Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er dårlig politikk i en barnehage,,

Nyt at du har fri, det fortjener du virkelig!!

Det er helt vanlig politikk i barnehager,i alle fall her i Oslo. Alle barnehagene jeg har jobbet i har hatt det slik. Det er bare når folk tar ferie uten lønn at de kan sette inn vikar,for da finnes det penger. Ved sykdom,så er det arbeidsgiver som betaler for den syke de 16 første dagene. Deretter betaler NAV og arbeidsgiver har penger til vikar.

Men er helt enig: dårlig politikk! Og det går både utover kvaliteten og sikkerheten i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreise?

Har dere giftet dere uten at jeg har fått det med meg?

:klo:

En :klem: til deg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!! slik er det ikke her, er noe syke så ringer vi inn vikar med en gang.. Så lenge vi får tak i vikar så bruker vi det når vi trenger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreise?

Har dere giftet dere uten at jeg har fått det med meg?

:klo:

En :klem: til deg.

:)

Vi tar bryllupsreisen på forskudd ;) Gifter oss til neste år, men ettersom vi hadde bestemt oss for å ta en tur som koster en formue nå i oktober (før at vi visste at det ble forlovelse og giftermål til neste år), så blir det bryllupsreise :)

Oi!!! slik er det ikke her, er noe syke så ringer vi inn vikar med en gang.. Så lenge vi får tak i vikar så bruker vi det når vi trenger det..

Da er dere heldige! Slik er det nemlig ikke i Oslo desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med i kofferten! :pls:

:fnise:

Men vi vil ikke ha deg med :jolie: Hadde øya vært større så kanskje du kunne fått være med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten....men i dag er jeg godsliten etter trening ;)

Fikk løpt intervall og litt annen kondisjon + trent styrke. Å så gikk jeg hjem fra trening. Og jaggu fikk jeg ikke forbrent over 900 kalorier :nigo:

Her hjemme er det atter en gang mye fotballgærne folk som skal se EM-kamp. Moro det, men jeg er ikke så alt for sosial ettersom jeg må jobbe litt og det er kjære sine arbeidskollegaer.

Nå er det snart på tide å lage seg middag; kylling og grønnsaker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! Det kjennes ut som om en ny forkjølelse er i anmarsj. Da jeg våknet i sted var jeg tett, vondt i halsen og vondt i kroppen. At jeg har vondt i kroppen er nok en blanding av forkjølelse og etter trening i går, men jeg er ikke i toppform kjenner jeg. Men det er bra det er fredag kjenner jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.. ja det er bra det er fredag så du får hvilt litt! Samtidig er det ingenting som er kjipere enn å være syk i helgene. :troest:

Håper det går over i løpet av dagen! :klem:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er det fredag og tre dager fri :hoppe:

Formen ble bedre utover dagen heldigvis, men kroppen er nok generelt sliten tror jeg. Men hva gjør vel det når jeg nå har tre dager å slappe av på og bare gjøre det JEG vil :nigo:

Så nå tror jeg jaggu meg det blir en liten høneblund på sofaen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen lørdags morgen, egg og bacon til frokost og nå venter jeg på at venninne B skal hente meg. Så blir det shopping :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk shoppet noe i går, men det er så vanskelig å shoppe jeans at jeg holder på å bli sprø!!!

Så det endte opp med to jeans fra Cubus igjen. De vet jeg passer og at de holder en stund, men såå kjedelig å ha lik jeans.

I morgen må jeg få kjøpt meg et par shorts og noen bikinier...hvis skattepengene kommer i morgen. Og det krysser jeg fingrene for at de gjør :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er gøy! :strix:

Ikke alltid :kjefte:

Har vært i byen nå og lett etter shorts, men det er faan meg klin umulig å finne noe som passer meg. De shortsene som finnes i butikken nå, er jo så korte at de knapt dekker rumpa. Og da kan jeg like så godt gå i trusa!!!

En smule oppgitt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...