie, men skulle gjerne hatt noen dager til..

Kos deg med vennine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uka på jobb gikk bedre jo nærmere helgen vi kom. Men jeg og ped.leder har fått snakket masse sammen om det vi trenger å få luftet og det har gjort stemning på basen mye bedre :jepp:

Kjære har vært forkjølet/ syk et par dager, og i dag var det min tur til å våkne opp med forkjølelse. Heldigvis har jeg ikke de store planene i dag, så da kan jeg la kroppen få slappe av. Kjære er hos svigermor og holder på med hobbyen sin, og jeg får besøk av en venninne i kveld. Så eneste store planen er å lage lasagne og foccacia til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen er værre i dag :sukk: Da jeg våknet i dag var det bare å gå fra senga til sofaen :ler:

Snørrer, nyser, hovne mandler og vondt i hodet. Så det blir nok ikke så mye fysisk aktivitet i dag gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, og formen er ikke helt bra enda. Men jeg drar på jobb, så får vi se om jeg holder ut dagen. Formen er bedre enn i går, men det er fortsatt mye snørring og nysing. Og jeg blir helt utslitt av å bare kle på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du overlevde dagen Frigg! :klem:

Slitsomt å jobbe når man ikke er i form altså.

Overlevde,men det har vært en tung dag. Og formen er ikke noe bedre. Men bra jeg kom meg på jobb, for det var en annen på basen som var syk. Så jeg håper bare at formen er bedre til i morgen ettersom vi bare er to da også pluss at det er kurs etter jobb.

Nå er det hjem og finne sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i svarte helv.... er immunforsvaret mitt? :kjefte: Nå er jeg forkjølet igjen, og det er ikke bare litt forkjølet når det først setter i gang heller. Neida, her er det nysing, hovne mandler, hodepine, dotter i ørene, vonde bihuler og så mye snørr at jeg allerede har brukt opp 6-7 pakker med kleenex!

Så er jeg hjemme fra jobb i dag? JA :jepp:

Dårlig samvittighet? Ja og nei. Ja, for jeg vet at vi er to voksne som er syke på basen, og det er bare 1 1/2 person igjen på basen. Men nei, jeg er faktisk syk og trenger og være hjemme i dag slik at jeg forhåpentligvis kan komme meg på jobb resten av uka.

....og ute snør det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos legen og sjekket at du ikke mangler noe vitaminer el.l? Jeg reklamerer sterkt for omega3 og multivitaminer, jeg har bare vært litt tett i nesa et par ganger etter jeg begynte å ta det :nigo: I tillegg drikker jeg mye vann, er mye ute i frisk luft og trener (men det der vet jeg du gjør også...) Det finnes ingen oppskrift på et godt immunforsvar, men du har vært mye syk i det siste har jeg inntrykk av :klo: Verdt en sjekk hos legen, og hvis du ikke tar omega3 og multivitaminer, så prøv og se om det hjelper :klemmer:

God bedring i allefall :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært hos legen og sjekket at du ikke mangler noe vitaminer el.l? Jeg reklamerer sterkt for omega3 og multivitaminer, jeg har bare vært litt tett i nesa et par ganger etter jeg begynte å ta det :nigo: I tillegg drikker jeg mye vann, er mye ute i frisk luft og trener (men det der vet jeg du gjør også...) Det finnes ingen oppskrift på et godt immunforsvar, men du har vært mye syk i det siste har jeg inntrykk av :klo: Verdt en sjekk hos legen, og hvis du ikke tar omega3 og multivitaminer, så prøv og se om det hjelper :klemmer:

God bedring i allefall :kose:

Slurper i meg tran i alle fall :jepp: Men både jeg og kjære har vært mye syk siden jeg begynte i ny jobb. Og legen har ikke funnet ut noe når jeg har vært der de siste gangene.

Men det kjennes ut som om forkjølelsen kanskje slipper litt mer taket nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok en sammenheng med at det er ny barnehage og ukjente bakterier. Men jeg var ikke så mye syk da jegstartet i den forrige barnehagen. Men jeg har en mistanke om at det er noe med bygningen. Det er jo et gammelt bygg og lufta der inne er ikke god. Kjente det allerede de første dagene. Og uten at jeg har sagt noe,så er det flere som har nevnt akkurat det samme.

Dagen på jobb gikk bra og fort. Heldigvis :-)

Nå skal vi på møte i borettslaget....hurra....eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...