Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig med frisør time, burde virkelig tatt meg en tur jeg og! Jeg trenger iallefall å få tynne det ut litt, men er litt skeptisk for at det blir tykkere og tykkere for hver gang jeg tynner det ut...

Hva slags hår har du....kan vi ikke bytte?

Jeg har typisk tynt,slett, nordisk hår. Umulig å gjøre noe med det.

Jeg skjønte jo egentlig at det ikke hadde så mye for seg å klippe det i går, for uansett hva jeg har i det for å få en frisyre, så ramler det bare sammen etter noen få minutter :sukk:

Men jeg får bare tenke på at håret trengte en klipp for å få litt mer liv i det.

Jeg skal til frisøren på onsdag. :opplyser:

Deilig :nigo:

Jeg er gift med en (tidligere) frisør :opplyser:

:ler:

God helg skjønne :klemmer:

Har han vært frisør :fnise: Han ser liksom ikke ut som den typen....og i alle fall ikke med den hårmanken han har :ler:

Unnskyld! :sjenert:

God helg til deg også :klemmer:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg :nigo: Og jeg er stup trøtt. Sovnet på t-banen og jeg tror jaggu meg jeg skal ta noen minutter på øynene nå også, før jeg og kjære skal ut for å se etter dress til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært frisør :fnise: Han ser liksom ikke ut som den typen....og i alle fall ikke med den hårmanken han har :ler:

Unnskyld! :sjenert:

God helg til deg også :klemmer:

Han har jo hatt hår før da :hoho: Når han var frisør, for 20 år siden :ler: Veldig praktisk da å være gift med en som kan klippe :happy: Men så veldig oppdatert på trendene er han altså ikke, så det blir stussing og så må jeg til frisørsalong hvis jeg skal ha en annen frisyre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen minutter på øyet høres herlig ut! :jepp:

Mannfolk i dress er :rodmer:

Håper du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det bra med deg Frigg?

God helg! :klem:

Jada, det går bra med meg. Men det har skjedd så utrolig mye denne uken og jeg har vært kjempesliten, så jeg har ikke orket å skrive her. Har bare så vidt vært innom en tur å lest i andre sine dagbøker.

Men nå er det helg :nigo:

God helg til deg også :klemmer:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på Norsk Military Tattoo . Og det var noe av det råeste jeg har sett. Jeg satt med gåsehud fra de begynte til de var ferdige, og det å ha gåsehud i tre timer pga noe man liker er litt av en opplevelse :fnise:

Det som gjorde sterkest inntrykk i går var da

spilte sammen med Luftforsvarets Musikkorps. Han spiller så nydelig og rent at jeg satt med tårer i øynene. I tillegg fikk vi se en filmsnutt ettersom det norske luftforsvaret er 100år i år. :grine:

I dag er kjære ute på utdrikningslag, så jeg er hjemme alene hele dagen. Og i morgen ettermiddag reiser kjære til London og skal være til tirsdag. Litt deilig å være hjemme alene, men savner han fælt når han først er borte bare noen timer også :fnise:

Ååååhhh....jeg elsker den mannen over alt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg. Godt med litt alenetid også, selv om det kan bli litt kjedelig i lengden. Ole Edvard spiller helt fantasisk. :strix:

Håper du koser deg masse i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost meg masse i dag, til tross for at jeg har vært fantastisk sliten. Men tok meg en liten tur på et kjøpesenter, kjøpt med meg en vin og tittet litt i butikker.

Planen var å komme seg ut og gå runden da jeg kom hjem, men tvilen slo inn flere ganger ettersom jeg hadde mest lyst til å sove og slappe av. Men jeg kom meg avgårde med lydboken Barnepiken som en motivasjon :jepp: Så nå kan jeg kose meg med litt vin og hjemmelaget cæsarsalat i kveld med god samvittighet :jepp:

Akkurat nå sitter jeg i sofaen, nydujet og med pc`en i fanget. Driver og titter på nettet etter hva kjære skal kjøpe med til meg fra tax-free når han kommer hjem :nigo:

Han må i alle fall kjøpe med DKNY sin deo-stick . Det er den beste deodoranten jeg noen gang har hatt og den varer kjempelenge. Jeg svetter nesten aldri når jeg bruker den (ift andre) og hvis jeg svetter litt, så lukter det i alle fall ikke vondt :fnise:

I tillegg skal jeg få kjære til å kjøpe med Clarins-produkter. Fikk en prøve på en ansiktsskrubb fra Clarins for et par uker siden, og den var kjempegod både i hvordan den fungerer og lukter. Og ettersom ansiktskremen min nå synger på siste vers, så er det greit å få inn en ny. Å så må jeg ha body-lotion. Har hørt at mange liker de fra Clarins, så får prøve den jeg også. Blir som julaften når kjære kommer hjem igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man alene hjemme igjen. Kjære har dratt til det store utland og skal være der til tirsdag, men det skal vel gå greit.

Dagen i dag har egentlig gått ganske fort. Våknet kl 9, sto opp og spiste god frokost å så gikk vi i senga igjen :lur: Kom oss ikke ut av den før nærmere 12.30.

Etter at kjære dro, stakk jeg innom Brun og Blid og tok noen få minutter med sol . Det var deilig :jepp:

Har bestilt meg solariumskrem på nettet, slik at jeg får litt fortere farge, for jeg trenger å få litt farge til vi skal i bryllup 2.juni.

Da jeg kom hjem derfra fant jeg ut at jeg skulle farge øyenvipper og bryn, og denne gangen fikk jeg det endelig til ordentlig. Jeg har så lyse øyenvipper at det har vært vanskelig å få farge på alt, og i tillegg har det vært vanskelig å få alle hårene i brynene til å ta til seg farge. Men jeg fant en metode i dag som gjorde at det ble bra :nigo:

Og mens jeg ventet på at fargen skulle sette seg, ryddet jeg i alle sminkepungene jeg har, og det ble faktisk en halv bærepose med søppel!

Må jo ha plass til det nye som kjære kommer hjem med på tirsdag :ler:

Nå er det snart natta her, skal tross alt opp kl halv seks... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

jeg er imponert over sminkekastingen din.

:ler:

:ler: Det er jeg også. Visste ikke at jeg hadde så mye liggende, for jeg bruker jo ikke såå mye sminke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Visste jo at jeg kom til å være trøtt i dag tidlig ettersom jeg ikke la meg til å sove før 23:30, men jeg kan ikke si at jeg har sovet så veldig godt heller i natt. Jeg pleier å sove som en stein når det regner og blåser, men det får da være grenser til blås-bort-natt. Er glad bare at senga ikke blåste ut av vinduet i natt :fnise:

Og slik skal det visst fortsette utover dagen, så det er bare å kle på seg godt meg kler ..... brrrr.

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blåser det også en del i dag. Blåste mye i går kveld også. Skikkelig kastevind!

Hva synes du om Barnepiken? Jeg likte den veldig godt. Syntes filmen også var fin, men er glad jeg leste boka først! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her blåser det også en del i dag. Blåste mye i går kveld også. Skikkelig kastevind!

Hva synes du om Barnepiken? Jeg likte den veldig godt. Syntes filmen også var fin, men er glad jeg leste boka først! :jepp:

Ikke kommet så langt i boka, men så langt høres det bra ut. Men jeg lurer på om jeg kanskje skal kjøpe boka og lese den i stedet for å høre lydboken. Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker hun som leser inn boka... Men så var det det der med penger da. Her er det sparing på høyt nivå (pga tur til Maldivene og at jeg skal ha en del ulønnet ferie), så det er nøye overveielser på hva pengene skal gå til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det blåser og det blåser... har måttet ta noen sidesteg i dag gitt :ler:

Arbeidsdagen gikk fort i dag. Var ferdig kl. 13 i dag og det var deilig. Kom meg på trening og har vel fått trent det meste av kroppen. Har vært innom elipsemaskina, wavemaskina, stepmaskina, romaskina og tatt en del styrke. Og nå er jeg ganske så sliten kjenner jeg. Men det er bare deilig :jepp:

Planen for resten av ettermiddagen (det er fortsatt ettermiddag og jeg er hjemme allerede! DET er sjeldent i en ukedag) og kvelden er å lage god, sunn middag, vaske litt klær, bake brød og bare kose meg i sofaen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet så langt i boka, men så langt høres det bra ut. Men jeg lurer på om jeg kanskje skal kjøpe boka og lese den i stedet for å høre lydboken. Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker hun som leser inn boka... Men så var det det der med penger da. Her er det sparing på høyt nivå (pga tur til Maldivene og at jeg skal ha en del ulønnet ferie), så det er nøye overveielser på hva pengene skal gå til :fnise:

Låne på biblioteket da, gratis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...