Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Så bra!! Hva slags hotellkjede var det? :)

Jeg tror kanskje ikke alle blir satt til å gjøre noe? Eller blir dere det? :klo:

Ja jeg har ikke peiling.. aldri blitt tatt ut noengang jeg.

Jeg aner ikke hva som skjer ift streiken jeg, men vi får se.

Hotellkjeden vi var på er Rica. Men det er visst ikke like bra mat på alle hotellene under denne kjeden...har jeg hørt :ler:

Å så ble jeg så overrasket over at det var så bra ettersom vi fikk det så billig gjennom Coop. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rica Nidelven i Trondheim har Norges beste hotellfrokost. Har blitt kåret til det mange år på rad nå. Men jeg har ikke vært der ennå. :sukk:

Ja jeg har også benyttet meg av hotellkuppet. Og jeg ble også veldig fornøyd :jepp:

Ja den streiken er ikke god å bli klok på. Var visst bare staten som var fornøyd, ikke kommunen. Så da blir det vel fortsatt streik her også.. Men jeg er ikke tatt ut ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rica Nidelven i Trondheim har Norges beste hotellfrokost. Har blitt kåret til det mange år på rad nå. Men jeg har ikke vært der ennå. :sukk:

Ja jeg har også benyttet meg av hotellkuppet. Og jeg ble også veldig fornøyd :jepp:

Ja den streiken er ikke god å bli klok på. Var visst bare staten som var fornøyd, ikke kommunen. Så da blir det vel fortsatt streik her også.. Men jeg er ikke tatt ut ennå.

Ja, har hørt at Rica Nidelven har Norges beste hotellfrokost, men den kan ikke være så myye bedre enn den vi fikk på det Rica-hotellet vi var på :sikle:

Staten (UNIO)er vel heller ikke fornøyd, for de er også fortsatt i streik. Er vel bare Fagforbundet som har sagt "takk, vi godtar tilbudet, men vi lar andre kjempe den resterende kampen for oss"...

Men nå er jo kommunesektoren og Oslo kommune i nye samtaler og forhandliger i ettermiddag, så da er det vel bare å følge meg på om det blir en løsning.

Og jeg har funnet ut at det å bli tatt ut i streik er gørr-kjedelig! :Gjesp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke vet jeg. :vetikke:

Unio er vel ikke fornøyd nei, men jeg tenkte på den organisasjonen jeg er med i. :jepp: dvs kommunen er ikke fornøyd, men staten.. eller noe sånt. :klaske:

Hva har du gjort i dag da? :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke vet jeg. :vetikke:

Unio er vel ikke fornøyd nei, men jeg tenkte på den organisasjonen jeg er med i. :jepp: dvs kommunen er ikke fornøyd, men staten.. eller noe sånt. :klaske:

Hva har du gjort i dag da? :)

:ler:

Ikke lett å holde styr på det der altså!

Tenkte du på hva jeg har gjort ift streiken?

Først var vi streikevakt utenfor barnehagen fra 7.30-9, før vi tuslet ned til sentrum for å få informasjon om rettigheter og plikter i en streik. Ble møtt av streikende som sang "streikesang" for oss, og vi som satt og så på ble så flaue at vi rødmet. Sååå kleint!

Etter sang og masse info, dro vi til basen vår. De streikende er delt opp i fire ulike baser, hvor vi skal registrere oss hver dag og stikke innom hver dag for å få arbeidsoppgaver. Vi velger egentlig selv hva vi vil gjøre ved å skrive oss opp på liste; dele ut lapper, stå på stand, rydde på basen, lage plakater, gruppearbeid, spille volleyball (!) (noe vi ikke kommer til å gjøre ettersom det visstnok er rett ved barnehagen) osv, osv.

Etter at vi hadde registrert oss og fått satt opp streikevakter, så dro vår gruppe opp og tok vår streikevakt fra 14-15 i dag.

Hva som skjer i morgen aner jeg ikke. Hvis det fortsatt er streik må vi bare møte opp på basen i sentrum og skrive oss opp på et eller annet. Men jeg vet ikke hva jeg har lyst til. Dagene kommer til å bli laaaange.

Så jeg krysser fingrene for at de kommer til enighet og at jeg kan gå på jobb som vanlig i morgen.

Ellers har humøret vært forferdelig i ettermiddag. Kroppen krangler med et eller annet fortsatt. Jeg er trøtt, sliten og kvalm innimellom. Og nei, jeg er ikke gravid, det har jeg sjekket :fnise:

Men kjære har lovt meg massasje når vi skal legge oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjedelig ut.. :lol:

Man får ikke ligge hjemme på sofaen altså.. :fnise:

Men nå er jo streiken over. ;)

Uffda... ikke i form? :troest:

Håper det ordner seg snart! Massasje høres herlig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjedelig ut.. :lol:

Man får ikke ligge hjemme på sofaen altså.. :fnise:

Men nå er jo streiken over. ;)

Uffda... ikke i form? :troest:

Håper det ordner seg snart! Massasje høres herlig ut! :)

Streiken for vår del var ikke over før kl. 06 i dag tidlig. Så jeg har ikke sovet noe godt i natt, for jeg har måttet følge med ettersom jeg måtte stå opp tidligere hvis jeg skulle møte på jobb.

Nei, jeg har ikke vært i form på over en uke. Kjennes ut som om kroppen er stressa, for jeg er pinne stiv i nakken samt kvalm og sliten. Men jeg tror det har noe å gjøre med at vi er for lite folk på jobb hele tiden. Ikke vært nok folk på over en måned, og jeg tviler på at vi er det i dag også desverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... det høres ikke godt ut! Jeg blir også veldig stiv i nakken og får mye spenningshodepine om det er mye stress på jobb..

Håper formen din blir bedre snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... det høres ikke godt ut! Jeg blir også veldig stiv i nakken og får mye spenningshodepine om det er mye stress på jobb..

Håper formen din blir bedre snart! :klem:

Det håper jeg også,for akkurat nå er jeg så sliten at jeg kan begynne å gråte bare noen sier noe litt feil. Men jeg får bare holde ut,for jeg må jobbe over i dag pga sommerfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Er ikke lett å jobbe når man er så sliten. :(

Håper sommerfesten blir hyggelig og ikke bare stress. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Er ikke lett å jobbe når man er så sliten. :(

Håper sommerfesten blir hyggelig og ikke bare stress. :hug:

Nei, det er ikke det. Akkurat nå så jobber jeg bare på autopiloten, og det er lenge siden sist.

Dagen i går var rett og slett bare møkk. Jeg var sliten og i fryktelig dårlig humør og det skjedde mange små dritt-ting.

Nå gleder jeg meg bare til helg, slik at skuldrene forhåpentligvis kan senke seg tre hakk. Kjenner de smyger seg oppover til ørene hele tiden.

*klage, klage, klage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noen tunge dager, men det kjennes ut som om humøret er på vei opp igjen.

Har vært livredd for at jeg har vært på vei mot et mørkt hull igjen, og har ikke villet sagt noe overfor kjære. Men han har jo sett at det har vært noe.

Vet litt av hva som har gjort at jeg har vært nedfor, men hva hovedgrunnen til det er, aner jeg ikke. Men jeg er nok flink til å henge meg opp i småting som jeg ikke får til perfekt. Og da kan jeg tenke, tolke og gjøre det værste ut av det, selv om jeg egentlig får til/ kan denne tingen mer enn godt nok.

Da kjære skulle gå på jobb i dag, så kom bare tårene, og de har nok ligget på lur i mange mange dager. Men det som er så bra med at de kom nå, var at da ble ting litt letter....heldigvis :)

HAr heller ikke vært her inne så mye i det siste rett og slett pga at jeg hverken har hatt tid eller ork. Er bare to på jobb og skal være det til jeg går ut i ferie i uke 29. Enkelte dager er jeg faktisk alene, så ....hurra :ironi:

Men jeg får bare prøve å nyte de gode øyeblikkene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og er slik som henger meg opp i ting og analysere og spekulerer, håper du har det bra :klem:

Er det mange barn ute i ferie og da siden dere er så få voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er slik som henger meg opp i ting og analysere og spekulerer, håper du har det bra :klem:

Er det mange barn ute i ferie og da siden dere er så få voksne?

Nei, det er ingen av barna som har gått ut i ferie enda. De begynner ikke å gå ut i ferie før uke 27 desverre. Men det er noen som tar seg litt vel friheter ift ferie, gjør om på innvilget ferie og føyer på et par dager :sukk:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det høres slitsomt ut Frigg! :klem:

Hvor lang ferie skal du ha? Satser på at dagene går fort iallefall! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff det høres slitsomt ut Frigg! :klem:

Hvor lang ferie skal du ha? Satser på at dagene går fort iallefall! :hug:

Jeg skal bare ha to uker i juli, men så skal vi jo på bryllupsreise i oktober :hoppe: DET blir bra det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke riktig, må ta inn vikar da..

Får ikke ta inn vikar når det er ferieavvikling. Og ved sykdom får man jo ikke ta inn vikar før den syke har vært borte i 16 dager.

"Sånn er det bare"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til helg og fri i tre dager! Det skal bli så deilig det. Har bestemt meg for å bruke mandagen på shopping. Har ikke noe penger, men da får man ta litt fra sparekontoen :sjenert: Må jo ha litt klær til vi skal til Maldivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...