Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Ramløsa er sånt ord jeg kjenner igjen, men ikke husker hva er...? :klo:

Hurra for ferie!

Ramløsa er som bris og farris,men det er så bokser ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferie hjemme hos mormor er virkelig ferie. Mye avslapning samtidig som man får gjort litt. Mormor har fått sydd om en kjole for meg og sydd inn to shortser,så da er alt av klær klart til Maldivene. "bare" 2 1/2 måned igjen nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme i Oslo igjen. Ikke mange planer denne uka. Skulle egentlig en tur til sentrum i dag, men det endte med at vi sovna i senga og resten av dagen har bare gått av seg selv.

Veldig lite å skrive om. Litt lei av KG for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og litt lei KG.

Skyldes nok mangelen på noe og klage over, og overskudd av ro og avslapping.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og litt lei KG.

Skyldes nok mangelen på noe og klage over, og overskudd av ro og avslapping.

:ler:

:ler:

Ja. det stemmer nok veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er ferien snart over for denne gang, og nedtellingen til ny ferie, Maldivene, begynner for fullt :ler:

Selv om jeg bare har hatt to uker med ferie, så kjennes det ut som om det har vært lengre...deilig :nigo: Er vel ikke helt klar for å begynne på jobb igjen, men slik er det vel alltid. Men blir spennende å begynne igjen også, nye barn og nye oppgaver venter :jepp:

Kjære har fått meg til å begynne å spille ]http://www.thesecretworld.com. Så det har gått noen timer til å spille det. Blir helt hekta når man først begynner :ler:

Så nå skal jeg spille litt til før vi skal spise vafler :sikler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uka på jobb etter ferien er over, og den har gått fort. Vi har bare hatt 8-10barn på basen denne uka, og tre av disse har vært nye barn. Og det har gått kjempebra med de :jepp:

Har ikke skjedd så mye denne uka utenom jobb egentlig. Jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen etter ferien. Har gått tur to dager og i dag var jeg på zumba, litt jogging på mølla og styrke til slutt. Har bestemt meg for å prøve å trene tre ganger i uka på treningssenteret i uka, og de dagene jeg ikke er på trening så skal jeg prøve å gå meg en tur. Alle monner drar.

Kommer til å bli spennende tider fremover. I går var siste dag med "min" prevensjon og om et par måneder får vi se om vi klarer å lage noe avkom :ler: Skumle greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leeenge siden jeg har vært innom her gitt. Ikke så mye spennende som skjer akkurat...jobb, trening, spise, sex og sove. Dagene går fort og ukene går ganske så fort.

Driver egentlig bare å teller ned til ny ferie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva gjør du hvis du er gravid og kvalm når dere skal på ferie da? :lur:ø

Si det.....reise kommer vi i alle fall til å gjøre. planen er å bruke annen prevensjon frem til vi skal på ferie. Vi skal jo lage barn i Maldivene :hjerter_rundt:

Men skal innrømme at det er vanskelig å holde seg på matta og bruke annen prevensjon; litt for at det føles annerledes og litt for at jeg har latexallergi og må bruke masse penger på latexfrie kondomer.

De to siste dagene har jeg hatt vondt i eggstokkene og ryggen, så det er tydelig at noe foregår i kroppen etter at jeg slutta på prevensjon i alle fall. Hva det er....ikke godt å si :ler:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiten!! Men det er sånn god-sliten da. Jeg og kjære har vært superflinke med både maten og trening i det siste. Forrige uke ble det 4 treninger og denne uka har det hittil blitt 2. Her vi bor har vi en veldig fin rundtur på 1mil, og den ligger i skikkelig kupert terreng, så man forbrenner en del kalorier. Jeg pleier å bruke akkurat 1 1/2 time når jeg går og da forbrenner jeg 700-750 kalorier. Så det er en mye bedre treningsøkt enn når jeg er på treningssenteret :ler:

Begynner også å bli fornøyd med lårene mine nå. Har hatt mye fokus på å stramme opp i det siste, og det vises :hoppendeglad: Jeg har alltid hatt lår med cellulitter og har slitt med å få strammet de opp, men nå har jeg hatt full fokus hvor jeg har tvunget meg på tredemølla samt trent utfall og knebøy. Så nå håper jeg bare at magen også mister noen kg. Men akkurat nå er magen så oppblåst og hard pga at jeg har veldig vondt i eggstokkene.

Kroppen jobber noe vanvittig etter at jeg sluttet på prevensjon. Eggstokkene og ryggen har vært veldig vonde i noen dager nå. Men det går vel over til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du har vært!!! :klappe:

Satser på at det går over da. Kanskje det er eggløsning du har? :vetikke:

God helg! :klem:

Maldivene-baby høres helt topp ut! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!!! :klappe:

Satser på at det går over da. Kanskje det er eggløsning du har? :vetikke:

God helg! :klem:

Maldivene-baby høres helt topp ut! :tommelopp:

Det har gått over nå, men det varte jaggu meg en uke. Det spørs nok om det har vært eggløsning, men i så fall har den vært en uke for sen. Men det er nok ganske vanlig å få vondt i eggstokkene og ryggen når man slutter på prevensjon.

GOD HELG til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har jeg en dagbok?!?

Her er det jaggu meg lenge siden både jeg og noen andre har vært gitt. Her er det kjempetravelt for tiden, så jeg vet nesten ikke opp-ned på meg selv. Mye å gjøre på jobben, prøver å trene etter jobb ellers så er det alltid et eller annet møte eller psykologen etter jobb. Så....jada.

Mensen kom når den skulle denne måneden faktisk :hoppe: Så da ser det ut som om alt er i rute etter at jeg sluttet på pillen. Og det som egentlig er enda bedre, er at jeg de siste gangene bare har hatt tredagers mens i stedet for 7 dager, slik jeg har hatt de siste 15 årene.

Beklager alle detaljer, men det er faktisk min dagbok :fnise:

På jobb er det sinnsykt mye å gjøre for tiden. Men i dag har jeg gitt fra meg noe jobb til ped.leder, for jeg rekker ikke over alt når jeg bare har en ubunden time i uka. Og det var egentlig veldig godt å få bort den ene tingen :jepp:

Nå driver jeg bare å teller ned dager til ferie. DET skal bli så DEILIG :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal jo snart på ferie! :strix: ja det er din dagbok så du skriver hva du vil. Dvs.. jeg kunne ikke gjøre d i boka mi. Da begynte folk å dåne i boka mi. :jolie:

Flott at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...